Omyly pri objednávkach na Bricklinku

Založil Villa Legina, 23.08.2013, 15:35:46

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Villa Legina

Sorry vopred, ak som nesprávne založila tému, ale dúfam, že je to takto dobre.

Nejako mám teraz cez leto smolu 2 objednávky za sebou a toľko chýb....

Jeden nemenovaný z Belgicka, od ktorého mi prišli veci popísané ako very good condition ale v stave, ktorý ja normálne vyhadzujem, alebo dávam darom.
Problematické je, že ide naozaj o staré dieliky dátumom výroby, tam človek má iný prah tolerancie, ale to neoprávňuje tvrdiť že sú in very good condition, či? Aký máte názor?

No a druhý, tiež nemenovaný z Portugalska, mi pošle z 2 stromov 1 strom zle.

Tak som mu popísala, že síce poslal 2 stromy ale rozdielne: jeden s Hollow a jeden so solid Base.

Nechcel veriť - ani nevedel čo mám na mysli, že nevie kde má byť ako tá chyba,odpísal, tak že nech pošlem foto.
Tak som mu nafotila 2 obrázky aby videl pohľad z jednej strany aj zospodu. A on mi na to odpíše v zmysle, že čo chcem, veď mi vlastne poslal 4 stromy...
Tak som mu ešte raz trpezlivo odpísala, že nie: to sú 2 fotky síce, ale stromy na nich sú tie isté dva. Čakám na odpoveď.

Mne to už pripadá, že to robí naschvál, alebo fakt to nepochopil? Dodávam, že objednávka boli len tie 2 stromy, 2 trans clear bricky a 3 trans clear slopes, takže žiadna hromada položiek...aby niekto mohol povedať, ufff v návale práce som si nevšimol...Čo si o tom myslíte?

PS: Budem informovať, ako to dopadlo.


DarkDrago

Jediné co se na to dá povědět je, že je to buďto děcko, které nevidí ve dvou dílcích rozdíl a prodává je jako jedno, nebo je to dospělý, který od známého slyšel, že se dá na legu trochu vydělat a tak něco nahrabal a prodává to, aniž by přesně věděl co to je.
Dračí páni s mocí ohně...

SpCasPi000

Ja som si istý, že na BL ide väčšine predajcov len o ZISK alebo zbavenie sa dielov za každú cenu, je rarita keď nejaká objednávka sedí úplne, 90% má chyby (úplne vážne), každý to chce robiť vo veľkom, ale profesionalita je takmer nulová, takže som stratil akúkoľvek ilúziu a vždy keď hocičo objednám tak dopredu čakám že niečo príde nesprávne, a aj to tak často je (+/- kusy štandard, to sa ale stratí), pri lacných dieloch neriešim, to radšej objednám o pár kusov viac aby som mal rezervu, ale pri tých drahších kde sa to berie po pár kusoch naozaj človek rozmýšľa či sú tí predajcovia dementní alebo ignoranti. A kvalita použitých dielov, to je otras, čistý risk alá 50/50, škoda peňazí, zásadne beriem nové aj 2x drahšie ak sa dá, tie sú aspoň predajné ďalej keby som ich neskôr nepotreboval, ale použité dožuté či doškrábané akurát tak rovno vyhodiť ...
Myslite si čo chcete, ale ak niekto Legu nerozumie, radšej nech na BL nelezie alebo nech riadne popíše čo predáva, nie že sa o tom že ďalej posúva šrot dozvie každý až keď už je neskoro.
Poznám pár shopov kde je kvalita veľmi dobrá, takže dôkaz o tom že sa to dá existuje.
Na nové diely je BL bezkonkurenčný a ceny letia dole, pomaly sú zadarmo a niekedy aj lacnejšie ako cez LB, ale tie použité, to je čistá tragédia.

Villa Legina

Tie stromky stál 1 ks po 5 euro a špeciálne som objednávala u toho predajcu, pretože mal v ponuke 2 kusy, je to zriedkavý stromček a chýba mi v istých setoch. Objednávku som robila len kvôli nim, čiže dosť drahý špás aj s poštovným, človek by očakával skutočne serióznosť.

