LEGO Technic Truck Trial - diskuze

Založil peter, 16.09.2006, 12:17:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Jste pro povolení vyššího napětí pro napájení vozidel než je 9V?

NE
1 (7.7%)
ANO
6 (46.2%)
Je mi to jedno
6 (46.2%)

Celkem hlasů: 13

peter

Citace od: Krtecek kdy 24.08.2008, 17:55:59
Rád se přijdu podívat, kdy a kde jsou další závody?

Sleduj web LTTT, kde se vše potřebné dozvíš. ::)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Krtecek

Citace od: peter kdy 24.08.2008, 17:57:07
Citace od: Krtecek kdy 24.08.2008, 17:55:59
Rád se přijdu podívat, kdy a kde jsou další závody?

Sleduj web LTTT, kde se vše potřebné dozvíš. ::)

Web sleduji, ale není tam misto konani zavodů . . . jen ze do 5. zavodu zbývá 8 dnů . .

otaznik

Citace od: Krtecek kdy 28.08.2008, 16:54:31
Web sleduji, ale není tam misto konani zavodů . . . jen ze do 5. zavodu zbývá 8 dnů . .

Počkej, to myslíš vážně?  :o

Co takhle zkusit ty odkazy, co tam jsou, třeba odkaz na 2. ročník soutěže (který zrovna probíhá)?!

peter

#363
Prázdniny jsou u konce a i letošní podnik mistrovství Lego Technic Truck Trial se blíží ke svému konci. Do předposledního závodu zbývá opět už jen necelý týden a tak je ten pravý čas představit lokalitu.

Pro pátý závod bylo vybráno další místo nacházející se poblíž bydliště jednoho z účastníků. Vesnice Těptín se nachází poblíž městečka Kamenice v okrese Praha-východ. Sraz bude v cca 12:15 na zastávce autobusu "Kamenice, Těptín" kam jede přímá linka z Prahy ze stanice "Budějovická" číslo 334 (odjezd z Budějovické je v 11:20). Pro ty kteří nepojedou autobusem ale auty je možnost parkování poblíž této zastávky.

Samotný závod pak bude probíhat jinde a sice v uzavřené lokalitě, kam bude hromadný přesun. Proto důrazně upozorňuji, aby se všichni účastníci (diváci, soutěžící) dostavili na místo srazu včas, jelikož pro později příchozí bude skoro nemožné se k nám dostat.

Jelikož se letošní ročník blíží ke svému konci, bude i terén náročnější. Povrch je většinou pokryt trávou, nebo hlínou s množstvím listí či jemných hrudek a kamínků. Tímto tedy opět otevírám registraci účastníků závodu. Přihlašovat se můžete opět mně pomocí SZ a to až do 5. září 20:00 hod.

Listina přihlášených závodních posádek:

  • Michal Moučka
  • Ass
  • Shmade
  • Peter
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Michal Moučka

#364
Závod se opět trochu přiblížil a já stále nevidím masy přihlášených závodníků.  >:D Tak soupeři, šup šup.... Ať už jste na startovní listině!  ;)
Pokud budou mít závodníci a případní diváci zájem, můžeme se po závodu přesunout do místní restaurace U Lípy a zakončit den večeří s vyhlášením výsledků. Samozřejmě že nabídka jídel není jako v Kadani, ale každý si jistě z jídelníčku vybere.

peter

Citace od: Michal Moučka kdy 02.09.2008, 09:56:20Závod se opět trochu přiblížil a já stále nevidím masy přihlášených závodníků.  >:D Tak soupeři, šup šup.... Ať už jste na startovní listině!  ;)

:o Tak co se děje? Nejen, že na kostkách je nějak mrtvo, ale i v této soutěži :'( Na prvním závodě se sešlo osm posádek, do pátého jsou zatím přihlášené jen DVĚ! - nerozumím tomu ???

Ass si jde zatím neohroženě celou soutěží, bez jediného zaváhání. To se zde nenajde opravdu nikdo, kdo by ho o tuhle nadvládu chtěl připravit? Sponzoři věnovali krásné ceny pro vítěze, tak je škoda se o ně nepoprat. Počasí by mělo o tomto víkendu přát, takže by se nemuselo opakovat to co nás potkalo na posledním závodě v Kadani.

Ještě pět posádek se může poprat o celkové hodnocení (Ass, Moučka, Peter, Xtepn, Shmade). Avšak i další soutěžní vozy mohou bojovat o cenné skalpy. Neváhejte a nebojte se zapojit do soutěžního klání, stále je o co bojovat!
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

#366
Na webu LTTT je opět pro vás připravena recenze ze závodu. Tímto bych chtěl ještě jednou pogratulovat vítězi, sponzorovi, kterým pro letošní ročník byl Matny a v neposlední řadě všem dalším účastníkům, kteří vydrželi po celý letošní seriál, ať už jako soutěžící či diváci.

K oficiálnímu vyhlášení dojde na nejbližší hospodě, kde budou taktéž předány věcné ceny a bude si možné předobjednat DVD z letošní sezóny.

Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

JardaL

Škoda, že v galerii chybí fotka všech modelů vedle sebe.

Jinak si dovoluji pogratulovat vítězi i všem zúčastněným a držím palce do dalšího ročníku, který se doufám i přes všechny potíže bude opět konat.

Piš holoubku piš, brzo zcepeníš.

ass

Citace od: JardaL kdy 08.09.2008, 16:07:51
Škoda, že v galerii chybí fotka všech modelů vedle sebe.

Nechybí;)

peter

31.10.2008 na 17. Kostko srazu došlo k vyhlášení výsledků letošní sezóny 2. ročníku LTTT a předání cen vítězům.


  • Třetí se umístil Michal Moučka a jako výhru si odnesl 8296
  • Na druhém místě se nakonec po urputném boji umístil Shmade a jako výhru si odnesl 8271
  • První místo obsadil bezkonkurenčně nejlepší Ass a tak výhrou mu byl 8292, kterou věnoval Matny a samozřejmě pohár.

Závěrem bych chtěl moc poděkovat všem, kteří se letošního ročníku zúčastnili. Nesmím tedy opomenout sponzora hlavní výhry Matnyho, všechny soutěžící a v neposlední řadě diváky, takže ještě jednou děkuji. Zároveň bych chtěl také ještě jednou poděkovat soutěžícím za překrásný dárek, který jste mi věnovali za uspořádání letošního ročníku. Opravdu si toho moc vážím. Doufám tedy, že příští rok se opět sejdeme u dalších OUTDOOR závodů a celému světu opět ukážeme, že ty nejlepší Lego závody se jezdí jen a pouze zde v České republice 8)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Shmade


Krtecek

Mám dotaz, jak to vidíte s dalším ročníkem LTTT ? Kdo by případně měl zájem se ho zučastnit? Já bych určitě jel . . . a myslím že bych nebyl sám . . .

peter

V letošním roce se určitě s žádným závodem nepočítá. Letos je na programu čerstvě zahájená Rally a na podzim nejspíše další kola Indooru. Co bude příští rok si v současnosti netroufnu ani odhadnout.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

eNTy

Vzhledem k tomu, že minimálně 3 lidi staví crawlera, tak možná bude nějaký závod na toto téma.

Michal Moučka

Citace od: peter kdy 12.05.2009, 09:46:07
V letošním roce se určitě s žádným závodem nepočítá. Letos je na programu čerstvě zahájená Rally a na podzim nejspíše další kola Indooru. Co bude příští rok si v současnosti netroufnu ani odhadnout.
Letos se jede hlavně TT...  ;D ;) >:D

peter

Citace od: Krtecek kdy 12.05.2009, 09:12:02
Mám dotaz, jak to vidíte s dalším ročníkem LTTT ? Kdo by případně měl zájem se ho zučastnit? Já bych určitě jel . . . a myslím že bych nebyl sám . . .

Doufám, že tento tvůj názor přetrval až do současnosti. Po roční pauze, bude mistrovství snad letos zase pokračovat. Uspořádání ročníku však závisí na případné účasti, pro dva-tři účastníky toto opravdu pořádat nehodlám. Takže zatím zde toto téma znovu otvírám pro diskuzi. Něco málo informací je již na webu LTTT.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Jamesek

dvojposádky zajímavé, vyhlášené kategorie S1 a P taky. Nemusím se trápit s šestikolkou.

Předběžně se pokusím dorazit, termíny jsem hodil do svého kalendáře.

eNTy

Jsem pro, aby se při vyhodnocení ročníku nejhorší výsledek škrtal. Tak pak nebude tolik vadit, pokud bych se na jeden závod prostě nedostal. Jinak je to smrtící.
U autíčkářů se běžně v sezoně škrtají dva, tři nejhorší výsledky (Mají tak 6-10 závodů)

peter

Citace od: xtepn01 kdy 18.01.2010, 11:28:09
Jsem pro, aby se při vyhodnocení ročníku nejhorší výsledek škrtal. Tak pak nebude tolik vadit, pokud bych se na jeden závod prostě nedostal. Jinak je to smrtící.
U autíčkářů se běžně v sezoně škrtají dva, tři nejhorší výsledky (Mají tak 6-10 závodů)


U LTTT se vždy nejhorší výsledek škrtal, takže toto pravidlo je zde od prvopočátku ;)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

hadato

smím se zeptat, jak by to bylo s autama? zase třínápravové, nebo tak jako v 1. ročníku pouze speciály?

peter

Citace od: hadato kdy 18.01.2010, 14:45:18
smím se zeptat, jak by to bylo s autama? zase třínápravové, nebo tak jako v 1. ročníku pouze speciály?

Předem se omlouvám, že budu trochu skoupý, ale ...

Citace od: peter kdy 18.01.2010, 10:14:41
Něco málo informací je již na webu LTTT.

Citace od: Jamesek kdy 18.01.2010, 11:09:43
vyhlášené kategorie S1 a P taky. Nemusím se trápit s šestikolkou.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

jakpet

Já bych se určitě účastnil rád. Doufám, že se mi povede udělat lepší auto, než v sobotu, to bylo fiasko...

