Autor Téma: Společný projekt 2018 - Osadníci  (Přečteno 26978 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Společný projekt 2018 - Osadníci
« kdy: 14.06.2017, 17:03:34 »
Téma pro společný projekt Středověké vesnice

Základní údaje o projektu
Námětem je středověká vesnice v podobě jako Age of Empires.
Celý projekt je rozdělen do čtyř rodů
Rod znamená tématickou a barevnou pospolitost
Každý rod má k dispozici plochu 2x3 velké baseplate. Plocha může být členěna s použitím baseplate 48x48, 32x32, 32x16, 16x16.
Základní parametr modulu - na baseplate 2 bricky (barva Reddish Brown) uzavřené plate (z pohledové strany preferováno také v Reddish Brown)
Každý klan má svého náčelníka
Nebudou armády

Náčelník
Je zodpovědný za koordinaci v rámci klanu
Zajišťuje komunikaci mezi klany
V prvním kroku připraví s členy návrh a na náčelnické schůzi dojde potvrzení

Malý LB
každý klan dodá seznam 10 dílů (+10 náhradníků – pro případ nedostupnosti či duplicity dílu). Diskuzi v rámci týmu nechám na vás (SZ, osobní setkání, telefon z jogurtů, téma na fóru) - již proběhlo. Více info (včetně nominovaných dílů) zde

Pracovní schéma


Rody
Středopolis

Igorus, Šipka, Sihaja, Pool, Bruno, Hacislav, Miketuk
terén - Rovina s řekou, město na říčním ostrově
barva rodu - zlatá

Seveřané
Aki, Daniel, Danyboy, Robkteryten, skywalker007, LukaMull, Mr.Caramba
terén - moře
barva rodu - zelená
další specifika -

Východňáři
Hardegon, Linhi, Kuba, Janopr, Yoshimaka, juraj, Marian20
terén - Pole, louky
barva rodu - žlutá
další specifika -
 
Západňáři
Petronel, Milanv, Matka, Waf, Ravenhorn, jojik, Jerzeeg, Jezevec
terén - Hory, doly
barva rodu - modrá
další specifika -

Názvy rodů jsou orientační, o rozdělení do skupin se může diskutovat ;)

Detaily budou přibývat.
« Poslední změna: 20.04.2018, 13:17:39 od Igorus »

Offline šipka

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 539
  • Pohlaví: Mužské
    • flickr
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #1 kdy: 10.08.2017, 09:34:41 »

Možná něco z historie, bitva? (třeba Slavkov, Lipany, Bílá hora)  Na Lipně byla fantasy i středověká a myslím, že své obdivovatele si to našlo  ;)
 ( super příklad např. -  https://www.flickr.com/photos/80813941@N08/20956125150/in/dateposted/ )  pouze variabilita by asi nebyla úplně OK spíše projekt pro určité místo/akci. 
« Poslední změna: 29.08.2017, 16:52:50 od Igorus »

Offline peki

  • Globální moderátor
  • Trade Count: (18)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 6160
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #2 kdy: 10.08.2017, 09:57:37 »
Možná něco z historie......

Také jsem přemýšlel o "středověké vesnici" a něčem kde by se více pracovalo s terénem V pozadí hrad) někde řeka rybáři, les lovci, kovárna atd., aby to nebyla "placka". Ale nevím kolik by bylo stavitelů.

Offline Foton

  • Trade Count: (3)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1119
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #3 kdy: 10.08.2017, 10:43:05 »
Možná něco z historie, bitva?
Husiti a vozová hradba!
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #4 kdy: 10.08.2017, 13:48:04 »
V případě středověkého tématu, co jít cestou Age of Empires, nebo Settlers? Myslím to i v tom duchu, že by byly stanoveny barvy dílů pro domy, tím pádem by to bylo zase jinak kompaktní. Propojené cestičkami, tedy žádné silniční moduly...  >:D


Jinak Milane, ta ISS je fakt dobrý nápad!

Offline Kuba

  • Trade Count: (15)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1229
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #5 kdy: 10.08.2017, 13:49:35 »
Libi se mi napad o historii. Stredoveka vesnice, nebo ranny novovek by byl fajn. Mlyny, hrad, kovar, pole, pekar, pivovar, vinice, staje, farmy....

