LEGO Technic Truck Trial - diskuze

Založil peter, 16.09.2006, 12:17:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Jste pro povolení vyššího napětí pro napájení vozidel než je 9V?

NE
1 (7.7%)
ANO
6 (46.2%)
Je mi to jedno
6 (46.2%)

Celkem hlasů: 13


Měch

Citace od: otaznik kdy 08.05.2010, 21:09:49
Závod byl bezva, díky všem.
Byl jsem docela překvapený, jak jsou auta vyrovnaná, žádné nebylo špatné.
až na ty moje  :-\
ale přesto se mi závod líbil, s trialem nemám žádné zkušenosti, tak nevím jak moc to bylo extrémní oproti jiným závodům. Příště postavím něco jiného.
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Bery

Mě se závod moc líbil, doufám že příště se zúčastním :)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

PsychoWard666

Fotky pěkný, nemáte ještě někdo nějaký fotky mí Tatry? Sám si s tím mobilem moc kvalitní nenafotím.

peter


VÝSLEDKY 1. ZÁVODU 3. MISTROVSTVÍ LEGO TECHNIC TRUCK TRIAL



Na webu LTTT jsou již umístěny tabulky s výsledky z jednotlivých sekcí a též celkové pořadí jednotlivých soutěžících.

Ještě jednou děkuji za účast jak posádek, tak diváků, díky čemuž byla atmosféra parádní. Osobně jsem s průběhem závodu též velmi spokojen. Překvapila mne pouze sekce č. 3, která můj dojem ze závodu trochu kazí. Ještě jednou děkuji a těším se na druhý závod. Závěrem gratuluji vítězům a zde alespoň uvádím stupně vítězů:

Kategorie S1:
1. eNTy - 1133 t.b.
2. Shmade - 1152 t.b.
3. Otaznik - 1207 t.b.


Kategorie P:
1. Ass - 1226 t.b.
2. Malý Měch - 1809 t.b.
3. Shmade - 1900 t.b.



Kompletní výsledky vč. počty celkových trestných bodů najdete na webu LTTT.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Mareken

Já jsem asi prokletej, na rally 2x 5.místo a teď taky ? To je divný  ;D.
Jinak gratulace vítězům.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

Ondrej

#486
Taky se připojuju ke gratulacím, stálo to za to tam být i jako divák. Každej jezdec se pěkně nadřel takže všichni zaslouží pochvalu.
Ještě nesmím zapomenout na Petra, připravil tratě, organizoval, počítal všechny sekce a do toho ještě stíhal závodit. tím to mu děkuju za perfektní závod.

otaznik

Dostal jsem se na bednu, takže spokojenost. Gratulace oběma borcům, co mě porazili!

ass

Ty krávo, to je ostuda. To se nesmí opakovat! :)

Shmade

Tyjo, v S1 jsem se na druhé místo necítil  :o, v P jsem však umístění na chvostu tak nějak čekal...

Co mi přijde dobrý je to, že S1 vyhrál Nikola s autem s novými diferenciály, což i za cenu, že mu to tam sem tam někde něco přeskočilo, se ukázalo jako použitelné řešení i pro trial. Mě na S1 taky vydrželo všech 10 kardanů, jen na prototypu se jeden rozdělil na tři kusy, ale opravitelně.

To jen takové shrnutí pro ty, kteří se těcho dílů bojí, aby opadla fobie která se tu sem tam v reakcích objevovala. :)

Fotky jsou nádherné, už jsem je projel asi 3x a myslím, že si to ještě párkrát dám.

Ještě jednou díky za závod, už teď se těším na 19.6.

grohl

#490
Díky za fotky, jsou super.
Za tohle umístění jsem se tajně modlil, ale nedoufal. Každopádně už chápu, že leckdy je lepší méně riskovat a prostě vyjet ze sekce, aniž by bylo nutné projet vše.

eNTy

Tak to je příjemné překvapení  :) Čtvrtá a hlavně pak pátá sekce mně zachránila. Gratulace Grohlovi za výkon ve 4.sekci, jehož jízda byla jediná za den s méně než 100 TB. Zajímavé, že nejlepší prototyp byl celkově až čtvrtý - stavitelé se asi spíše soustředili na S1 auta. Také někdy trochu riskantně zkoušeli jejich branky.

Jinak diferenciály pozlobily, což jsem čekal, v tom zúžení je jejich slabé místo. Nové kardany bez problémů držely.

Bery

Já mám s těmi novými kardany taky dobrou zkušenost. Nelámou se ale rozdělí se. :)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

tRilobit

Teď jsem se díval na ty fotky..., silné stroje na pořádný terén, no tak to musí přece být ne? ;D
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

otaznik

Za sebe bych ještě poprosil, aby příště auta byla opravdu nákladní, je to přecejen Truck Trial. Díky moc.

