LEGO Technic Truck Trial - diskuze

Založil peter, 16.09.2006, 12:17:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 3 Hosté prohlíží toto téma.

Jste pro povolení vyššího napětí pro napájení vozidel než je 9V?

NE
1 (7.7%)
ANO
6 (46.2%)
Je mi to jedno
6 (46.2%)

Celkem hlasů: 13

Jonas

Díky Peterovi za čtivou reportáž.

Zajímalo by mě, kolik se během soutěže ztratilo dílků. Přece jen pátrat po dílkách v trávě či v písku je něco jiného než hledat je někde na podlaze.
Jonas - Můj Brickshelf

peter

Citace od: Jonas kdy 29.04.2007, 19:11:15
Díky Peterovi za čtivou reportáž.

Zajímalo by mě, kolik se během soutěže ztratilo dílků. Přece jen pátrat po dílkách v trávě či v písku je něco jiného než hledat je někde na podlaze.

Moc budek nebylo a dílků samo o sobě moc neupadávalo. Pokud jsem si tedy stačil všimnout, tak nevím o nikom, komu by se něco ztratilo :D
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

otaznik

Citace od: Jonas kdy 29.04.2007, 19:11:15
Díky Peterovi za čtivou reportáž.

Zajímalo by mě, kolik se během soutěže ztratilo dílků. Přece jen pátrat po dílkách v trávě či v písku je něco jiného než hledat je někde na podlaze.

Nikdo nic neztratil, pokud vím. Auta už jsou o třídu jinde než při prvním závodě.  :)

Michal Moučka

#123
Citace od: Jonas kdy 29.04.2007, 19:11:15


Zajímalo by mě, kolik se během soutěže ztratilo dílků. Přece jen pátrat po dílkách v trávě či v písku je něco jiného než hledat je někde na podlaze.
Po soutěži jsem si jen tak zkoušel pár jízd z kopce po kamenech, kde se mi vylomilo kolo a odpadly 2 technicové 1/2 bushe. Za vydatné pomoci Asse se mi je podařilo najít zapadlé v listí. Takže škody žádné ...  :)

Jinak děkuji za perfektní závod, fakt jsem si ho moc užil. ;) Přeci jen ježdění venku v pořádném terénu je zábavnější! Takže ještě jednou díky a už se těším do Satalic!

peter

#124
Vzhledem k prodloužení výstavy ve Svitavách a tím přesunutí rozebíracího víkendu na tento víkend, tedy 16.6. bylo nutné zvolit nové datum páteho závodu 1. Mistrovství Kostky Truck Trial. Nové datum 5. závodu KTT bylo již dříve stanoveno na 23. června 2007!

Neváhejte tedy a své přihlášky pro zapsání na startovní listinu zasílejte opět pomocí SZ nebo Emailem Peterovi. Uzávěrka přihlášek je 18.6.2007 ve 23:59.

Přihlášeni:

  • Ass
  • Peter
  • Bejver
  • Michal Moučka
  • Otaznik
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

#125
K dnešnímu dni se přihlásili další tři jezdci a sice Bejver, Michal Moučka a Otaznik. Pokud se chcete ještě přihlásit, tak neváhejte protože máte čas už jen do zítřka!

Pro ostatní a případné diváky pár slov o místě, kde se pátý závod tuto sobotu pojede. Vzhledem k tomu, že nyní panují velká vedra, tak díky stromům by nad závodním místem měl být stále stín. Tentokrát jsme vybrali opravdu nelehký terén a sice Satalickou oboru (přesné souřadnice místa jsou zde: Loc: 50°7'47.89"N,14°34'39.05"E). Jak je z mapky možné vidět, nějaký popis jak se k nám dostanete asi nemá význam. Avšak je také vidět, že hlavní část obory není tak veliká a dřív nebo později se na dané souřadnice dostane každý (Pro jistotu však uvádím přibližnou trasu od autobusu č.186). Místo tvoří několik menších či větších "kopců", kořeny, hluboká tráva či listí - lesní terén. Bohužel jelikož se závod jede v lese a na okraji Prahy, nemůže být opět řeč o nějakém stánku s buřtem či pitím. Proto všem závodníkům, ale i případným divákům důrazně doporučuji, jídlo a hlavně pití si vemte s sebou.