Online Izabella08

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Ženské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #6 kdy: 10.08.2017, 19:28:54 »
Libi se mi napad o historii. Stredoveka vesnice, nebo ranny novovek by byl fajn. Mlyny, hrad, kovar, pole, pekar, pivovar, vinice, staje, farmy....
Naprosto souhlasím s Kubou...také bych do toho ráda šla:)
Celkově historii beru!

Offline Petronel

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1436
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #7 kdy: 10.08.2017, 19:29:46 »
V případě středověkého tématu, co jít cestou Age of Empires, nebo Settlers? Myslím to i v tom duchu, že by byly stanoveny barvy dílů pro domy, tím pádem by to bylo zase jinak kompaktní. Propojené cestičkami, tedy žádné silniční moduly...  >:D

To je skvělý nápad Igorusi!
Už dlouho jsem měl totiž takovou stavbu v plánu, jako společný projekt mě to ale nenapadlo.
Protože mám dost rytířů s modrým, červeným i zeleným erbem+doplňky, chtěl jsem postavit takové trojzemí nebo hrad se třemi křídly.

Mohly by se tedy postavit tři středověké vesničky propojené cestičkami se všemi těmi běžnými budovami (kovárna, pekárna, stáje, domečky, kostelík...) + klidně nějaké opevnění s věžemi a to vše opatřené danou barvou (střechy, okenice, vlajky, popř. nějaké linky na stavbách atp.).

Navrhoval bych tři základní barvy / rody / kmeny či jak to nazvat.  :D
 
ale samozřejmě zajímavější by bylo, kdyby to nebyly čistě jen tyto barvy, ale využívali jsme green+dkgreen, blue+dkblue, red+dkred. Dobré by bylo, kdyby i každá barva měla své specifické architektonické prvky (např. modrá vesnička úzké vysoké špičaté věže, červená zakulacené střechy atp.) Navíc by se na to i skvěle využil ten malý lugbulk!! Dali bychom do něj různé specifické dílky pro každou barvu a ty by pak byly na více budovách! Např ty střechy z "dkred curved slope" atp...
Také bych doporučil nedávat stryktně možnost jen 48x48, ale i menší. Někdo postaví třeba jen kovárnu a ta může být hned vedle jiné budovy co postaví někdo jiný. Např. že bychom se dohodli na tom to společně dle libosti a možností poskládat z 32x32, 16x32, příp. 48x48. Klidně bych pomohl udělatl i nějakou výplň když by to někde nevycházelo jako celek. Určitě by se našlo totiž hodně lidí (včetně mě) co by chtěli postavit něco v této a něco zase v této barvě.

Pro ukázku lidem, kteří nemají představu zde je nějaký příklad ze hry Warcraft 3, tam jsou v jedné krajině různá podobná městečka odlišná barvami. U nás by to ale samozřejmě tak zvláštně nevypadalo a udělali bychom z toho autentické vesničky! Budou tam cesty, více staveb a vesničani nemusí mít konkrétní barvu, tu budou mít jen rytíři na zbroji a vlajce.







« Poslední změna: 10.08.2017, 19:32:16 od Petronel »

Offline milanv

  • organi
  • Trade Count: (4)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3117
  • Pohlaví: Mužské
  • Milan
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #8 kdy: 11.08.2017, 00:53:49 »
Jo, tohle vypadá hodně dobře, jak navrhuješ, Igorusi - jen musíme zvolit jen jednu konkrétní hru. A přesně jak píše Petronel, rovnou využijeme výhod malého LB, dokonce nejen klasickým způsobem, ale i tím, o který jsem se doposud neúspěšně pokoušel už v minulých projektech: objednat díly na skupinu, každý v menším množství, ale dohromady hodně - díly, které budeme opakovat všichni (od jedné barvy rytířů).

Musíme jen vyvážit (každý za sebe i všichni za jednoho :) ) aby byl příjemný poměr mezi reálností (uvěřitelností) a tím přísl. herním světem.

Offline Petronel

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1436
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #9 kdy: 11.08.2017, 06:48:41 »
Nevolili bychom žádnou hru, stavěli bychom středověký kraj bez předlohy podle sebe. Jde jen o to, že každá ta vesnička by měla na každé té budově barevné prvky v dané barvě.  ;)
Takže z her čerpáme jen ten nápad na barevné rozdělení.  ;)

Offline yanice

  • Trade Count: (0)
  • mazák
  • ***
  • Příspěvků: 157
  • Pohlaví: Ženské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #10 kdy: 11.08.2017, 08:16:14 »
Za mne historie/domy v jakémkoliv pojetí.