Měch

teď když se dívám na ty výsledky mi připadá, že jsem na závodě vůbec nebyl  :D
v S1 2.sekce první místo :o a na první celkově ztrácím jenom 200 bodů
já myslel, že budu pod hodnocením...ale stejně mě mrzí ty poslední 3 sekce, když jsem si je pak projížděl mimosoutěžně, už bych měl aspoň o polovinu míň TB. Musím se holt naučit líp řídit. A stejně bylo zajímavé, že některé překážky stejně nešly přejet  ;) třeba sekce 2 ta hromada nebo ten závěrečný sjezd. Nebo taky v 5. sekci za druhá prototypová branka v 80° svahu.
Začínám se těšit na další závod. Gratulace všem vítězům a díky Peterovi, za organizaci a za trpělivost s nováčky zejména se mnou.
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Měch

Citace od: otaznik kdy 09.05.2010, 15:45:03
Za sebe bych ještě poprosil, aby příště auta byla opravdu nákladní, je to přecejen Truck Trial. Díky moc.
jenom počkej co postavím příště... ;D ;D už mám perfektní nápad ;D
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Shmade

Hromadu pak po závodě Peter přejel, takže ta šla, závěrečný sjezd v 5. sekci byl brutal, ale se štěstim by se třeba na deset pokusů taky podařil. :) Ale taky bych byl pro decentní odlehčení, ale věřim, že je to při stavbě těžký vymyslet to nějak optimálně. Třeba výjezd na hranu v druhý sekci v rohu, kterej myslim nikdo nedal, vypadal snadněji než ten ve 3./4.? kterej skoro všichni vyjeli.

peter

#498
Osobně jsem byl nejvíce překvapen ze třetí sekce, kde se většina hned v úvodu převrátila, přitom v následující sekci, podle mne i horší sjezd, jsme zdolali všichni (je fakt, že tam už všichni zcouvávali). Holt někdy je terén zrádnější než se na první pohled může zdát, viz Shmadem zmíněný výjezd v sekci č. 2, každopádně zde byla ještě druhá cesta, která byla schůdnější.

Pro tento první závod jsem si vytyčil několik bodů, které jsem chtěl splnit a osobně si myslím, že se mi to povedlo. Sekce jsem chtěl postupně od první zvětšovat a také dělat těžší, což se povedlo, tedy krom té sekce č.3. Zde terén vypadal mírnější než jaký nakonec byl. Myslím, že kdyby zde většina posádek také hned od startu zcouvávala, jako tomu bylo u sekce následující, dostala by se dolů též většina. Bohužel i já jsem toto místo podcenil a také jel po předu a doplatil na to. První sekce byla stavěna za účelem seznámení se s vlastními závody. Byla zde tedy branka sjezdová, výjezdová i v bočním náklonu, Též v sekci byly všechny tři povrchy, tedy skála, tráva i hlína a branková pole byla od jednoduchých až po jednu branku obtížnou, kterou myslím pokořilo pouze jedno vozidlo. Oproti tomu sekce č.5, tedy poslední, měla představovat takový vrchol soutěžního dne a tudíž zde všechny branky měly být obtížné a velmi těžké.

Vše to však je o zkušenostech jednotlivých jezdců. Některé branky mohou vypadat na první pohled nezdolatelně a auta je zdolají bez větších problémů (např. sekce č.4 a výjezd na kámen) a jiné zase vypadají, že to musí zdolat každý a přitom na nich většina ztroskotá (např. sekce č.2 rohová branka). Bohužel vše nelze předvídat při tvorbě trati a většina takových to záludností se ukáže až během samotných jízd. I tak si ale myslím, že všechny tratě poskytli několik alternativ jak je projet a případně se vyvarovat rizikovým místům. Dále se v každé našla branka snazší a obtížná. Jenže nejdůležitější je samotná úvaha a plán každého soutěžícího a teprve Ti určí, jak bude daná sekce pro koho úspěšná či nikoliv. Závěrem snad jedna rada, že ne vždy je nejlepší všechny branky projet ;)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Shmade

Jojo, o plánování bych mohl vyprávět. Já si to naplánuju vždycky tak pěkně, a pak před brankou zjistim, že se má jet opačným směrem, viz poslední sekce s prototypem. :)

Ještě bych se chtěl omluvit, za pár neúmyslně zlomenejch tyček, ale tak nebyl jsem jedinej.  >:D Terén to byl náročnej i na chůzi, takže při jízdě noha občas našla místo špatně.  Ty neoznačené byly v tomhle členitém terénu málo výrazné a i při prohlídce sekcí jsem musel tu druhou občas hledat...