DarkDrago

Člověk by si měl uvědomit, že BL něco jako Aukro. Prodává tam kdo chce, jak se mu zachce a někdy nabízejí špatné zboží (jiné kvality i jiného tipu). Na Aukru taky sem tam někdo nafotí set tak, aby bylo vidět, že ze přední strany je kompletní a nebylo vidět jak je z druhé vydlabaný, pak jen napíše to co vidíte a má vydělané.
Na BL prosně nemusejí být tak seriozní a ochotní jako běžní prodavači (nepočítám ty co nejsou), nejsou tak svazování nějakými pravidly prodeje.
Prostě komunikují do doby dokud se jim to hodí....
Dračí páni s mocí ohně...

otaznik

Citace od: darkdrago kdy 23.08.2013, 21:27:07
Člověk by si měl uvědomit, že BL něco jako Aukro. Prodává tam kdo chce, jak se mu zachce a někdy nabízejí špatné zboží (jiné kvality i jiného tipu). Na Aukru taky sem tam někdo nafotí set tak, aby bylo vidět, že ze přední strany je kompletní a nebylo vidět jak je z druhé vydlabaný, pak jen napíše to co vidíte a má vydělané.
Na BL prosně nemusejí být tak seriozní a ochotní jako běžní prodavači (nepočítám ty co nejsou), nejsou tak svazování nějakými pravidly prodeje.
Prostě komunikují do doby dokud se jim to hodí....
A kolik jsi tam toho koupil, že tu dáváš takovéhle rady?  ::)

otaznik

Citace od: Villa Legina kdy 23.08.2013, 20:27:37
Tie stromky stál 1 ks po 5 euro a špeciálne som objednávala u toho predajcu, pretože mal v ponuke 2 kusy, je to zriedkavý stromček a chýba mi v istých setoch. Objednávku som robila len kvôli nim, čiže dosť drahý špás aj s poštovným, človek by očakával skutočne serióznosť.
Jdi tvrdě po tom prodejci, tohle by mu nemělo projít.

SpCasPi000

#7
Citace od: darkdrago kdy 23.08.2013, 21:27:07
Člověk by si měl uvědomit, že BL něco jako Aukro. Prodává tam kdo chce, jak se mu zachce a někdy nabízejí špatné zboží (jiné kvality i jiného tipu).

No a na čo má BL ''zabudovaný'' katalóg s fotkami, príp. popismi?
Aukro je ideálne pre podvody, jediný problém je že podvodníci sa nahrnuli aj na BL kde nie sú vítaní, to máš pravdu.

A tie stromčeky pre Leginu, to už je vrchol, ak predajca pripravuje dva kusy z jedného kat. čísla a vidí že nie sú ÚPLNE rovnaké, tak aspoň mal dopredu napísať či to tak môže odoslať, u mňa čistý dementos, dobre že neposlal druhý tento
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3471
a netvári sa že je to len 2D a 3D verzia, ale inak to isté zaručene. Veď stačí ho prejsť autom a už budú rovnaké oba.
By mal vrátiť komplet čo zinkasoval, zrejme bol pod vplyvom omamných látok keď to balil.

DarkDrago

Dobře nemám takové zkušenosti, ale kdo říká, že to tak nemůže být a zřejmě někde i je...

Že je fotka s popiskem je ti na sto a jednu věc. Máš dílek v určitém odstínu barvy. Samozřejmě, že ho nedáš do toho odstínu kde patří, ale dáš ho do toho dražšího ať vyděláš. A pravý odstín poznáš jen tak když přiložíš dílky k sobě pro porovnání.
Nebo BL si založí české děcko, které neumí anglicky a když vkládá dílky tak narazí na Brick, Modified 1 x 1 with Clip (Horizontal/Vertical), přeloží si, že Clip je svorka. Tak vytřídí všechny co ho mají a zapíše počet, že namíchal svislé a vodorovné to je mu jedno.
Takto se to asi stalo. Prodejce viděl (z vrchu) stromky, tak tam napsal počet, netřídil a pak po nich při prodeji hmátnul.

Určitě jsem pro, aby na toho prodejce byl udělaný nátlak, protože nikomu se nelíbí když mu něco dojde špatně. Hlavně když je to z 50%.
Dračí páni s mocí ohně...

Villa Legina

#9
Medzičasom odpovedal, že je do 1.sept. "on holiday". Návrh žiadny.

Vtip je stále v tom, že napriek tomu, že objednávka obsahovala 3 loty a dokopy 7 kusov vecí, on sa po mojej reklamácií odvážil naznačiť, či vlastne nie som ešte ja v profite, že azda poslal z každého po dva, na základe fotiek, ktoré si odo mňa vyžiadal, keď sa tváril, že nevie, aký problém popisujem, dostal 2 fotky a videl 4 stromčeky  ::), pri tom ja som tie isté dva odfotila z rôznych pohľadov aby názorne videl.

Ďakujem SpCasPi000, otaznik, aj darkdrago za povzbudenie, uvidíme čo sa bude diať, aké srandy ešte...ach.

