Nerozbalené LEGO z 1997 a 1999 asi

Založil najJulinka, 28.10.2006, 10:55:03

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

najJulinka

Mám doma malé nerozbalené Legá a nemám šajn akú majú hodnotu.

LEGO basic 4211 asi vyrobené v roku 1999

a potom ešte 4 malé krabičky LEGO system z roku 1997:
1x 6790 - divoký západ
1x 6800 - asi vesmírne
2x 2885 - to je asi dajaká predavačka s pokladňou

Som začiatočník čo sa týka nerozbalených krabíc, lebo ináč som to brala ako hračku, tak sa s tým má hrať  :D ale keď tak čítam, že to je fakt brutál zberateľstvo... A asi ako stúpajú ceny, keď to LEGO "stárne" v krabici nerozbalené???

Dík za info... Cudzie reči moc neovládam, takže ťažko sa mi na nete v cudzom jazyku (okrem češtiny) hľadajú info...
Aj tak som zalaskovana... Do detí, Lega, mäsa (nie surového) a ešte aj do priateľa a všeličoho :D

najJulinka

FOTO
Aj tak som zalaskovana... Do detí, Lega, mäsa (nie surového) a ešte aj do priateľa a všeličoho :D

Cavelon

Ceny podľa BL za MISB:

LEGO basic 4211 asi vyrobené v roku 1999 - cca 5 USD
1x 6790 - divoký západ - cca 5 USD
1x 6800 - asi vesmírne - cca 4 USD
2x 2885 - to je asi dajaká predavačka s pokladňou - po cca 9 USD

Takže Tvoje zberateľské kúsky majú spolu hodnotu okolo 32 USD, čiže cca 1000 SKK. 8)

najJulinka

Jééééj ďakujem za odpoveď - ešte ich doma troška posuším asi, kým nemám detičky a potom ich predám a kúpim iné LEGO pre deti, lebo chcem mať veľa detí a toto by som neustrážila  :D

A ešte foto...

otaznik

Citace od: Cavelon kdy 28.10.2006, 11:35:24
Ceny podľa BL za MISB:

LEGO basic 4211 asi vyrobené v roku 1999 - cca 5 USD
1x 6790 - divoký západ - cca 5 USD
1x 6800 - asi vesmírne - cca 4 USD
2x 2885 - to je asi dajaká predavačka s pokladňou - po cca 9 USD

Takže Tvoje zberateľské kúsky majú spolu hodnotu okolo 32 USD, čiže cca 1000 SKK. 8)

Ceny na BL nemusí být relevantní, jde o to, jestli je ochoten to někdo za tu cenu koupit.

najJulinka