...Nosím v hlavě pásmo výjevů z českých dějin/pověstí, spíš ve formě vignet...upálení Husa, věštění Libuše, Horymírův skok....ale byla jsem líná to prozatím nějak rozvíjet....


Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #11 kdy: 11.08.2017, 09:36:19 »
Začíná to vypadat jako že je rozhodnuto  >:D

Je fakt, že by to nemuselo nutně být přesně podobné stavbám Settlers nebo Age of nebo Warcraft. Ale prostě středověké vesnice. Jako žádná vysloveně fantasy, maximálně třeba chýše čaroděje...  ;D Dokonce za mne bych i potlačil vojenskou stránku (rozhodně ne bitva) a upřednostnil život běžných vesničanů.

@Petroneli - co se týká té velikosti modulů. Smysl to dává, ale pak je otázka, jak to dopadne při plánování. Zatím bych to nechal jako otevřený bod. A co se týká architektonické odlišnosti mezi jednotlivým vesnicemi tak to je také dobrý nápad!

@MilanV - ano, bude to hodně na výběru dílů. Ideálně bych 60% věnoval na hromadné díly (bricky na terén, střechy atd.), které se budou brát po stovkách a pak se i dohodnou na minifig částech.

@Yanice - tak na ty vignety se těším ;)
« Poslední změna: 11.08.2017, 09:44:22 od Igorus »

Offline Daniel

  • Trade Count: (14)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 551
  • Pohlaví: Mužské
    • Mé fotky
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #12 kdy: 11.08.2017, 09:54:14 »
Mám již lehce započatu stavbu takové severské vesničky (na pobřeží). Původně jsem počítal, že udělám svůj projekt (řekněme 1,5m x 1m). Pokud bude společný projekt v tomto duchu, jsem klidně pro a na nějaký krajový modul se připojím ;).

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #13 kdy: 11.08.2017, 10:00:53 »
Nahlas budu přemýšlet nad tím co tady zaznělo tak prosím o komentáře.

1. množství rodů - tady bych to viděl podle toho, kolik bude účastníků. Pokud by jedna stavitelka či stavitel udělali po jedné budově, tak za předpokladu třeba 15 účatníků to máme pět budov na rod. Což mi přijde málo a nevyužil by se potenciál řemesel a povolání

2. řemesla a povolání - bylo by opravdu zajímavé si říct několik povolání a pak by to nabízelo srovnání mezi jednotlivými rody... zajímavé pro diváka

3. terén - bylo by opravdu dobré mít to členité s využitím vodních ploch (rybaření), lesů, skal pro lomy či doly (dokážu si představit pěkný pohled dovnitř skály (permoníci z Milanova kopečku za školou - pamatuješ na to Milane?), kopce s vinohrady.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #14 kdy: 11.08.2017, 10:03:25 »
Mám již lehce započatu stavbu takové severské vesničky (na pobřeží). Původně jsem počítal, že udělám svůj projekt (řekněme 1,5m x 1m). Pokud bude společný projekt v tomto duchu, jsem klidně pro a na nějaký krajový modul se připojím ;).

Super! Dokonci i seveřané zní zajímavě! Na druhé straně modelu pak jižané.

Offline Sihaja

  • Trade Count: (0)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 393
  • Pohlaví: Ženské
    • Sihájin pinterest i s vlastními výtvory z Lega
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #15 kdy: 11.08.2017, 10:22:47 »
Já se rozhodně ráda přidám.

Nápady na řemesla a "výjevy":
pradleny u řeky
malý jarmark
loupežníci v lese
poutní kostelík na kopci
kácení dřeva v lese

Offline milanv

  • organi
  • Trade Count: (4)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3117
  • Pohlaví: Mužské
  • Milan
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #16 kdy: 11.08.2017, 10:40:28 »
Jo, celé to začíná krystalizovat v opravdu zajímavý projekt, toho se rád zúčastním.

