Nákup na BL, hodnotenia

Založil Villa Legina, 14.07.2014, 14:41:58

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Villa Legina

Dúfam, že táto téma bude pochopená správne, ťažko sa mi hľadajú slová...

Keď nakupujem na BL ako zákazník chcem byť tiež maximálne slušná a očakávam, že aj druhá strana bude taká istá, neznášam konflikty pri nakupovaní, nechcem sa rozčuľovať.
Vôbec mi neprekáža dodacia lehota a podobné veci, prekáža mi kvalita dielikov ktorá príde v stave inak ako je deklarovaná.

Čiže príklad: namiesto stavu used - príde very very used - scratched, dented, worn, dokonca damaged a podobne.

Posledného polroka som mala 2 skúsenosti s potrebou reklamácie, kde predajcovia /obaja Nemci/ na moju reklamáciu (neboli to ani veľké veci, ale ani totálne drobnosti, ktoré by nestáli za reč) absolútne nereagovali, alebo systémom, že "no a čo my teraz s tým...". Teraz riešim tretí taký nákup kde dosť položiek bolo vadných a čakám na reakciu.

Myslím, že vieme všetci ako to je s hodnoteniami na BL, proste je to aj pre mňa ako zákazníka nie jednoduché dať negatívne alebo neutrálne hodnotenie, lebo človek potom musí rátať s tým, že sa mu dostane podobné hodnotenie naspäť, hoci absolútne nespravodlivo, z akejsi vendety. Tak som to riešila tak, že som jednoducho po dva razy nedala žiadne hodnotenie. Ale to asi nie je riešenie...

Preto by ma zaujímalo, či sa za ten čas čo BL funguje nevyvinul taký fenomén ako býva trebárs pri hodnotení zamestnancov -referenciách od šéfov - či viete o nejakých takých skrytých slovných posolstvách v hodnoteniach, ktoré by síce navonok boli pozitívne ale spôsob dohodnutej formulácie by umožňoval tretej osobe identifikovať nejaký problém...a či by niekto mohol uviesť aj príklad, čo v takých prípadoch napísať...resp. by som rada vedela či niekto takúto "tajnú reč" ktorej insideri rozumejú aj naozaj používa v hodnoteniach na BL...

Anatyt

Tak nevýhoda tých zadávaní na BL je to, že máš na výber len NEW alebo USED. A pod USED sa dá zahrnúť aj kvázi nový diel, ale aj úplne zničený. Potom sa ťažko háda s predajcom. Podľa mňa to treba celé brať s rezervou (je to v podstate bazár) a počítať s tým, že z času na čas príde aj niečo v zlom stave.

Ondrej

Co zkusit se obrátit s návrhem přímo na bricklink, ale nemám tušení jak náročná by to byla změna. Buď skrze Help Desk nebo Forum Suggestions Topic.
Pro přehlednost by se mi líbilo, aby to bylo rozděleno i na sety s krabicí a bez krabice, ale to bych chtěl už moc.

Luky1987

Je to vždy určité riziko, já nikdy použité dílky nekupoval, ale přístup některých větších prodejců je zejména v ČR děsný.
Zpravidla čekají až dá hodnocení zákazník, což je naprostý kontrast vůči zahraničí, kdy prodejce v momentě obdržení platby dává kladný komentář a tím pro je pro něj věc vyřešená, nemá potřebu držet zákazníka jako rukojmí a svým způsobem ho tak trošku vydírat.
Možná jsem měl jen štěstí na prodejce, ale za poslední roky jsem zkusil cca 50 různých a vždy bez problému.
Koupě použitých dílků je holt risk, ale překvapujeme mě, že problém je s Němci.

MLT

Já jsem za posledních půl roku dostal asi 5 negativů neoprávněných od kupujících, a vždy přes BL (problém with feedback) mi BL negativ odstranil.
Chvilku to trvalo, důležité je komunikovat u dané objednávky přímo přes BL a ne emailem a ne přímo, aby si to admini mohli vše přečíst, posoudit a vyhodnotit.
Pokud má admin nějaký dotaz, přímo tě kontaktuje meilem (třeba poslání fotek atd.).
vždy jsem byl spokojen, pokud BL jeho komentář odstraní, už nemá možnost (v tvém případě) prodávající další hodnocení udělit, má to bloknuté.
Já bych se udělit negativ nebál, pokud je to pravda, komunikuješ s nimi a BL si to může přečíst, určitě ti vyjdou vstříc.