PsychoWard666

Truck trialu bych se taky rád zúčastnil, tam bych snad měl větší šanci než v rally, protože nemam kabely, ale tady by BB na autě nevadil. Pravidla jsou teda stejná jako dřív?

Shmade

Výborná zpráva, pojedu na 100%.

Jen bych se chtěl na na pár věcí zeptat, dvojposádkám rozumím, prostě s jedním autem můžou jet dva lidi, hodnoceni odděleně, ale upřímně nevím v jaké míře to bude využito...
  Dále předpokládám, že kategorie S1 a P budou logicky hodnoceny zvlášť, proto mi není jasné, proč je zakázán start v obou kategoriích? Pravidla reálného trialu do detailů neznám, ale přijde mi, že pokud mám například velkou tatru 8x8 a i něco menšího spadajícího do jiné kategorie tak můžu startovat v obou kategoriích... i když možná ne, aby nedošlo k situaci, že bych musel být na dvou místech najednou, ale to by v našem měřítku mělo jít ukočírovat. Píšu to hlavně proto, že už teď nevím co si vybrat :), a také proto, že tohle omezení dost sníží celkový počet vozů na startu a tak se může stát, že se v jedné z kategorií nesejde ani dostatečný počet vozů pro zařazení kategorie do soutěže. Aktivní stavitelé (závodníci) podle mě rádi připraví dva vozy...  Jediné možné vysvětlení pro tento zákaz vidím v tom, že je možné, že by se závod o dost prodloužil, ale to by se případně dalo řešit tak, že by se jelo na dvou sekcích naráz, s případnou pomocí jako traťový komisař se hlásím. 
  No a poslední věc se týká vlastní kategorie Prototypů, jestli by nestálo za uvážení změnit ji na kategorii Open, kdy by bylo možné startovat i s více jak dvounápravovým vozidlem, takže by se v ní mohly objevit i šesti,osmi, případně i desetikolky, omezení by bylo jen minimální hmotností. Závod by mohl být rozmanitější. Ale tohle z mého pohledu není tak důležitý návrh,resp. dotaz jako to povolení startu v obou kategoriích tak jak jsou nastoleny.

Snad neva, že se rejpu v pravidlech, já to upřímně taky nemám moc rád, ale sem tam se něco zajímavého objeví. :)

Každopádně se už teď těšim.

PsychoWard666

Já bych měl dotaz ohledně rozvoru v kategorii S1, pokud mam mít šířku minimálně 24 studů tak mi připadá maximálně rozvor 25 studů dost málo a těžko najdu předlohu podle které to postavit

Jamesek

Citace od: Shmade kdy 18.01.2010, 16:12:14
Aktivní stavitelé (závodníci) podle mě rádi připraví dva vozy... 
Jen za sebe - aktivní závodník by dvě auta postavil, ale nemá na to dost vybavení (motory, bb, baterky) ;)

Shmade

Tak přijde mi, že skoro všichni účastníci LTIR a LTR, tedy podle mě potencionální učastníci 3. ročníku LTTT mají minimálně dva buggy motory, které mohou v pohodě stačit pro pohon jednoho auta, a určitě mají doma i pár XL motorů do případného druhého auta... To máš i ty ne? Pro zatáčení dva medium určitě taky najdou...

otaznik

Citace od: PsychoWard666 kdy 18.01.2010, 17:11:42
Já bych měl dotaz ohledně rozvoru v kategorii S1, pokud mam mít šířku minimálně 24 studů tak mi připadá maximálně rozvor 25 studů dost málo a těžko najdu předlohu podle které to postavit
Chápu, že na první pohled to vypadá podivně, nicméně v reálu to nebude tak strašné. Možné rozestavení kol ukazuje fotka - viz. níže. Vozidlo tak bude vypadat velmi pohyblivě a možná tomu bude tak i ve skutečnosti.  :D
Navíc pravidla nevyžadují stavění kopií reálných vozů, jen chtějí, aby se jimi závodníci inspirovali a i vizuelně auta jako náklaďáky vypadala.

PsychoWard666

no já vim, ale představ si na tomhle kastli Tatry 815, to by vypadalo šíleně, takže to vidim tak že budu stavět radši prototyp, ale tam je zase povolená nižší váha a já nemam kabely, takže BB musim mít na autě, takže fakt nevim, ale je to za dlouho, tak třeba je do tý doby seženu

otaznik

Citace od: PsychoWard666 kdy 18.01.2010, 22:39:28
no já vim, ale představ si na tomhle kastli Tatry 815, to by vypadalo šíleně, takže to vidim tak že budu stavět radši prototyp, ale tam je zase povolená nižší váha a já nemam kabely, takže BB musim mít na autě, takže fakt nevim, ale je to za dlouho, tak třeba je do tý doby seženu
Vždyť nemusíš dělat Tatru 815! Ta by spíše patřila do vyšší kategorie.
S1 jsou malé čtyřkolové náklaďáky.