Závody budou probíhat od cca 13:00. Sraz všech závodníků je v 11:15 na stanici metra "B" Rajská zahrada! (hned u výlezu u čtvercové lavičky), odkud bude už hromadný přesun autobusem č. 186 do zastávky "Satalická obora". Samozřejmě jsou zváni i diváci, kteří mohou spojit závody s krásnou sobotní procházkou oborou.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Petrjr

Můj předběžný stav: Spíše to vypadá, že se neukáži. Ani na chvíli. Takže (byť i jen částečná) fotodokumentace pro tentokrát zbývá na někoho jiného.

otaznik

Tak kdo dneska na závody nepřišel, tak prohloupil. Nádherné trialové počasí s velkou dešťovou přeháňkou a odpovídajím terénem.  :)
K vidění bylo také nezvyklé množství "budek".

Jarmila

FOTO FOTO FOTO, slova nejsou nic.
Jsem na vás vzpomínala, kam se schováváte před nepřízní počasí.
Přijet jsem nemohla, bych se musela nechat naklonovat.  ;D A už takhle je mně dost.  ;D
Když jsem byla mladá, byla jsem domýšlivá. Ale teď? Teď už nemám chybu!!!

Jindroush

Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

otaznik

Citace od: Jarmila kdy 23.06.2007, 21:05:07
FOTO FOTO FOTO, slova nejsou nic.
Jsem na vás vzpomínala, kam se schováváte před nepřízní počasí.
Foto bude, neboj.  ;)

Jarmila

Citace od: Jindroush kdy 23.06.2007, 21:20:02
A co takhle rozpůlit?  >:D

To by Ti nepomohlo. Byla bych dvakrát, tak jako tak. Sice by byly dvě hubenější Jarmily, ale prudily bychom plnohodnotně každá za sebe.  ;D ;D ;D
Když jsem byla mladá, byla jsem domýšlivá. Ale teď? Teď už nemám chybu!!!

peter

#132
REPORTÁŽ Z PÁTÉHO ZÁVODU 1. MISTROVSTVÍ KTT

Pátý závod přivedl soutěžící i případné diváky do krásného a klidného prostředí lesní obory v Satalicích u Prahy. Týden před závody vystřídalo horké počasí proměnlivé a občasné přeháňky naznačovaly, že by se mohlo jednat o jeden z nejzajímavějších a možná i nejtěžších závodů letošní sezóny. Do závodu se nakonec přihlásilo pět již dobře známých soutěžních posádek:


  • Ass s novým vozem Blue Storm
  • Peter s Rákosníčkem
  • Bejver s upraveným vozem Bej III.
  • Michal Moučka s upraveným Pinokiem
  • Otaznik se stálicí ŠIROKO

Srovnávací tabulka vozů:



Vozidlo
Délka
Šířka
Hmotnost
Rozvor
Stoupavost
Nájezd vpředu
Nájezd vzadu
Brodivost
Kola
Blue Storm
341mm
213mm
1470g
256mm
45°
90°
90°
80mm
81,6 x 38R
Bej III.
312-413mm
222mm
950g
243mm
42-53°
90°
90°
79mm
24 x 43
Rákosnik II-b.
325mm
210mm
1350g
224mm
44°
67°
82°
43mm
68,8 x 40Q
Pinokio
365mm
230mm
1000g
270mm
40°
80°
80°
100mm
81,6 x 38R
ŠIROKO
321mm
225mm
1037g
240mm
?
?
?
?
81,6 x 38R



1) Po již tradičním rozlosování startovních čísel a pořadí soutěžních sekcí se jako první do výběru místa a následného umístění branek vydal Ass. Sekce vedla závodníky přes několik kořenů na jednom z mnoha svahů, které Satalická obora nabízela. Přibližně polovina branek vedla závodníky ze svahu dolů a druhá naopak zpět nahoru.