Jeden z mých postřehů ne z BL ale z nákupů na E-bay. taky vlastní zkušenost.
Koupil jsem 7 kilo new bricků, přišlo mi jen 5,5 a bylo více než použité. Probíhal spor přes PAYPAL, který já jako oprávněný jsem ve finále prohrál....
Nicméně jsem prodávajícímu na ebay dal negativ a ten se mi ozval, že mi refunduje asi 40Eur když mu negativ odstraním.
Tak jsem to udělal, skutečně mi část platby vrátil a myslel jsem, že je to v pohodě.
Ale nedávnou jsem kupoval zase něco v německu přes ebay, a prodávající mi to odmítli zaslat, že jsem z ČR a jsem prý problémový.
Nechápal jsem proč, respektive jak zjistil tento (můj oprávněný) spor s předchozím němcem.....

Pak jsem se podíval na svoje hodnocení na ebay, samé pozitivní hodnocení, i předchozí spor vyřešen (negativ mi také zmizel).
Tak jsem pátral dál, až jsem narazil na nick právě předchozího němce, který mi dodal méně lega a použité místo nového.
Moje hodnocení od něj bylo pozitivní, ale začínalo takto .   (-).....a následuje text v němčině, kde varuje celé německou přede mnou, že jsem lhář, podvodník atd.

Koho by to napadlo, že ?
Takže možná i tento způsob (máš-li strach dát negativ) by se mohl na BL chytit  ;)

MLT

Citace od: Luky1987 kdy 14.07.2014, 15:12:37
ale přístup některých větších prodejců je zejména v ČR děsný.
Zpravidla čekají až dá hodnocení zákazník, což je naprostý kontrast vůči zahraničí, kdy prodejce v momentě obdržení platby dává kladný komentář a tím pro je pro něj věc vyřešená,

V mém obchodě to "funguje" tak, že jakmile mám platbu na účtu, nebo PAYPAL účtu, dávám také hodnocení.

Zase naopak mohu potvrdit, abych obdržel od kupujícího z ČR hodnocení za uzavřený obchod je někdy i nadlidský výkon.
Pokud mi hodnocení neudělí do cca měsíce po doručení zásilky, slušně ho požádám, aby mi jej udělil. Pak ho požádám ještě tak 2x až 3x, většinou ani žádná písemná reakce, tak to prostě dál neřeším.....

To jen pro představu, jak to vidím já ze strany prodejce..........

A když to shrnu procentuálně, prodej z mého obchodu do ČR činí pouze 0,2 %. Vše ostatní jde do zahraničí.



Villa Legina

Citace od: Luky1987 kdy 14.07.2014, 15:12:37
...Zpravidla čekají až dá hodnocení zákazník.... kdy prodejce v momentě obdržení platby dává kladný komentář a tím pro je pro něj věc vyřešená, nemá potřebu držet zákazníka jako rukojmí a svým způsobem ho tak trošku vydírat.

Veď o to ide, presne je to tak ako píšeš.

Citace od: Luky1987 kdy 14.07.2014, 15:12:37
Možná jsem měl jen štěstí na prodejce, ale za poslední roky jsem zkusil cca 50 různých a vždy bez problému.
Koupě použitých dílků je holt risk, ale překvapujeme mě, že problém je s Němci.

Mňa to práve neprekvapuje tí Nemci. Oni sú totiž dva druhy tých Nemcov... Práve s českými obchodmi (sprostredkovane) a slovenskými mám len výborné skúsenosti...

No ja mám za posledný polrok len 14 nákupov na BL z toho 8 x Nemcov a práve iba z dvoma Nemcami bol problém, tento čo bude obávam sa problém tretí, je tiež Nemec, proste sú dve sorty Nemcov a to keď mi dojde balík, to hneď viem, ktorá kategória, bohužiaľ sa to z hodnotení čo tak čítam nedá vopred uhádnuť...

Áno je pravda že used dieliky je široký pojem ale pod used sa podľa mňa by malo rozumieť a sa rozumie normálne opotrebené, všetko silne opotrebované ošúchané, navyše kúsance, silné škrabance, preliačeniny, zlomeniny, zožltnuté a podobne to všetko má anglické ekvivalenty, ktoré by sa mali používať v popise...

