LEGO Technic Truck Trial - diskuze

Založil peter, 16.09.2006, 12:17:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Jste pro povolení vyššího napětí pro napájení vozidel než je 9V?

NE
1 (7.7%)
ANO
6 (46.2%)
Je mi to jedno
6 (46.2%)

Celkem hlasů: 13

peter


Dá se už říct, že po mnoha letech, jsem se konečně dostal k sestříhání videozáznamů ze zatím posledního mistrovství LTTT. Z dostupného materiálu, čítající cca 50GB dat, jsem sestříhal desetiminutové ukázkové video. V klipu je snad obsaženo vše, co to naše mistrovství Legového trialu obnáší. Účastníci si tak mohou zavzpomínat na tu atmosféru a zážitky, kterých bylo jistě nepřeberné množství a ostatní, případně noví soutěžící se mohou podívat jak to u nás vypadá a co vše je možné zažít. Doufám, že se toto malé ohlédnutí bude líbit.

Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

eNTy

Super video, úplně jsi mě navnadil, už se těším.

otaznik


grohl

Viz výše. Tomu videu není co vytknout.

Shmade

Díky za video, je to super ohlédnutí za předchozím ročníkem, už se těšim na první závod, byl jsem teď týden pryč, jdu omrknout jestli přibyly nějaké nové stroje... :)

peter

Do pravidel byla doplněna věta v bodě 3.5 a sice, že je možné použít PF Rechargeable Battery Box.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Sugarfree

#426
Chtěl by jsem se jenom zeptat, závodníků co už závod LTTT jeli, co považují za lepší a proč? Dvě  nápravy nebo tři nápravy? Chtěl bych také postavit nějaké auto na trial a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli 4 kola nebo 6 kol. Děkuji za případné ohlasy  :)

EDIT:
LEGO TECHNIC ...it´s my style...

peter

#427
Citace od: Sugarfree kdy 23.03.2010, 11:34:49
Chtěl by jsem se jenom zeptat, závodníků co už závod LTTT jeli, co považují za lepší a proč? Čtyři nápravy nebo šest náprav? Chtěl bych také postavit nějaké auto na trial a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli 4 nebo 6. Děkuji za případné ohlasy  :)

Pokud se chceš letos soutěže zúčastnit, tak jedině 4 a ne nápravy ale kola, viz pravidla pro letošní ročník.

CitaceSezóna bude tvořena celkem pěti venkovními závody pro kategorie vozidel S1 a P.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Sugarfree

Díky....já už jsem je projížděl jenom tak v rychlosti :)
LEGO TECHNIC ...it´s my style...

PsychoWard666

Mám dotaz, v pravidlech je psáno že každé vozidlo z kategorie S1 a S2 musí mít nárazník a rozvodovou skříň, o kategorii P není psáno nic, takže tam nárazník a rozvodová skříň nutná není?

peter

Citace od: PsychoWard666 kdy 29.03.2010, 05:55:08
Mám dotaz, v pravidlech je psáno že každé vozidlo z kategorie S1 a S2 musí mít nárazník a rozvodovou skříň, o kategorii P není psáno nic, takže tam nárazník a rozvodová skříň nutná není?

Správně jsi to pochopil ;) I z tohoto důvodu je proto kategorie P trošičku lehčí na stavbu vozu.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

#431
LTTT se snažím stále vylepšovat a tak i letos docházelo k menším úpravám pravidel. Věřím však, že změny byly k lepšímu a jsou již konečné. Jelikož se termín závodu pomalu, ale jistě blíží, nebude již od dnešního dne do pravidel zasahováno.

Zároveň tímto otevírám čas k podávání závazných přihlášek do letošního mistrovství LTTT (viz ZDE).
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

grohl

Po týdenních porodních bolestech jsem vtiskl život přední nápravě hnané osmi knob wheely. Pokud zvládnu dokončit i zbytek, tak se pravděpodobně potkáme v kategorii S1.

Mareken

Ahoj, našel jsem doboru stránku,kde se dá spočítat dost věcí okolo trial trucku, ale překvapila mě malá účinnost worm gearu. Nevíte jak je to doopravdy? Protože při použití wormu je jenom asi třetinová účinnost.
Citacehttp://nicolas.lespour.free.fr/_content/ttools.html
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

Měch

#434
Je to zajímavý program, ale mají tam jednu zásadní chybu a to, že neudávají pravdivé otáčky motorů, což je myslím dost zásadní. Z toho usuzuji (ale nikde jsem to neviděl) že nemají v pořádku ani NewtonCentimetry každého motoru.
O knobech je všeobecně známé, že se v nich ztrácí síla, ale o worm gears to slyším prvně...