Jako první se na trať vydal vůz se startovním číslem 101 pilotovaný Michalem Moučkou. Oproti čtvrtému závodu byl vůz doplněn o nezávislé ovládání zatáčení obou náprav a tak disponoval lepšími manévrovacími schopnostmi. Po průjezdu úvodními brankami vedoucí trať dolů z kopce, se kterými si poradil v celku bez problémů, přišla na řadu pasáž zpět nahoru. Bohužel tak jako ve čtvrtém závodě i zde se projevila slabší pevnost vozu, která zapřičiňovala přeskakování ozubených převodů a tím výjezd kopce do cíle. Moučka tedy musel svou jízdu ukončit dvě branky před cílem se ziskem 212 t.b. Druhý se na trať vydal Otaznik. Počáteční nekoncentrovanost vedla k častým změnám směru jízdy a tím zisku trestných bodů. Bohužel ani vůz ŠIROKO není nerozbitný, o čemž se přesvědčil stejně jako Michal Moučka před dvěma posledními cílovými brankami. Výjezd do kopce spolu s kořeny udělaly své a tak po  chvilce snažení auto řeklo dost v podobě zlomení kardanové hřídele u jednoho ze čtyř kol. Otaznik též musel tuto sekci předčasně vzdát se ziskem 277 t.b. Třetí se na trať vydal Ass. Poučen z chyb před ním jedoucích závodníků všem ukázal, jak že se to má jezdit. Pasáž prvních branek zdolal skoro bez většího zaváhání a tak přišla na řadu pasáž s posledními dvěma brankami. Auto chvíli vzdorovalo a tak Ass zvolil taktiku s rozjezdem. Auto pomalu rozjel ke kopci, kde v silném záběru zařadil druhý rychlostní stupeň a na plný plyn prosvištěl zbývajícími dvěma brankovými poli. Sekci tedy jako první projel až do cíle s jen 36 t.b. Čtvrtý do sekce vyrazil Peterův Rákosníček. Bohužel jako Otaznik byl Peter v úvodu nekoncentrovaný a tak svůj vůz navedl přímo na kořen tyčící ze země, kde se jeho vozidlo zachytilo a již nebylo cesty zpět. Díky této velké chybě musel Peter své učinkování v této sekci ukončit již po dvou brankách se ziskem 340 t.b. Poslední kdo vjel do této sekce byl Bejver. Úvodní tři branky projel bez větších potíží, ale pak přišla pohroma. Zvedl se vítr a během okamžiku začal pořádný "slejvák". Díky tomuto zpestření se již tak promáčený a místy blátivý terén stal skoro nesjízdným. Rokle se naplnili vodou a bahnem. Po dešti, kdy trať měnila svůj povrch, na Bejvera čekala druhá polovina v podobě výjezdu kopce. Každým krokem se kola obalovala velmi mazlavým blátem a jízdu činila skoro nemožnou. I přes tento pro Bejvera nepříznivý stav, své vozidlo dovedl až na vrchol a zakončil jízdu v sekci se 122 t.b.

2) Druhou sekci připravoval Peter. Díky dešti bylo jasné, že se bude jednat o velmi nelehkou sekci. Trať byla opět složena ze sjezdu a výjezdu kopce. Na první pohled zdánlivě nesjízdnou trať většina vozů projela. Kdo však si s tratí skoro neporadil, byli samotní soutěžící. Mnohokráte své doprovázení vozů doplnili o baletní, krasobruslařské či kaskadérské kousky.

Většina vozů tedy soutěžní sekcí projela bez větších problémů. Jediní, kdo sekci nedokončili byli Bejver 272 t.b. a Michal Moučka 232 t.b., kteří uvízli pod kopcem s koly obalenými bahnem. Ostatní tedy Otaznik 97 t.b., Ass 130 t.b. a Peter 54 t.b. sekcí projeli.

3) Třetí na koho připadl los v podobě přípravy závodní tratě byl Michal Moučka. Michal si vybral zejména místo s velkými kořeny ve svahu. Trať vedl dolů, takže na jezdce čekal velmi strmý sjezd.

První se do sekce vydal Ass. První tři branky mu nečinily žádné větší problémy a tak se pustil i do branky v prudkém svahu. Bohužel, jak se dalo očekávat, svah byl natolik strmý, že převrácení vozu na sebe nenechalo dlouho čekat. Ass tedy tuto sekci zakončil díky budce a třem neprojetým brankám 248 t.b. Druhý se na trať vydal Peter. Peter si byl vědom toho, že jeho vozidlo nemá při strmých sjezdech žádnou šanci a tak se sjezdu vyhl. Projel tedy zbytek branek a sekci zakončil díky neprojetí dvou brankových polí ve svahu 192 t.b. Další se do sekce podíval Bejver. Bejver je velký bojovník a tak se i on vydal na strmý sjezd. Bohužel ani on se nevyhnul karambolu a tak další budka byla na světě. Díky však dalším dotykům sekci ukončil s 290 t.b. Předposlední se na krkolomnou trať vydal sám autor Michal Moučka. Bohužel taktéž jako Bejver a Ass přecenil možnosti svého vozu a tak budkou a 266 t.b. zakončil tuto sekci. Poslední se vstříc strmému sjezdu vydal Otaznik. Zprvu neskutečné a neproveditelné se v podání ŠIROKA stalo proveditelné. Otaznik strmý sjezd zdolal a k tomu všechny ostatní branky a tak jen díky pár dotykům a změn směru jízdy sekci zakončil s jen 62 t.b.

