(vlastní) Auta pro LTTT

Založil Bery, 14.05.2010, 14:56:33

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Mareken

Ahoj,
rám zkus trošku barevně sladit a bacha na ten rejd, už i z fotky vidím, že to není 45 stupňů. Jinak i y je u tebe celkem problém, používej to tlačítko Zkontrolovat pravopis, nebo si to po sobě aspoň dvakrát přečti. Dík.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

Bery

#31
Rejd jsem měřil, je to o fous, asi to tak vypadá kvůli větším kolům jako u hadata. :) Barvy rámu  jsem taky řešil ale nemám díly. :'(
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Bery

#32
Ahoj jsem tu už s 3. verzí Tatry 805, mým největším problémem bylo vždy vysoké těžiště, ale tady jsem to změnil. Karoserii jsem hodně obral a místo jednoho vysoko položeného XL motoru jsem namontoval dva M motory přímo do nejnižšího místa podvozku. Hned nad nimi je batery box, (pouze jako zátěž se třema baterkama, auto je na kabel) který taky celkem sníží těžiště a umístí ho do prostřed. Předchozí auta měli velice lehký zadek a na předku byla všechna váha. nápravy sem ani nemusel stavět nový s těma sem neměl problém, stejně jako kabina. Jo a je to docela rychlé. :)

šířka 27 st.
rozvor 24 st.
váha 940 g

Za každý komentář budu rád. ;)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Martys08

Pěkná tatra, ale já bych asi rači volil jeden XL motor než dva M.

Woyta

Moc treni na osickach pri prenosu sily na kola.
A ten 40ti zub bude skrtat.
"Blbí maj čas si pamatovat. Chytří musí vymýšlet." Jan Werich

Bery

#35
Tření mi je zcela volný, na jízdu to velký vliv nemá, 40 zub je fakt blbě ale v závodu sem takhle uvízl cca 1 a dostal sem se z toho, no ale bylo mi to k ničemu když sem po dvaceti centimetrech uvízl zase ale to už o triangl.

Abych nezapomněl Tatra neposlouží jenom na TT, ale Martin15 si ji vezme k sobě a dostaví korbu. (Chystáme jeden zimní projekt) :D
Next comments please ;D
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

otaznik

Dal bych z kabiny pryč ty velký plates a nahradil je něčím, co je více Technic. Navíc to vypadá, že přední kolo o plate na boku opět může třít.

Bery

Plates OK, přední kolo tentokrát nedře o plates ale o liftarmy na kterých sou plates připevněna. Ale předělávat to nebudu nic tentoktát nepadá a tření není nějak závratné, navíc kolo málo kdy dotlumí až na doraz.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Kiko97

"kačena" je veľmi pekná. Rázvor sa mi zdá príliš krátky ale to bude asi kvôli pravidlám.  :D

Fairytale

Hodláš se s touto tatrou znova účasnit TT závodů ? nebo chystáš něco jiného?  ale jinak je to pěkné a to co psal Otazník na té fotce to vypadá jako kdyby ten řidič měl zase vykopnout dveře ,jak na závodech. ;D

Bery

#40
Kdyby byl další závod dejme tomu že za 2 tejdny ano, ale za ty dva roky budu lépe stavět (jestli ještě stavět budu) takže ne. Dveře teď fakt nevykopává ;) :D, zespodu je liftarm takže kolo dře o něj. Jinak nevim jak nahradit plates napadá vás něco? ???
Ten rozvor je fakt málo na kačenu, ale nedá se nic dělat. :-\
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

hero219

Chcel by som sa spýtať že či pri jazde nevadí že tam nemáš diff?Lebo stavám tiež jednu Tatru a neviem či tam mám dať diff ale z uzamykaním.

Fairytale

Citace od: hero219 kdy 25.11.2010, 18:34:44
Chcel by som sa spýtať že či pri jazde nevadí že tam nemáš diff?Lebo stavám tiež jednu Tatru a neviem či tam mám dať diff ale z uzamykaním.
Jasně že je lepší ,když tam ten diff máš s uzamykáním ,ale u LTTT je trochu horší na stavbu a hlavně velké riziko že ti něco při jízdě rupne.