Ke konkrétním bodům, Igorusi:

1. určitě množství rodů s citem. Je to totiž náročné na organizaci od vedoucího, sežere to hodně  času (a víš, že času je vždycky míň než člověk by potřeboval). Rozhodně totiž bude potřeba mít nějaký aspoň základní "manuál" pro styl každého rodu, aby vynikl ten herní aspekt bez nutnosti stavět bojové scény. Jak psal Petronel: každý rod vlastní architektonický styl. Proto jsem si myslel původně, že bychom se inspirovali jednou konkrétní hrou - pak bys měl s tím manuálem o hodně ušetřenou práci. A taky z toho důvodu si myslím, že bohatě stačí rody dva, aspoň pro začátek.

2. povolání to chce co nejrozmanitější, nejen tři podobná "do chaloupek". Takže i myslivci, pradleny, tesaři...

3. se členitostí terénu víc než souhlasím! Konečně postavíme něco víc než placku! Ale opět: na tvoje plánování to bude náročnější, tak budu respektovat, jak to rozhodneš. Na permoníky jsem nezapomněl, neboj :)

Se třetím bodem souvisí ještě jedna věc: bude zbytečná škoda takovouto scénu stavět pro jednu pohledovou stranu. Úplně zabitý potenciál. Fakt by to chtělo opustit zaběhaný systém pořád stejných vitrín (ať tam je klidně jiný projekt) a pro tento mít zvlášť stůl s plexisklovým krytem přes něj, pohledový odevšad. Nejlépe i odspodu, měl bych pro to využití :)

Offline janopr

  • Trade Count: (0)
  • mazák
  • ***
  • Příspěvků: 240
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #17 kdy: 11.08.2017, 10:51:22 »
Ty jo, středověké téma se mi líbí, ale nebude trochu problém s minifigy? V současných lego setech místo rytířů/pirátů/vojáků jsou nexo knights a elfes.
Před časem se neoficiálně šuškalo, že další projekt spojený s "malým lugbulkem" by mohl být vláčkový! Tipuji, že by se stavěly moduly 32x32 (a násobky) do kolejiště. A vidina rovných kolejek v LB je pro mě velmi lákavá!  ;D

Offline Ravenhorn

  • Trade Count: (26)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 441
  • Pohlaví: Mužské
  • May the force be with you!
    • Zažij Zéland
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #18 kdy: 11.08.2017, 11:00:38 »
Hodně zajímavé. Do tohohle bych šel i já. Tohle se mi zamlouvá.
 ;D
Castle, Pirates a Star Wars.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #19 kdy: 11.08.2017, 11:19:52 »
Jo, celé to začíná krystalizovat v opravdu zajímavý projekt, toho se rád zúčastním.

Ke konkrétním bodům, Igorusi:

1. určitě množství rodů s citem. Je to totiž náročné na organizaci od vedoucího, sežere to hodně  času (a víš, že času je vždycky míň než člověk by potřeboval). Rozhodně totiž bude potřeba mít nějaký aspoň základní "manuál" pro styl každého rodu, aby vynikl ten herní aspekt bez nutnosti stavět bojové scény. Jak psal Petronel: každý rod vlastní architektonický styl. Proto jsem si myslel původně, že bychom se inspirovali jednou konkrétní hrou - pak bys měl s tím manuálem o hodně ušetřenou práci. A taky z toho důvodu si myslím, že bohatě stačí rody dva, aspoň pro začátek.

2. povolání to chce co nejrozmanitější, nejen tři podobná "do chaloupek". Takže i myslivci, pradleny, tesaři...

3. se členitostí terénu víc než souhlasím! Konečně postavíme něco víc než placku! Ale opět: na tvoje plánování to bude náročnější, tak budu respektovat, jak to rozhodneš. Na permoníky jsem nezapomněl, neboj :)

Se třetím bodem souvisí ještě jedna věc: bude zbytečná škoda takovouto scénu stavět pro jednu pohledovou stranu. Úplně zabitý potenciál. Fakt by to chtělo opustit zaběhaný systém pořád stejných vitrín (ať tam je klidně jiný projekt) a pro tento mít zvlášť stůl s plexisklovým krytem přes něj, pohledový odevšad. Nejlépe i odspodu, měl bych pro to využití :)

ad 1 - máš pravdu, že tím "architektonickým manuálem" vycházejícím z vybrané hry by se to hodně ulehčilo. Na druhou stranu je tu dost velmi zkušených a dobrých stavitelů v oblasti středověku (já osobně si na to netroufám), kteří by mohli tento styl právě vymyslet.