4) Předposlední čtvrtá sekce vyšla na Bejvera. Pro sekci si vybral svah plný velkých kořenů. První polovinu trati tvořila část na vrcholu s pár brankovými poli ve svahu. Druhá polovina byla vytvořena opět ve strmém svahu po kořenech až k cílové brance dole pod kopcem.

První se tentokrát do sekce podíval Peter. Díky velké síle jeho vozu neměl větší problémy s brankami ve svahu a tak přišel na řadu sjezd. Velmi rozvážnou, přesnou a opatrnou jízdou však dokázal se svým vozidlem sjet až dolů do cíle s "jen" 132 t.b. druhý se na trať vydal Bejver. Bohužel terén ukázal, že je velmi obtížný a tak vozidlo své počínání po třech projetých brankách zakončilo další budkou a 276 t.b. Třetí se do sekce vydal Moučka. Bohužel ani jemu se problémy nevyhnuly a tak své působení zakončil jen o jeden trestný bod méně než Bejver, tedy s 275 t.b. Předposlední do sekce vjel Otaznik. Již v úvodní pasáži měl jisté obavy, avšak nakonec první tři branky zdolal. Nyní přišel na řadu obávaný sjezd, který zatím krom Petera nikdo nepokořil. Nakonec tato pasáž zajistila to, co se zatím nikde jinde nepodařilo. Ano! Neskutečné se stalo skutečností a tak dosud nepřevrátitelné ŠIROKO se zde převrátilo a tak Otaznik tuto sekci zakončil svojí první budkou v celém dosavadním seriálu KTT a 188 t.b. Poslední se na trať vydal Ass. Bohužel ani jemu se problémy nevyhnuly a tak díky vypadlé rychlosti musel Ass sekci zakončit jen s jednou projetou brankou a 420 t.b.

5) Poslední sekce, která na závodníky tohoto lesního a velmi náročného závodu čekala byla sekce Otaznika. Sekce byla tvořena průjezdem koryta, kde ve svahu byl opět velmi strmý sjezd a pod kopcem byla pasáž skrz bahno. Poté již na závodníky čekal jen výjezd na kopec.

První kdo se vydal na svoji poslední sekci 5. závodu byl Bejver. Jelikož už Bejver věděl, že velmi strmé sjezdy nejsou v tento den pro něj, zvolil objížďku a zamířil rovnou k pasáži s bahnem. Zde však jeho cesta přesto skončila. Kola obalená po celém dni bahnem již neměla skoro žádný přítlak k hnacím kolečkům a tak vozidlo skončilo v této bahenní pasti uvízlé a Bejver se s poslední sekcí rozloučil se 334 t.b. Další se vydal na trať Michal Moučka. Michal si chtěl vychutnat onen sjezd a tak se do něj pustil. Bohužel doplatil na to. Vůz se jen zkutálel a tak musel být vyproštěn a tím Pinokiova jízda se 420 t.b. skončila. Třetí se na trať vydal Otaznik. Vědom si náročnosti strmého sjezdu, rozhodl se tuto branku vynechat. Díky tomu již zbytkem trati projel bez větších problémů a tak svoji poslední sekci zakončil 94 t.b. Předposledním závodníkem byl Ass. I on, jako Moučka chtěl zkusit pokořit náročný sjezd, ale i on svůj pokus zakončil kotrmelcem do hlubin a 408 t.b. Opět tedy přišlo na řadu vyprošťování. Jako poslední kdo se vydal na trať byl Peter. Jako Otaznik zvolil variantu jistoty a tak nejprve projel všechna ostatní branková pole. Před cílem však své vozidlo otočil a vrátil se k onomu srázu, zda-li by se mu ho nepovedlo zdolat. Bohužel nepovedlo a tak i on své počínání zakončil budkou na závěr a připsáním 160 t.b.

Takový byl tedy průběh pátého závodu 1. Mistrovství Kostky Truck Trial. Závod byl díky dešti a už tak hodně náročnému terénu asi zatím tím nejzajímavějším ze všech dosud uskutečněných. Věřím, že jak jezdci, tak i diváci se velmi dobře bavili. Příště na závodníky čeká už jen poslední závod, kterým se letošní první ročník KTT uzavře. Doufám, že poslední závod sezóny si nenechá ujít nikdo z doposud soutěžících týmů a zároveň, že závodní týmy přijde podpořit mnoho diváků.

