Nákup na BL, hodnotenia

Založil Villa Legina, 14.07.2014, 14:41:58

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 4 Hosté prohlíží toto téma.

Bruno

Na hodnocení jsem právě koukal a do teď dobrý a na jednou tam začínají skákat negativy.
Že se dívím, já na to mám prostě kliku :-)

Michal Budinský

V megabrickstore som objednávku zadal 1.9. a zaplatil okamžite po obdržaní faktúry.Čo bolo cca 36 hod od zadania objednávky.
Predajca PAVEL KISEL nereaguje na e-mail ani správy čo som mu zaslal cez BL.Doteraz nemám ani bricky ani peniaze.Má naň niekto tel.kontakt alebo ho niekto náhodou nepozná.




Bruno

No tak to jsme na tom úplně stejně. Moje první špatná zkušenost s BL. Nakoupil jsem 28.8.2014 a následný den zadal platbu.
Do teď nic nemám a prodejce vůbec nereaguje a to jsem mu psal několikrát. Nejradši bych se na uvedenou adresu v Rakovníku zajel podívat, ale ve finále by mě stál víc benzín než nákup.

pet

Tak megabrickstore je už odstaven:
Store Suspended
On Oct 6, 2014
Reason: Three or more Completed NSS/NRS

Robkteryten

Citace od: Bruno kdy 07.10.2014, 19:28:27
No tak to jsme na tom úplně stejně. Moje první špatná zkušenost s BL. Nakoupil jsem 28.8.2014 a následný den zadal platbu.
Do teď nic nemám a prodejce vůbec nereaguje a to jsem mu psal několikrát. Nejradši bych se na uvedenou adresu v Rakovníku zajel podívat, ale ve finále by mě stál víc benzín než nákup.

tak já měl asi štěstí.U Megabrickstore byl můj úplně první nákup na BL.Sice mi balíček posílal čtrnáct dní ,ale již v infu měl napsáno že posílá jen jednou týdně.Nakupoval jsem u něj v dubnu a květnu.

šipka

nákup v březnu a vše  bylo OK  ???

Bruno



Tak týden by byl v pohodě, ale už je to pět týdnů. Někdy koncem srpna rozhodně nastal nějaký problém.

http://www.bricklink.com/feedback.asp?nID=7799708&u=megabrickstore&max=25

Robkteryten

zdravím
ZAjímal by mě názor na to jak by jste hodnotily nákup na BL ,když přijde nekompletní zásilka. Po urgenci je údajně odeslán zbytek poštou jako klasicke psaní a nikdy nedorazí. Po deseti dnech od údajného odeslání je kontaktován prodejce,kde jen oznámí že šlo obyčejnou poštou.Po dalších 14 dnech kdy se nic neděje jsem udělil neutral s popisem o nekompletní dodávce.Poté se mi prodejce ozval s nabídkou vrácení peněz za stazení neutralu.Jedná se jen o pár korun.U prodejce jsem nakupoval jiz po tretí poprvé zcela bez problému ,podruhé posílání nadvakrát se slíbeným kuponem co nikdy nedorazil a potřetí toto.Nákup celkem jen za 1100kc.Je to jedine nepozitivní hodnocení u prodejce.Za celou dobu od nej hodnocení nemám ,takže počítám s negativem.Vím že s tím má prodejce hodně práce nehledě na to že se jedná o malé objednávky,ale nákupy u kterých se člověk musí doprošovat toho za co zaplatil se mi opradu nelibí.Jelikož je prodejce člen kostek očekávám nějaké postihy i zde.


milanv

Ahoj.

Určitě ještě odpoví ti kostkaři, co mají zkušenost jako prodejci. Já ti napíšu svůj názor z pohledu nakupujícího.

Dodat zaplacené zboží a komunikovat jsou základní prodejcovy povinnosti. Stejně jako tvoje povinnosti jsou komunikovat a brát objednávku závazně (tj. zaplatit a ne se vymlouvat, že omylem atp.). Nemá smysl ho omlouvat třeba velikostí objednávky. Mimochodem, moje všechny objednávky jsou pokaždé kolem 1000,- a nikdo se nediví. Co má smysl je pokusit se o rozumnou komunikaci - a pokud opravdu nefunguje, tak holt nezbývá než to napsat do feedbacku - a nehroutit se z toho, že i pak vylije zlost na feedbacku tobě - kašlat na to a jít dál. Zkušenější možná budou vědět, jak se nespravedlivému feedbacku bránit BL cestou - ale to já nevím.
Pán na Žlutém hradě

rdk

Citace od: Aki kdy 23.11.2014, 16:22:14
Z mého pohledu bych dal neutrál jen za to, že nehodnotil ihned po té co mu přišli od tebe peníze.  8)

A to proč? Interakce prodávajícího s nakupujícím nekončí platbou.

Thrawn

Já kupuju výhradně v ČR a téměř vždy spokojenost. Jen jednou jsem dostal minifiga s prasklým torzem a jeden prodejce mi dluží pár věcí, ale zase mi dal předtím něco jiného, tak to neřeším, jen už u něj nebudu nakupovat. Pak mám oblíbený obchod, kde nakupuju stále a pár pražských, kteří mívají určité speciality, vždy storpocentní spokojenost. Nakupoval jsem taky na Slovensku a byla to velmi dobrá zkušenost. Nakupoval jsem od Němce, a to byla bída a velké zklamání, takže tam k tomu přistupuju opatrně. Nechápu ten přístup, nějakou nadřazenost bych čekal spíš od Rakušáků.