ad 2  - naprostý souhlas s tou různorodostí. Tady bude důležité se domluvit kdo co jak, aby to mělo smysl. Taky by mohlo být zajímavé, že jeden rod bude spíše zemědělsky zaměřený, druhý pak prvovýroba... Co se terénu týká tak nemyslím že to bude náročnější na moje plánování, ale hlavně na domluvě mezi sousedními staviteli. Třeba ty s Cavelonem jste to zvládli na jedničku (byť to byla placka).

ad 3 - chápu, byl bych rozhodně pro. Ale sám víš, jak to do této doby bylo s vitrínami. Ano, pokud by se plánovala nějaká další výstava (v Bambuli to na 95% s úpravou vitrín neklapne) tak už s tím počítat.

Offline šipka

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 539
  • Pohlaví: Mužské
    • flickr
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #20 kdy: 11.08.2017, 11:32:36 »
Dobrý nápad na středověkou vesnici ;)  akorát bych se asi držel více reálna a neřešil druhy barev ve vesnicích, aby to nebylo jako šmoulí vesnice či nějaké fantasy. Rody jsou v podstatě dostupné již v základu (erby - falconi, Lion Knights , forestmani atd. )  Každá vesnice by mohla patřit jinému rodu. Pokusil bych se troufnout si na tvrz s vesničkou s erbem falconů  >:D

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #21 kdy: 11.08.2017, 13:01:01 »
Dobrý nápad na středověkou vesnici ;)  akorát bych se asi držel více reálna a neřešil druhy barev ve vesnicích, aby to nebylo jako šmoulí vesnice či nějaké fantasy. Rody jsou v podstatě dostupné již v základu (erby - falconi, Lion Knights , forestmani atd. )  Každá vesnice by mohla patřit jinému rodu. Pokusil bych se troufnout si na tvrz s vesničkou s erbem falconů  >:D

Tak s tou barvou bych to viděl decentně. Nějaké prvky (Petronelem navržené vlajky, něco dalšího?).

Offline Daniel

  • Trade Count: (14)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 551
  • Pohlaví: Mužské
    • Mé fotky
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #22 kdy: 11.08.2017, 14:20:33 »
Pokud by to bylo že by jeden stavitel měl svůj modul (celou vesnici) se svým rodem, tak většinou je to pěkně oddělené právě stylem stavitele...žádný problém 8). Horší to bude když bude v jedné vesnici více stavitelů. Tam by se asi měli navzájem domluvit co bude právě tím spojovacím prvkem pro jejich vesnici. Nebo můžou být prostě vesnice/moduly, kde bude (teď tak moderní) "multikulti"... ;D

Pro pohledovost z více stran se přimlouvám! Ale jak bylo řečeno, muselo by se to vědět dopředu, aby s tím stavitelé počítali.

Pokud se budou už rozebírat štíty, tak moje pobřežní vesnička má jasno :) :

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #23 kdy: 11.08.2017, 14:38:02 »
@Dan - zatím to vypadá na multikulti varitantu se spojovacím prvkem.

Offline milanv

  • organi
  • Trade Count: (4)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3117
  • Pohlaví: Mužské
  • Milan
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #24 kdy: 11.08.2017, 14:45:09 »
Já za sebe vidím jako důležité:

1. důraz na obyčejný život a nulový nebo téměř nulový na boj (max. zobrazit ve formě třeba rytířského turnaje, to ano. Ale žádné boje vesnic proti sobě, žádné vypálené budovy ani nic takového)

2. tím pádem je třeba mít kromě vlajek i další poznávací znak těch vesnic, protože nebudou vidět na armádách. Proto se mi líbí ten nápad s různými stavebními styly pro různé vesnice. Třeba ty různé barvy střech (dark red, sand green...) a pár prvků typických pro danou vesnici - viz ten screenshot ze hry. A je to přeci i z reality - každá vesnice má nějaký typický prvek: typ střechy, báň, oblíbený tvar domu... A pořád to dává nadmíru dostatečnou míru svobody co i jak ztvárnit (nemusí kovárna vypadat stejně jako holičství).
A bude to decentní.