Závěrem bych tímto tedy chtěl pogratulovat vítězi 5. závodu, kterým se stal Otaznik, ale zejména poděkovat všem divákům, kteří si udělali čas a přišli se na závody podívat a strávili s námi i ty nelehké deštivé podmínky. Takováto je ještě celková výsledková tabulka s body do celkového pořadí KTT:








Jezdec
t.b.
body
Otaznik
718
10
Peter
878
8
Ass
1242
6
Bejver
1294
4
Michal Moučka
1405
3

Ještě pár obrázků:
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Ridiq

.

otaznik

#134
Citace od: Ridiq kdy 24.06.2007, 13:48:13
Vííc fotek  :D :D
Ty se časem objeví na webu KTT. Respektive v KTT galerii na Brickshelfu.

peter

Citace od: otaznik kdy 24.06.2007, 14:15:21
Citace od: Ridiq kdy 24.06.2007, 13:48:13
Vííc fotek  :D :D
Ty se časem objeví na webu KTT. Respektive v KTT galerii na Brickshelfu.

Přesně tak. Fotky se objeví nejspíše zítra po schválení adminy BS. Jinak na webu KTT je vidět celkové pořadí jednotlivých jezdců. Šestý závod bude tedy velmi napínavý, protože boj o první místo je stále otevřený a v tuto chvíli i velmi vyrovnaný. Přijďte tedy na šestý závod, kde budete moci podpořit svého favorita ;)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

peter

Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Petrjr

#137
Fotečky pěkné. Ale to bláto. Lego v blátě, brrr, z toho běhá mráz po zádech. Z vyprávění si to člověk tak nepředstaví, ale ty fotky, to mne vzalo.

otaznik

#138
Citace od: Petrjr kdy 24.06.2007, 20:07:47
Jinak fotečky pěkné. Ale to bláto. Lego v blátě, brrr, z toho běhá mráz po zádech. Z vyprávění si to člověk tak nepředstaví, ale ty fotky, to mne vzalo.

Díky tomu byl závod velmi netradiční a zvláštní. Za sebe můžu napsat, že Široko měl od bláta jen pneumatiky, zbytek vozu v podstatě čistý.  8)

ass

Tak závod to byl opravdu povedený, po dešti začal skutečný trial, jak je z fotek vidno :)

peter

#140
Náš trial si pomalu a jistě získává pozornost i jinde, než zde na fóru. Závodů si již dříve povšimli kolegové z Polského LugPolu, kteří se též snaží jezdit trial. No kdo viděl obrázky z jejich závodů a z našich, tak jednoznačně musí uznat, že u nich se spíše jedná o autosalón než o skutečný trial ;D

Postupně sledují všechny naše závody a na jejich fóru dokonce o našich závodech dabatují. Z prozatím vložených komentářů k zatím poslednímu 5. závodu v Satalicích mě nejvíce pobavila tato reakce, která jistě žádný překlad nepotřebuje. ;D

CitaceNo jest to hardkor, to na co Czesi się odważyli.

Je vidět, že úroveň našeho trialu je opravdu dobrá a že se skutečnými závody má už velmi mnoho společného. Doufám, že v této laťce nepolevíme a budeme v ní stále pokračovat. :D
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Jamesek

Citace od: peter kdy 25.06.2007, 10:04:23
Je vidět, že úroveň našeho trialu je opravdu dobrá a že se skutečnými závody má už velmi mnoho společného. Doufám, že v této laťce nepolevíme a budeme v ní stále pokračovat. :D

Děkuji za neskutečný sobotní zážitek. Škoda že jsme nemohli vydržet do konce a zbytek závodu máme jen sprostředkovaně.
Btw. dneska ráno mi řekla přítelkyně, že mi koupí dva motory a že na Petříně chce vidět jet i nějaké moje vozidlo .. ;)

peter

Citace od: Jamesek kdy 25.06.2007, 10:18:59
Děkuji za neskutečný sobotní zážitek. Škoda že jsme nemohli vydržet do konce a zbytek závodu máme jen sprostředkovaně.