Bery

#43
Diferák je pro holky, ;D né to né samozřejmě, že když postavíš auto s difem tak bude luxusní, ale já na to ještě nemam, takže radši udělám auto které se zatáčením dostane až na 45 stupňů a pak je taky hodně obratné. Ale já bych řek že v TT jde o nejlépe uložené těžiště.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Bery

Rozhodl jsem se trhnout od 805ky a zkusit Ifu, zásadní změnou bylo pokusit se o kyvné nápravy, moc sem nevěřil že je dovedu postavit, ale povadlo se. Jediným problémem je nízká váha (nechápu jak někdo může mít problémy s vysokou) které sem si všiml až po nafocení, je 800g. Je to moje první auto s kyvnými nápravami, proto nešetřete kritikou, aby to příště bylo lepší.   :)
rozvor:23 st.
šířka:24 st.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Fairytale

Nevypadá to zle. Možná bys s tímhle měl větší šanci při závodu, ale nevím jaký to má vlastnosti.

P.S. Já jsem měl problém s váhou... snažil jsem se udělat pevný stroj a k tomu battery box a IR přijímač.

Bery

#46
Na pevnost podvozku má každý jiný názor, podle mě dost zvyšuje váhu a u neodpružených aut je k ničemu. tendle podvozek moc pevný neni, ale teď na tom pracuju a celé auto předělávám, tady je dobře vidět to jak sem vykompenzoval to, že auto bylo neodpružený http://www.brickshelf.com/gallery/KTT/3-LTTT/Race-3/pre-08.jpg .
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Bery

Rozhodl jsem se že postavím další auto, ale tentokrát s mezinápravovým difem. Vše probíhalo bez problémů, do té doby než jsem slyšel to čeho jsem se obával a to přeskočení u difu. Neporadí mi někdo? Nepomohlo by třeba narvat šneka, až za diferenciál do náprav?
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

tRilobit

Citace od: Bery kdy 07.03.2011, 12:25:18
Nepomohlo by třeba narvat šneka, až za diferenciál do náprav?
Pomohlo, ještě potom zpevnit. A v jakých situacích ti to přeskakuje?
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Bery

Víc už to nezpevnim je to pevné dost, vůle prakticky neni. Přeskakuje to prostě když podržím osu. Jenom jsem chtěl vědět jestli by nepomohlo dát šneka až za diferenciál.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

tRilobit

Tak vyzkoušej toho šneka dát až na nápravu, teoreticky by to pak nemělo přeskakovat.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Fairytale

Určitě by to pomohlo. Čím rychleji se bude diferenciál točit tím lépe.A také je blbost dát 12ti zubá kolečka za šneka, to by ti brzy rupli.

Bery

Co s tím furt všichni máte, mě v životě nikdy žádné ozubené kolečko neruplo.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

tRilobit

Fairytale, taky záleží na váze auta, velikosti kol, upevnění..
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Mareken

Takhle upevněný diferenciál ti při zatížení přeskočí vždy, i kdyby byl šnek až za ním. Buď použij starší typ diferenciálu, nebo nový diferenciál nacpi do rámu 5x7 a tu uzávěrku trochu rozšiř.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

Moergil

Ďaľšia možnosť je použiť dvojitý diferenciál, ale tam príliš narastá počet prevodov. Posunúť redukcie za diff je najlepšie riešenie.

Bery

Nad posunutím redukce jsem taky už přemýšlel, ale nezdálo se mi to jako dobré řešení, ale teď vidím že lepší způsob asi nebude, tak já se do toho dám.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Bery

#57
Protože Technic, zase chcípnul, dávám sem další výtvor. Jedná se o auto na soutěž Off-road trial, kterého jsem příznivec. Přesněji je to Suzuki bratří Michalů. Vůz disponuje zadní kyvnou nápravou která má doraz v podběhu.;D Off-road protože tracků je plné fórum tak to bude trochu změna. Doufám že se bude líbit.
šířka:23 st.
rozvor:23 st.
váha:770 g
rychlost:25 ot/min
Předloha: http://www.autosema.cz/images/zavody/2010/100411_zatec/P4091041.jpg
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

tRilobit

 ;D Pěkné, jen by to chtělo nějak vyměnit ty 2 osmizuby za sebou, brzo je zlikviduješ.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Viliam6666

Ja neviem či som slepý ale žiadnu kývnu nápravu tam nevidím . :o, inak by som ešte zakryl motory  ;)
Milujem LEGO TECHNIC