A človek očakáva aj korektné dodanie, čiže keď objednám 10 dielikov: trebárs trans clear brick 1x2 s číslom 3010 tak je podľa mňa nekorektné poslať mírnixdírnix 10 dielikov 3010f2...alebo nerobenie rozdielu medzi solid - open stud, thick - thin ring... to som už dávnejšie spomínala...takisto som čakala napr. či mi v tejto poslednej objednávke prídu správne tie utensil "vysielačky" s compact handle a nie extended, tak ale nečakala som napríklad, že v balíčku z objednaných 10 ks nebola ani jedna, ani taká ani taká...    

Villa Legina

#7
Citace od: MLT kdy 14.07.2014, 15:22:21
....
Moje hodnocení od něj bylo pozitivní, ale začínalo takto .   (-).....a následuje text v němčině, kde varuje celé německou přede mnou, že jsem lhář, podvodník atd.

Koho by to napadlo, že ?
Takže možná i tento způsob (máš-li strach dát negativ) by se mohl na BL chytit  ;)


Ale to je už silné kafe, nazvať niekoho klamárom a podvodníkom bez rozsudku, to je nekorektné, ja som mala na mysli, také skôr jemnejšie slovné odtienky ako upozorniť na to, že dotyčný nie je taký profi ako by na BL človek čakal a za tú cenu, že dieliky nesortíruje a nedodáva jak by mal a ani kvalita nezodpovedá popisu...také som mala na mysli...

Villa Legina

#8
Citace od: Anatyt kdy 14.07.2014, 14:56:07
Tak nevýhoda tých zadávaní na BL je to, že máš na výber len NEW alebo USED. A pod USED sa dá zahrnúť aj kvázi nový diel, ale aj úplne zničený. Potom sa ťažko háda s predajcom. Podľa mňa to treba celé brať s rezervou (je to v podstate bazár) a počítať s tým, že z času na čas príde aj niečo v zlom stave.

Vieš Anatyt, menšie veci keď sa ojedinele vyskytujú neriešim, ale keď kupujem dielik ktorý stojí 1,72 Eur za ks alebo 2,32 eur za ks , tak očakávam, že človek čo pozná cenu takého dielika tak aj korektne udá jeho stav, pretože nemôže pýtať toľko peňazí za dielik, ktorý je zničený, print vyšúchaný a podobne, to je na BL jasne diferencované, vieš, vidíš cenu ako za dobrý stav a príde Ti odpad....  alebo 10 dielikov spolu za 1,74 eur a všetko zle - iný druh, to sa nazbiera...

...proste momentálne riešim spolu zo 42 lotov 12 lotov má vadu, 1 celý lot chýba. Z počtu dielikov 147 je 36 nejako vadných a 10 vôbec nedodaných....

david.zeman

Tak podle me povinnost kupujiciho je zaplatit - pokud tak ucini, nemuze dostat negativni komentar, protoze svou cast smlouvy splnil.

Pokud kupujici neni spokojen s tim co mu prodavajici zasle, je to na prodejci to resit.

Take se mi stalo, ze jsem misto kompletniho setu dostal nekompletni. Prodavajici mi proste rekl, ze je set urcite kompletni, protoze to vzdycky kontroluje. Dostal negativni hodnoceni. Udelil mi negativni hodnoceni na oplatku a pozadal brick link o zruseni negativniho komentare z me strany.

Ja jsem BL naopak pozadal o zruseni mnou obdrzeneho negativu, protoze jsem zaplatil a BL mi vyhovel.


Villa Legina

Pozrela som si teraz svoje komenty a vidím, že som to doteraz intuitívne riešila tak, že tam, kde som nebola úplne spokojná som dala len stručné a strohé "thanks", a tam kde bola spokojnosť som často dala chvály navyše ako "thank you very much, excellent, perfect" a pod. ale zaujímalo by ma naozaj či sú v tých komentoch čo dávajú kupujúci aj nejaké zaužívané skryté posolstvá, rada by som sa s tým oboznámila...tiež som si všimla, že mne často dávajú predajcovia komenty ako "friendly person, nice person to deal with..." tak neviem čo si tým signalizujú zase predajcovia, dúfam nie to, že mi môžu skákať po hlave.