Jaký je podle vás nejlepší systém převodu do pravého úhlu, když se na knobech a wormech (podle Nica) ztrácí výkon?
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Mareken

Citace od: malý Měch kdy 18.04.2010, 18:48:26

Jaký je podle vás nejlepší systém převodu do pravého úhlu, když se na knobech a wormech (podle Nica) ztrácí výkon?
Čistě a jednoduše - Žádný  :) , jinak můj prototyp taky jede na wormech.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

Měch

když auto v kopci hrabe, co mám udělat...zvýšit hmotnost, aby měly kola lepší záběr, nebo naopak hmotnost snížit ??
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Colonel32

zvýšit výkon motorů novými baterkami

zvýšit výkon motorů silnějšími motory

odstranit diferenciál, pokud jedno kolo prokluzuje

změnit rozložení váhy na vozidle, aby byl větší tlak na hnanou nápravu.

snížit hmotnost celého auta

zpomalit převody

Měch

#438
Citace od: Colonel32 kdy 22.04.2010, 14:57:04
1)zvýšit výkon motorů novými baterkami
2)zvýšit výkon motorů silnějšími motory
3)odstranit diferenciál, pokud jedno kolo prokluzuje
4)změnit rozložení váhy na vozidle, aby byl větší tlak na hnanou nápravu.
5)snížit hmotnost celého auta
6)zpomalit převody
1)kola se otáčejí furt stejně, jenom to nejde, takže baterky ani motory na to vliv nemají
2)viz bod 1
3)diferenciály nemám ;)
4)obě nápravy jsou hnané :D
5)potíž je, že to váží právě oňech 800g, takže níž jít nemůžu
6)tohle už moc nejde v autě na další ozubené kolečka není místo, ale co jsem viděl normální auta jezdit trial, tak ty většinou zrychlujou v kopci, aby měly kola větší záběr

No nevím...
Napadlo mě pak ještě zatížit jenom předek, aby se auto "přehouplo" přes ten kopec , protože většina opravdových trialových aut má právě největší váhu vepředu
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

peter

Samozřejmě zvýšením hmotnosti se trakce zvýší, avšak zase bude kladen větší odpor na motory. Toto je bohužel zajména v našem měřítku velká sázka do loterie, jak moc tuto misku vah převážit na tu či onu stranu. Z výše napsaného se tedy nedá jednoznačně poradit, mohu jen konstatovat, že čím auto je těžší, tím má lepší trakci.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

#440
Termín závodu se blíží a tak na webu LTTT představuji lokalitu pro první závod. Na úvod jsem zvolil trochu vlídnější lokalitu, která by měla zejména nováčky dostatečně seznámit s LEGO trialem. ;)

Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

grohl

Děsně se bojím, že moje auto totálně selže, ale za pokus nic nedám.

Měch

Citace od: grohl kdy 23.04.2010, 19:00:46
Děsně se bojím, že moje auto totálně selže, ale za pokus nic nedám.
mám přesně ten samý pocit...pocit nejistoty  ???
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Shmade

Taky si pamatuju, jak jsem byl před prvním závodem nervózní. :) Každopádně krásná lokalita! Jdu stavět prototyp, vůbec mi to ale nejde, snažim se o něco zajímavého, ale prostě se mi nedaří, takže možná udělám jen něco jednoduchého.

Shmade

S prototypem jsem snad konečně na dobré cestě, tady dávám na ukázku dvě nápravy co jsem zkoušel, ale nějak se to vždycky zvrtlo a já začal stavět od znova.  Samy o sobě mi nápravy přijdou docela dobrý, ale nedařilo se mi z nich dát dokupy auto. :)

červená - pohon
žlutá - zatáčení
černá - uzávěrka diferenciálu

Měch

Citace od: Shmade kdy 26.04.2010, 16:38:13
...nedařilo se mi z nich dát dokupy auto...
protože ti tam nevedou žádné vodorovné beamy od předu k zadu  ;)
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Shmade

To zas takovej problém nebyl, u první nápravy jsem to obehnal rámem, druhá byla myšlena jako "plovoucí", spíš jsem neměl kam narvat motory a BB. :)

Shmade

Mám radost, konečně se mi rýsuje prototyp "jak svině", ani jedna ze tří základních věcí (pohon, zatáčení, odpružení) neni řešena "standartně", neříkám, že jsem vymyslel něco úplně novýho, ale bude to prototyp doslova, nejen auto spadající do kategorie P, jdu pokračovat když se daří. Sice už teď vím, že má mouchy a některá místa budou hodně náchylná na poruchy, ale konečně mě to zas baví, jsem se tu pánové doteď trápil. :)

Bery

Já tedy nevím jestli se zúčastním, ale tady jsou mé dvě nápravy. S přední jsem celkem spokojen ale zadní mi dělá problémy, když se zastaví kola. Tak se kvůli šneku celá náprava rozjede. Tady jsou fotky
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

hadato

Citace od: kedar kdy 26.04.2010, 18:57:55
Já tedy nevím jestli se zúčastním, ale tady jsou mé dvě nápravy. S přední jsem celkem spokojen ale zadní mi dělá problémy, když se zastaví kola. Tak se kvůli šneku celá náprava rozjede. Tady jsou fotky

Ty redukce na zadních kolech nejsou ideální, chápu, že to chceš zrychli, ale takhle ti to bude praskat, ta 8z kola, radši dej převod před  šneka, taky ta přední náprava vypadá dost chatrně, o ty Universal Jointy bych se docela bál.