Pohledové strany: na Lipně se obávám, že moc prostoru k debatě není, jakmile neděláme zakázkovou stavbu (aspoň to je moje zkušenost). Ale třeba v Butovicích už jsou i jiné vitríny, dokonce tam byly/jsou právě i ty ve stylu "poklop", které se dají dát na nízký stolek a bude to pohledové ze všech stran. A snad neprozradím nic supertajného, když napíšu, že pro Olomouc stavím hned dvě takové vitríny (tj. nejen pro sebe) a přitom organizátoři jsou kostkaři a žádní milionáři vlastnící hračkářský řetězec. Takže to jde.

Offline skywalker007

  • Trade Count: (3)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 293
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #25 kdy: 11.08.2017, 15:21:55 »
Rád se taky konečně zůčastním něčeho společného,jestli tedy mohu? Možná přemluvím i bráchu. Jinak s těmi barvami,bych tam těch prvků dal minimum,pak by to bylo hrozně omezující.

Offline milanv

  • organi
  • Trade Count: (4)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3117
  • Pohlaví: Mužské
  • Milan
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #26 kdy: 11.08.2017, 15:23:48 »
ad 2  - naprostý souhlas s tou různorodostí. Tady bude důležité se domluvit kdo co jak, aby to mělo smysl. Taky by mohlo být zajímavé, že jeden rod bude spíše zemědělsky zaměřený, druhý pak prvovýroba... Co se terénu týká tak nemyslím že to bude náročnější na moje plánování, ale hlavně na domluvě mezi sousedními staviteli. Třeba ty s Cavelonem jste to zvládli na jedničku (byť to byla placka).
Však taky Cavelonovi patří veliký dík, jakým způsobem jsme se byli schopní domluvit a jak jsme táhli za jeden společný provaz.
S náročností pro tebe jsem to myslel až v okamžiku, kdy to takhle hladce u někoho neklapne: nějaký modul vypadne, někdo nestihne apod. - předělávat pak plán projektu je o dost náročnější, když moduly na sebe pasují jen v předem daných dvojicích.

Offline Pool

  • Trade Count: (0)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 811
  • Pohlaví: Mužské
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #27 kdy: 11.08.2017, 15:38:16 »
Určitě se taky přidám, i když udělat návaznost členitějších terénů je pěkná fuška.

A kdyby se rozebíraly ty štíty, tak bych si zabavil Lvy

Ne, že bych tedy chtěl dělat armádu drancující něčí vesnici (to souhlasím s Milanem, že by vhodné nebylo), ale třeba pochodující armáda nebo někde na stráži vojáci..., to určitě by bez nich tak veselé nebylo >:D

Jinak kdyby se to pak dělalo s těmi barvami, tak další vhodné se mi zdají zlatá a černá.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #28 kdy: 11.08.2017, 15:44:46 »
...
S náročností pro tebe jsem to myslel až v okamžiku, kdy to takhle hladce u někoho neklapne: nějaký modul vypadne, někdo nestihne apod. - předělávat pak plán projektu je o dost náročnější, když moduly na sebe pasují jen v předem daných dvojicích.

Jasně, rozumím. Tady to navíc nebude jen o dvojicích. Když to řeknu na plnou hubu, ten kdo se zaváže udělat modul, který je pro okolní nenahraditelný, ho bude muset prostě dodat.

Čímž každý musí zvážit účast.

Offline Igorus

  • organi
  • Trade Count: (25)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1777
  • Pohlaví: Mužské
  • Furt ve střehu
    • Brickshelf Gallery
Re:Společný projekt 2018 - Středověká vesnice
« Odpověď #29 kdy: 11.08.2017, 15:46:21 »
Určitě se taky přidám, i když udělat návaznost členitějších terénů je pěkná fuška.

A kdyby se rozebíraly ty štíty, tak bych si zabavil Lvy

Ne, že bych tedy chtěl dělat armádu drancující něčí vesnici (to souhlasím s Milanem, že by vhodné nebylo), ale třeba pochodující armáda nebo někde na stráži vojáci..., to určitě by bez nich tak veselé nebylo >:D

Jinak kdyby se to pak dělalo s těmi barvami, tak další vhodné se mi zdají zlatá a černá.

Nejde o to, že by to nebylo vhodné, ale není to v rámci záměru projektu. Zrovna tobě bude direktivou přiřazena část s potokem  ;D