Tak to jsme rádi, že divákům se opravdu líbilo. Ještě jednou díky, že jste vydrželi i přes ten jistě krásný deštík. :D

Citace od: Jamesek kdy 25.06.2007, 10:18:59
Btw. dneska ráno mi řekla přítelkyně, že mi koupí dva motory a že na Petříně chce vidět jet i nějaké moje vozidlo .. ;)

No vidíš, takže přítelkyni děkuju a doufám, že se opravdu do šestého závodu přihlásíš. Snad se Ti závody budou líbit na tolik, že v další sezóně se již zařadíš mezi stálé členy a budeš bojovat o přední příčky. ;)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Jamesek

Citace od: peter kdy 25.06.2007, 10:27:49
...
Tak to jsme rádi, že divákům se opravdu líbilo. Ještě jednou díky, že jste vydrželi i přes ten jistě krásný deštík. :D
...
No vidíš, takže přítelkyni děkuju a doufám, že se opravdu do šestého závodu přihlásíš. Snad se Ti závody budou líbit na tolik, že v další sezóně se již zařadíš mezi stálé členy a budeš bojovat o přední příčky. ;)
Deštík super. ;) Pokud v další sezóně budete i nadále takto hezky spolupracovat s počasím tak se mnou můžete počítat. Teď ješte vymyslet nějaké to auto .. ty jsem nikdy moc nestavěl a neumím .. ;)

Micho

Citace od: peter kdy 25.06.2007, 10:04:23
....
Je vidět, že úroveň našeho trialu je opravdu dobrá a že se skutečnými závody má už velmi mnoho společného. Doufám, že v této laťce nepolevíme a budeme v ní stále pokračovat. :D

Na prvý moment mi to zaznelo ako samochvála, no hneď som si uvedomil, čo už máte všetko za sebou. Takže to považujem za plnohodnotné konštatovanie reality, je dôležité si robiť neustále dobrý pijár. A vy práve ten určite výborne robíte. Výborne neustále informujete o pravidlách, termínoch, príprave a priebehu akcie. Vyslovene vzorové prevedené. A keď k tomu pridáme dobrý obsah, tak takéto tvoje konštatovanie Peter z úvodu je plne na mieste, dokonca skromné.  8) 8) 8)

Keď by som to mal bližšie, tak by som si tu vašu akciu veľmi rád mrkol.  ;)

Jamesek

Chtěl jsem se zeptat Petera, zda se byl už projít s Otazníkem po Petříně ;) a už se ví, kde se asi bude nacházet KTT aréna ;) Jen abych věděl do jakého krpálu konstruovat převody a ochranný rám posádky .. ;)

otaznik

Citace od: Jamesek kdy 20.07.2007, 15:33:40
Chtěl jsem se zeptat Petera, zda se byl už projít s Otazníkem po Petříně ;) a už se ví, kde se asi bude nacházet KTT aréna ;) Jen abych věděl do jakého krpálu konstruovat převody a ochranný rám posádky .. ;)

Á, tak to vypadá, že máme dalšího závodníka. Skvělé.  :D
O víkendu sem hodím fotky místa, kde se poslední kolo 1. mistrovství KTT pojede.

Jamesek

Dyt uz jsem povidal, ze sem doma do zavotu tlaceny. Na fotky se tesim ;-)

peter

#148
Citace od: Jamesek kdy 20.07.2007, 16:28:26Dyt uz jsem povidal, ze sem doma do zavotu tlaceny. Na fotky se tesim ;-)

No výborně, tak to je skvělá zpráva. Jsem rád, že úvodní nadšení neopadlo a že tedy s tebou můžeme opravdu počítat a jistě věřím, že ne jen v tomto blížícím se závodě, ale v celé příští sezóně. Co se týká přesného místa, tak to jdeme s Otaznikem o tomto víkendu obhlédnout, takže fotky budou co nevidět.

Tímto bych tedy zahájil samotné přihlašování závodníků do posledního šestého závodu letošní sezóny KTT. Neváhejte a přihlašujte se! To platí samozřejmě i pro nové účastníky. Sice již nemůžete zasáhnout do bojů v letošním mistrovství, ale není nad to, vyzkoušet si svoji koncepci v reálných podmínkách závodů a do nové sezóny pak provést případná vylepšení či úpravy.

Přihlášeni:

  • Peter
  • Jamesek
  • Bejver
  • Michal Moučka
  • Ass
  • Otaznik
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Jamesek

Presne to mam za lubem. Vyzkouset co a jak a pristi rok naostro. V pravidlech je, ze se na kazdem zavode prebira auto znovu. Znamena to, ze by se dalo (hodne teoreticky) jet kazdou etapu/zavod s jinym vozidlem?
Nezavazne se prihlasit muzu, i kdyz neni zatim s cim. Jestli stihnu auto postavit zalezi na tom, jak se bude darit pri rekonstrukci bytu ;-)