Daniel

#11
A není to celkem jedno, že máš negativ jako kupující? Stejně budeš moci nakupovat u ostatních obchodníků dál..  ;) Hlavně bych se nebál dávat pravdivé hodnocení! Je potřeba aby prostě podobní "prasáci" byli označeni a hodnocení vystihovalo tvojí spokojenost/nespokojenost s nákupem.
Pokud dáš pozitivum jen z obavy z odvety, tak je to i děsně nespravedlivé k prodejcům, kteří poskytují luxus a je radost se k nim vracet :)

edit: Já mám také negativní komentář (dotyčný mi ho dal pak i zde na Kostkách), který sem obdržel pouze jako odvetu a vůbec mi to nevadí. Za svým hodnocením si stojím ;) Ale co sem slyšel, tak dotyčný svůj obchod zlepšil. Takže je možné, že i negativní komentář může nakonec vést ke zlepšení služeb obchodníka.

MiHo

Citace od: Daniel kdy 14.07.2014, 17:50:48
A není to celkem jedno, že máš negativ jako kupující? Stejně budeš moci nakupovat u ostatních obchodníků dál..  ;)

K tomu, že to není jedno, zmíním můj příklad z Aukra. Dal jsem jednou oprávněně negativní komentář coby kupující. Ten člověk už má dnes zablokovaný účet. Avšak já jsem na černé listině několika velkých prodejců a nemohu pod svým účtem už u nich nakupovat. Když jsem jim psal, odpověděli, že je to jejich věc a že s problémovými lidmi neobchodují.
Nicméně mne to neodradilo a reklamace vždy důsledně řeším.

Daniel

Sem myslel, že se bavíme o BL...

DarkDrago

Citace od: Daniel kdy 14.07.2014, 19:17:28
Sem myslel, že se bavíme o BL...

Podle mého je jedno jestli tu někdo píše o zkušenostech z BL, nebo aukra. Hodnocení má stejný vliv na prodej, čím více kladných hodnocení, tím se lépe prodává....

Když se na aukru objeví dobrá nabídka jedna z prvních cest je na stránku s hodnocením a tam porovnávám kladné a záporné hodnocení a vůbem množství prodejů. Pokud je u dotyčného nějaký negativ tak si ho pročtu a to i názor protistrany. Kladné komentáře nepročítám protože stejně jako já tam hromada lidí píše o rychlém zaplacení, dobrém zabalení, či rychlém doručení, nebo jen odkliknou předem nastavenou odpověď.
Pokud má prodejce na BL okolo 1000 kladných komentářů, pochybuji (ano najdou se i ti, to už vím), že by někdo trávil desítku minut pročítáním kladů a hledáním textu mezi řádky.

Chápu to, že se někdo bojí dávat negativy s tím, že mu budou vráceny. Ale v tom případě může být vytvořena jen kolonka kladné hodnocení, protože nikdo nestojí o udělení negativu, i když je oprávněný ;)
Dračí páni s mocí ohně...

Villa Legina

Tak som dostala odpoveď. Hrá urazeného, stojí si za svojím a spochybňuje moje kompetencie rozoznať kvalitu a druh dielikov. Som to ale očakávala, je to presne taký ten typ človeka. Naznačuje že mu mám poslať veci späť. Kto to poštovné bude platiť? Uvidíme čo bude ďalej.

Niripe

Citace od: darkdrago kdy 15.07.2014, 12:04:35
Pokud má prodejce na BL okolo 1000 kladných komentářů, pochybuji (ano najdou se i ti, to už vím), že by někdo trávil desítku minut pročítáním kladů a hledáním textu mezi řádky.

Já to už dělám. Stalo se mi totiž, že jsem objednal v jednom italském obchodě. X tisíc kladných hodnocení, 1 neutrál. Objednal jsem za několik desítek Eur, za den faktura, ten den jsem platil přes pay-pal. Pak 3 týdny nulová reakce. Psal jsem jako o život na všechny strany. Pak jsem teprve na BL začal číst komentáře. Ve všech pozitivních za poslední dva měsíce všichni kritizovali neskutečně dlouhou dobu dodání a nulovou reakci obchodu. Mezi tím začali přibývat negativní hodnocení. Asi 35. den jsem otevřel problém přes pay-pal. Za dva potvrzení a kostky na cestě. Od té doby čtu i pozitivní komentáře.

Mizu

Nemci su Nemci. Prosto nadrasa a finito. Ked mu objedna v obchode iny Nemec, ide sa od ustretovosti posrat. Objedna Cech alebo Slovak, ochota konci po prijati platby. Ked ti ma Nemec poslat nejaky USED dielik tak si bud ista, ze z dvoch tych istych vyberie ten horsi...