SpCasPi000

... ach, tí pozemšťania sú úplne neschopní, to keď u nás zreportujem ...   :P

Ondrej

Citace od: Villa Legina kdy 23.08.2013, 23:30:52
Vtip je stále v tom, že napriek tomu, že objednávka obsahovala 3 loty a dokopy 7 kusov vecí, on sa po mojej reklamácií odvážil naznačiť, či vlastne nie som ešte ja v profite, že azda poslal z každého po dva, na základe fotiek, ktoré si odo mňa vyžiadal, keď sa tváril, že nevie, aký problém popisujem, dostal 2 fotky a videl 4 stromčeky  ::)
Tohle mi přijde hodně úsměvné, že si myslí že poslal 4 stromy. Bude potřeba mít silný nervy při komunikaci.

Luky1987

Je dobré objednávat od lidí, kteří mají 100+ kladných komentářů a v případě ojedinělého záporu je to vysvětleno rozumným komentářem.
Za poslední rok jsem udělal cca 150 nákupů, z toho většina zahraničních a vše sedělo do puntíku.
Když byly chyby, bylo to vždy ze dvou českých obchodů.
Paradoxně objednávky například z Itálie, Německa nebo Polska přijdou zpravidla do 3-5 dnů, na české mimo od Hanky čekám i více než týden.

Villa Legina

Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 10:21:24
Je dobré objednávat od lidí, kteří mají 100+ kladných komentářů a v případě ojedinělého záporu je to vysvětleno rozumným komentářem.

Hm, tento je predajcom od roku 2009 má cez 300 kladných hodnotení, a iba 1 negativ staršieho dáta. Pri čítaní hodnotení, sa mi ani medzi riadkami nedá vyrozumieť nejakú zakódovanú nespokojnosť. Preto nechápem.

wallac

Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 10:21:24
Paradoxně objednávky například z Itálie, Německa nebo Polska přijdou zpravidla do 3-5 dnů, na české mimo od Hanky čekám i více než týden.
Není to třeba tím, že převod mezi různými bankami trvá až 3 pracovní dny a do zahraničí se obvykle platí přes paypal, který platbu ukáže hned?

Luky1987

Jakýkoliv převod v ČR je do 24 hodin, kdokoliv mi posílá prachy, často je mám na účtu ještě ten daný den.
Když objednám u Hanky v pondělí v 9:00, tak druhý den v 11:00 přijede PPL a mám kostky na stole, takže to jde, jen chtít ;)

danyboy

Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 14:33:22
Jakýkoliv převod v ČR je do 24 hodin, kdokoliv mi posílá prachy, často je mám na účtu ještě ten daný den.
Když objednám u Hanky v pondělí v 9:00, tak druhý den v 11:00 přijede PPL a mám kostky na stole, takže to jde, jen chtít ;)

Přesně. Takovéto zkušenosti mám s Chairudem!
Když jsem od něj objednal rostlinky.
V pondělí jsem poslal ráno peníze.
No a v úterý po obědě mi Česká Pošta dovezla balíček!

wallac

Tak tedy já mám KB a tam se výpis plateb aktualizuje každý den ráno, jinak ne, u jiných bank nevím jak to je.. Invoice posílám raději až je objednávka připravena, kdyby něco náhodou chybělo nebo bylo v horším stavu.. Každý má nějaký zaběhnutý systém a pokud mu na obchodě záleží, snaží se stále zlepšovat, vyvíjet a při případném problému vyjít zákazníkovi maximálně vstříc, i když tedy někdy je to dost na pováženou..

SpCasPi000

Ja mám takú konšpiračnú teóriu, že na východ západniari naschvál posielajú odpad a nesprávne diely niekedy lebo nás majú za druhotriednych, veď ani nevedia kde sme a určite sú vyvalení keď náhodou zistia že v EU, sa mi stalo keď som na BL začínal, že predajca čo mal cez 500 kladných hodnotení a cca 0 záporných, mi poslal  tretinu dielov totálne použitých a ešte sa čudoval keď som sa ozval, že to nie je možne, lebo majú všetko nové. A to som objednával presne do setov ako náhradné, tak som mohol rovno ďalšiu objednávku robiť inde a znovu platiť poštovné kvôli blbcom.
Tiež to bol jeden z prípadov, keď poštovné bolo drahšie ako šmejdové diely, a poštovné nikto vracať nebude, keď nie vždy sa dá aspoň ''refundu'' za nekvalitný tovar dovolať.
Tie diely kdesi mám ešte, ak ich nájdem, pôjdu na smetisko, v lepšom prípade na dorazenie nejakým deťom.

standa26

Také se podělím o zkušenost. Jako zákazník jsem nakupoval v čr i mimo čr přez bl a nikdy žádný problém. Pokud sem našel prasklé torzo, napsal jsem prodejci a ten mi jej vyměnil zdarma.