grohl

#500
Focení jsem dost flákal, ale něco je přece jenom zde: http://www.facebook.com/album.php?aid=172236&id=771886682&l=9dc3a3a165

eNTy

Sekce byly těžké, ale myslím, že je to dobře. Přece nemůžou všichni projet všechny branky. Ne že by to nešlo, myslím, že až na výjimky každou brankou někdo projel, takže to možné bylo. To, že bylo hodně budek je fajn, proto to taky jezdíme  ;)
Mně se líbilo, že tam právě bylo hodně momentů, kde to už už vypadalo na kotrmelec a nakonec to řidič skvěle zvládl. Ty momenty, kdy se auto šourá po milimetru a nakonec úspěšně zdolává těžkou překážku jsou prostě skvělé.

Jinak jak říkal otazník, opravdu nebylo špatných aut, nikdo nevyhořel. Co se vzhledu týče, nejvíc si mi líbíla marekenova Tatra, co se technického řešení týče, tak u mě vítězí Shmadovo zavěšení.

KLR

#502
jj...byl to pekny zavod a bylo se na co divat - nechybeli napinave okamziky, pekne kutaleni...

no a vysledek taky neni spatny - vzdyt jsem z vas vsech zikal nejvic bodu ;-)

ono neni dulezite vyhrat, ale zucastnit se - proto jsme tam taky vsichni byli, ze?

mam uz i stanoveny cil na dalsi zavod - dojet alespon jednu sekci :-D

-------------------------------------------------------------

vsechny fotky a videa co mam si muzete stahnout tady (920MB): _ttp://tipcars.com/LTTT_2010-05-08.zip
je tam vic videa nez fotek - video je z obyc. fotaku, takze zadnou kvalitu necekejte
nic jsem nepromazaval - je to jenom stahnute
ten soubor tam necham tak 14 dni a pak to smazu


EDIT 2010-05-25: uz jsem to smazal

Shmade

Díky, že si to takhle celý uploadnul, už jsem to projel a je fajn vidět auta opět v pohybu. :)

Měch

Ahoj, mám zase otázku...když se jedou asi 3 závody mimo Prahu, a sraz bývá dost brzo, nebyl by někdo ochotný mě na ty mimopražské závody dopravit. Normálně by asi nebyl problém sehnat autobus, ale v 11:00 hodin je to dost brzo.
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

KLR

#505
mel bych taky dotaz - chapu to tak, ze kazdy zavod je individualni a pred kazdym se musi odeslat znovu prihlaska? takze kazdy zavod z mistrovstvi muzu jet klidne s jinym autem?

grohl

Řekl bych, že ano. Třeba Shmade měl poměrně bohatý vozový park. Rozhodně si ale počkej na Peterovo vyjádření.

peter

Citace od: KLR kdy 12.05.2010, 08:20:56mel by taky dotaz - chapu to tak, ze kazdy zavod je individualni a pred kazdym se musi odeslat znovu prihlaska? takze kazdy zavod z mistrovstvi muzu jet klidne s jinym autem?

Ano, pokud se soutěžící rozhodne jet další závod s pozměněným, nebo dokonce zcela novým vozem, musí zaslat novou přihlášku. Nová přihláška se nemusí posílat jen v případě, že do dalšího závodu soutěžící nastoupí s původním nezměněným vozem. V tomto případě stačí jen oznámení o přihlášení se, do dalšího závodu.

Citace od: malý Měch kdy 11.05.2010, 19:39:26
když se jedou asi 3 závody mimo Prahu, a sraz bývá dost brzo, nebyl by někdo ochotný mě na ty mimopražské závody dopravit. Normálně by asi nebyl problém sehnat autobus, ale v 11:00 hodin je to dost brzo.

Předběžným domluvám se nebráním a vítám je. Chtěl bych tímto požádat všechny, kteří vlastní vůz, aby zejména mimopražské, mohli někde nabrat a dovézt na místo závodu. Pro ostatní bude včas upřesněno, jakým způsobem se na daný závod mohou dostat.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Shmade

Já někoho klidně vemu, aspoň se ušetří za benzín, konkrétní domluvy bych řešil ale až před závodem.

Mareken

#509
Tak pro velký úspěch ještě jednou, moje bouda  >:D
http://www.youtube.com/watch?v=4KEEiW6zIAU

Ale stejně nechápu jak mohla takhle spadnout :-[

edit: Pokud to teda nevadí KLR ovi, je to jeho materiál. Klidně to smažu.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"