Když prodejce nekomunikuje před prodejem, tak to nechápu, i když... Na BL shopě jsem měl Elfy za celkem lidové ceny a napsal mi jeden cizinec takovým tím nadšeneckým stylem, milý občané bývalé východní země, já velkobožstvo přesatlantické si dovolím od tebe koupit tvé minifigy, neváhej a pošli (alespoň mi to tak přišlo). Přitom mám ve store terms jasně napsáno, že zasílám jen do ČR. Tak jsem nereagoval. Myslím, že se nemohl divit, informace byly jasné. Ale jinak by prodejce asi komunikovat měl vždy.
History is on the move, Captain. Those who cannot keep up will be left behind, to watch from a distance. And those who stand in our way will not watch at all.

milanv

Citace od: milanv kdy 23.11.2014, 16:23:47
Co má smysl je pokusit se o rozumnou komunikaci - a pokud opravdu nefunguje, tak holt nezbývá než to napsat do feedbacku

Ale jak čtu ten tvůj příspěvek ještě jednou, tak tam nic o nefungující komunikaci nevidím, jen podcenění. Naopak teď prodejce nabízí řešení.
Já samozřejmě neznám detaily, ale přijde mi to z tvého příspěvku jako že mu přišlo, že jde o prkotinu, tak to nejdřív rychle vyřešil (poslal běžným psaním zbytek) a pak už podcenil to, že to nemusí dojít (a nechtělo se mu to řešit znova) - ale když na tom trváš, tak mu stojí za dobrou pověst se s tím dál zabývat. To je v pohodě, ne? Nebo to špatně chápu?
Pokud jde o prkotinu, tak já se v takových případech domlouvám na kreditu nebo schovaných kostkách, že je přidá k další objednávce. Jiná by byla, kdybys z nějakého důvodu ty kostky opravdu nutně potřeboval a hned - mně se stalo před Lipnem. Pak se prodejce stavoval osobně u nás doma s jednou kostkou o váze asi čtvrt gramu, když na mě předtím zapomněl :D  Měl to cestou z práce domů relativně kousek, ale stejně je skvělý a má jistotu, že mu to nezapomenu.
Pán na Žlutém hradě

milanv

Citace od: Thrawn kdy 23.11.2014, 19:03:18
Nakupoval jsem od Němce, a to byla bída a velké zklamání, takže tam k tomu přistupuju opatrně. Nechápu ten přístup, nějakou nadřazenost bych čekal spíš od Rakušáků.

Já jsem teda nakupoval v Německu víckrát a jediné, co mě v tom dál brzdí, je velký cenový rozptyl poštovného. Zkušenosti mám dobré. Táhnul se obchod jen jednou (shodou okolností teď ten poslední německý), jinak pokaždé super kostky i super služby. Když jsem občas potřeboval nutně nějaké nadstandardní služby, stačilo slušně požádat (zaslání na jinou adresu atp.). Zapomenuté kostky mi poslali jednou ještě dřív než se mi první balík dostal do ruky, i s omluvou - sami na to přišli a sami zaplatili další poštovné. Viděl bych to, že to nezáleží na národnosti, ale na lidech :)
Pán na Žlutém hradě

Robkteryten

Děkuji za názory.
Předně bych řekl ,že na jednu stranu chápu prodejce. Mnoho dílku na zabalení a spočítání a to i malých nákupů. Proto se snažím kupovat celý lot. Nakupuju po malých částkách cca 300kč nákup jednak nemám najednou tolik peněz a pokud se obchod nepovede odepíšu jen malou ztrátu. Na druhou stranu pokud něco nakupuji počítám s tím, že když za to zaplatím tak se nemusím připomínat o dodání zboží.Je hezké že prodávající rozdělí zásilku na dvě části, abych nemusel dlouho čekat než některé části najde. Druhou část až po dotazu na chybějící zboží odeslal obyčejným dopisem. Nebylo by jednoduší se zákazníka zeptat jak na dodání spěchá? Já osobně si radši týden-čtrnáct dní počkám a převezmu kompletní zásilku tak jak jsem jí objednal ,než se následně připomínal že mi ještě něco chybí.

K hodnocení
Neutrál mi přijde oprávněný z několika důvodů.Snažím se objektivně zhodnotit proběhlý nákup  a pozitiv za nekompletní objednávku nedám.Negativ si prodejce také nezaslouží vzhledem k tomu že se pokusil o podle něj nejlepší řešení.Negativ bych dal asi jen za nedodání zboží a "ukradení" peněz.Pozitiv za bezproblémový obchod.

Jak říkám první obchod byl super,druhý už s problémy ,ale po vysvětlení od prodejce a vyřešení jsem dal pozitivní hodnocení. U třetího nákupu vše skončilo u toho že se to ztratilo na poště. Další obchod již zkoušet nebudu.Ano prodejce se pokusil problém napravit, ale po ztracení zásilky ho to přestalo zajímat a ozval se s řešením až po udělení hodnocení se slovy : Zlepšilo by neutral vrácení peněz? Pardon ,ale toto mi nepřijde jako korektní jednání na pozitivní hodnocení.

takže odepsáno pár korun za nedodané dílky, ale legovat a nakupovat se bude dál...  ;)





zedman

Já osobně jsem na výmluvu, že lego poslal obyčejnou obálkou a pošta to ztratila už celkem háklivý, protože jsem to zažil už dvakrát od různych prodejců. Takže já jako velmi nedůvěřivý člověk beru tuto výmluvu pouze tak, že se na to prodejce jednoduše vykašlal a dílky neposlal. To je moje osobni zkušenost.