Ja som zatial natrafil na tych snad lepsich, ale isty odstup som videl vzdy. Raz mi posla USED torzo ale prasknute. Napisal som mu v popise nic take nebolo, nech si ho berie. Poslal som mu ho napsat (iked som nemusel, ale nech vidi, ze ako pre mna nie je problem zaplatit 1 Euro na postovne do Nemecka, tak pre neho nech nie je problem splnit cast dohody a poslat to co som si objednal). Potom poslal nove, spravne torzo.

Dost som bol sklamany z pristupu jedneho Belgicana.
Objednal som u neho set 6062 s boxom za 110 s postovnym... Uracilo sa mu ho odoslat az po mojej urgencii asi na 7-8 den od prijatia mojej platby. Ako jeho stupidny argument bol ze on na tom nezaraba, je to jeho hobby, teda ma cas. Poslal som ho slusne do prdele s tym, ze ked prijme platbu za tovar, povazujem to za dohodnuty obchod a ocakavam splnenie vsetketo toho co mal napisane vo svojicch podmienkach. (ten obchod sa vola myslim DiMarco). Ked som si vydobil nejaky respekt, tak poslal co mal. Dohodli sme sa ze si dame pozitivne hodnotenia, tak som zanechal svoj, on myslim par dni potom. Vrja bol odcestovany...

Ide o to, ze nas stale beru .... no neberu vazne... nechapem to, nenavidim to, neznasam to... samozrjeme ze su aj seriozny predajcovia, ktori si vazia ze niekto u nich nakupi... a spravaju sa slusne ale staci natrafit na jedneho zapadniarskeho blba a mam pokazene vsetko... aj pozitivny dojem zo 6062 >:( Chvalabohu, ze sa to stalo par mesiacov dozadu tak na to kaslem, su dolezitejsie veci nez blbi zapadniari, od ktorych sa VOBEC nemame co ucit ako to mnohi v nasom zivote prezentuju...

Zelam vam vsetkym len uspesne a bezproblemove obchody s okolitym svetom :-)

Mizu

Citace od: Villa Legina kdy 15.07.2014, 12:20:17
Tak som dostala odpoveď. Hrá urazeného, stojí si za svojím a spochybňuje moje kompetencie rozoznať kvalitu a druh dielikov. Som to ale očakávala, je to presne taký ten typ človeka. Naznačuje že mu mám poslať veci späť. Kto to poštovné bude platiť? Uvidíme čo bude ďalej.

Posli mu ich napsat... aspon z principu a postovne ti zaplatim ja. Neznasam tych drzakov nemeckych!

Villa Legina

#19
Dopadlo to k mojej spokojnosti. Iba čo ma to stálo zbytočne času, dopisovania si s ním a podrobného vysvetľovania svojich postojov k veci navzájom. On uznal nakoniec , že som korektná, ja som uznala mu to isté, poučil ma, že keby som dala vopred vedieť že som "náročnejší" zákazník, tak mi také dieliky nepošle  ;D, a že už si ma bude pamätať ako zákazníka ktorý vyžaduje dieliky "v zberateľskom stave" . Nakoniec uznal reklamáciu a dal coupon, lebo poštou späť sa to neoplatilo posielať....

Mizu

Citace od: Villa Legina kdy 21.07.2014, 11:30:20
Dopadlo to k mojej spokojnosti. Iba čo ma to stálo zbytočne času, dopisovania si s ním a podrobného vysvetľovania svojich postojov k veci navzájom. On uznal nakoniec , že som korektná, ja som uznala mu to isté, poučil ma, že keby som dala vopred vedieť že som "náročnejší" zákazník, tak mi také dieliky nepošle  ;D, a že už si ma bude pamätať ako zákazníka ktorý vyžaduje dieliky "v zberateľskom stave" . Nakoniec uznal reklamáciu a dal coupon, lebo poštou späť sa to neoplatilo posielať....

u mna je kazdy moj zakaznik "narocnejsim"... bez dlheho vysvetlovania... >:( ved ako vravim, Nemci vychcani...

Bruno

Tak by to mělo být, ke všem platícím zákazníkům přistupovat stejně a né je kastovat.
Já jsem zatím nakupoval na BL jen v CZ a až na jednu vyjímku  spokojenost. U jednoho prodejce bylo used opravdu USED.

kilhor

Citace od: Bruno kdy 06.09.2014, 20:58:35
U jednoho prodejce bylo used opravdu USED.

U jakého?

klubo

Já jsem teda na bl nakoupil zatím jen dvakrát, obojí u českých prodejců, první nákup 2.9. za 3350, hned ten den zaplaceno na účet ve stejné bance, tzn. peníze musely být ten den u prodejce a od té doby bez reakce, neodpovídá na email (zaslán dotaz na termín dodání).

Druhej případ ten samej den, zásilka dorazila 5.9., u dvou druhů dílků místo NEW zasláno USED a jeden druh zaměněn za jinej, paní nebo slečna zatím komunikuje, nabídla že mam poslat zpět to co je špatně a za to pošle bezchybné a za poštovné si vybrat další dílky, tak uvidím kdy a co dorazí.

Jinak na ebay.de mají pěknou funkci a sice že prodejce nemá možnost udělit negativ pokud kupující zaplatil.

A jen pro dokreslení, na aukru jsem koupil Grand emporium za 3600, prodejce odeslal až pět dní od obdržení peněz a ještě obyčejným balíkem místo balíkem do ruky jak bylo inzerováno, na dotaz proč to, mi napsal že za 90kč přece nemůžu chtít balík do ruky, tak chápete to?

Asi jsem hnidopich, ale když někdo něco nabízí a napíše stav, dodání atd. tak očekávám že to tak bude...

Bruno

Aukro je případ sám pro sebe a spravedlnosti se tam člověk nedočká.

Koncem září jsem udělal čtyři nákupy na českým BL. Zaplatil jsem všechny najednou, dva osvědčení prodejci již zboží dodali a u dalších dvou se mi zatím ukazuje pending, tak teď musím doufat, že nepřestane platit co jsem psal výše :-)

Hacislav

Co jsem zatím nakupoval na BL, (tak 2/3 v ČR - 1/3 v zahraničí), k bezchybnému odbavení došlo tak maximálně v 1/4 ze všech objednávek: Záměny celých lotů (někdy v můj prospěch někdy k mé škodě), vynechané loty, záměny při nasklaďňování do shopu, new dílky které byli used, used dílky které byli nepoužitelné, nesprávné počty, zatoulané dílky které nebylo možné na skladu najít atd.

Jen výjimeční jsem se setkal z: "poté co navážíš hřebíky, přidej jich hrst do kornoutu", do takových shopů se určitě budu rád vracet.

Na obhajobu prodávajících řada mích objednávek nebyla vůbec jednoduchá, velký počet lotů, nákup used dílků, vykoupení kompletních lotů. Takže pokud jsem vykoupil celý lot v shopu a nějaký ten dílek s haléřovou hodnotou byl zničený, tak jsem to ani neřešil. Ostatně takové dílky nikdy nenakupuji přesný počet, kolik jich potřebuji, ale raději beru rezervu.

Všechny mé dosavadní reklamace, byli v pořádku vyřízeny, některé tak, že jsem na tom nebyl  škodný, jiné dokonce k mé naprosté spokojenosti.
moje fotky Rajče a Flickr - pinterest

Hacislav

A z druhé strany:

Mám vlastni malý shop na BL, zaměřený především na dílky na minifigy.
Ani já jsem neprošel bez ztráty květinky, podařili se mi dvě chybky, které jsem se samozřejmě vynasnažil patřičně kompenzovat zákazníkovy. Od dob co mám vlastní shop, mám výrazně větší pochopení pro jiné prodejce.  8)
moje fotky Rajče a Flickr - pinterest

Bruno

Jj každá mince má dvě strany. Vždy je to o komunikaci a na tom to stojí a padá si myslím.

29.8.2014 jsem dělal objednávku u jednoho CZ, kde se mi objevil dílek, který nikdo neměl. Tak jsem udělal minimální nákup a 1.9.2014 odešla platba. Od té doby se na shopu zobrazuje pending a nic se neděje. Na můj písemný dotaz, jestli platba došla v pořádku a kdy můžu zásilku čekat, žádná odpověď, tak si říkám jestli jsem taky nenarazil. A ještě k tomu byl dílek USED, tak čekám jestli a co dorazí  :)

Bruno

Ahoj, máte někdo zkušenosti s BL obchodem megabrickstore?
První nákup, platba 30.8.2014 a do dnešního dne jsem nic nedostal a na mé mejly, taky žádná reakce  >:(

Ondrej

Podle hodnocení to není neobvyklý že to dojde za měsíc nebo vůbec. Nevím kdo se skrývá za tímhle shopem.