Jako prodejce jsem měl negativní zkušenosti s jedním člověkem, který odmítl zaplatit a choval se vulgárně a tak jsem mu dal negativní hodnocení. Jinak mám zákazníky spokojené a stále se vrací. Pravda neprodávám moc do ČR, protože Český zákazník je řekněme specifický, ale jinak si nemohu zahraniční zákazníky vynachválit, platba okamžitá a nikdo se mě nesnaží okrást, přečtou si podmínky, za kterých prodávám a buď nakoupí, nebo ne.  Samozřejmě kazdý se občas splete a pokud jsem neposlal nějaký dílek, (vše si před zabalením vždy nafotím, abych věděl, co jsem poslal), tak dopošlu v další zásilce + přidám něco zdarma jako bonus, to je výhoda verných a spokojených zákazníků, kteří se neustále vracejí..  :)

Villa Legina

#20
Ja rýchlosť zaslania ako zákazník vôbec neriešim, mám toho toľko rozpracovaného, že nikdy nič mi neponáhľa. Ale keď dlho niečo nechodí, tak som samozrejme nervózna, či sa so zásielkou niekde niečo nestalo.

Ale vrátim sa k omylom pri dielikoch - ono človek naozaj viac očakáva ako napr. na ebay či aukre, nakoĺko na BL je vcelku presná katalogizácia, a ono dosť naštve keď vysolíte:

napr. cca 6 eur za Trans-Red Brick Round With Solid Stud,

http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3062a

a v skutočnosti vám dojde:
Trans-Red Brick Round with Open Stud čo je centová záležitosť stojí bežne okolo 0,05 centa kus.

http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3062b

A keď reklamujete, tak vám predajca odpovie, že veď funkčnosť je nezmenená, že on v tom nerobí rozdiel (to že cenu nahodil patričnú, to sa tvári, že o to nejde).
To sa mi veľmi dávno stalo tiež, ale aspoň predajca nakoniec vrátil peniaz.

Matošo

Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 10:21:24
Paradoxně objednávky například z Itálie, Německa nebo Polska přijdou zpravidla do 3-5 dnů, na české mimo od Hanky čekám i více než týden.

Jestli pak ono to nebude tím, že Hanka je jako jedna ze tří, čtyř z celkem 55 českých BL obchodů, opravdu profesionální prodejce a živí se tím, zatímco my ostatní to pytlíkujeme po večerech a po nocích po tom, co přijdeme z práce...??  :P

Dingo

Citace od: Matošo kdy 24.08.2013, 22:39:20
Citace od: Luky1987 kdy 24.08.2013, 10:21:24
Paradoxně objednávky například z Itálie, Německa nebo Polska přijdou zpravidla do 3-5 dnů, na české mimo od Hanky čekám i více než týden.

Jestli pak ono to nebude tím, že Hanka je jako jedna ze tří, čtyř z celkem 55 českých BL obchodů, opravdu profesionální prodejce a živí se tím, zatímco my ostatní to pytlíkujeme po večerech a po nocích po tom, co přijdeme z práce...??  :P

To myslím, že nic neomlouvá... Ať už to kdokoli pytlíkuje kdykoli, měl by dodržet to, co se očekává a co deklaruje... Když se píše, že zboží bude odesláno hned, jakmile přijdou peníze, nechápu, jak v tom najednou hraje roli čas... Když někdo si udělal obchod a má zákazníky, měl by si ten čas určitě najít...

DarkDrago

My co se tím neživíme tak vážně nemůže posílat v termínu pár dní větší "objednávky", které se musí dohledávat většinou po celým baráku  ;D (to je jen vtip když tak)
Zakládám si sice na tom, že balík přijde do týdne. Samozřejmě i dodání na druhý den není problém u věci, která je v sáčku a v krabici mezi věcmi na prodej, písnout ze školy domů, že peníze jsou na účtu, adresa je ta a ta a odeslat to. Takže si na druhý den můžete hrát s autíčkem, tedy pokud je to odeslané před obědem a odpoledne to de hned z pošty.
Tím chcu říct, že dodání druhý den od zaplacení je frajeřina a do týdne je to normálka, takže tím se člověk nemusí tolik zatěžovat. Horší je správnost a shoda s objednávkou.

V tomto případě bych možná zkusil ještě projít pravidla prodeje na BL a najít tam nějakou páku s níž by se dalo argumentovat.
Před časem jsem nakupoval na Aukru a chlap mi poslal čínu, nejprve jsem mu v mailu vysvětlil, že část je něco úplně jiného, pak trochu pohrozil špatným ohodnocením (už jich pár měl) a pak vznesl návrh výhodný pro oba a nějak sme se pak shodli...
Dračí páni s mocí ohně...

Dingo

#24
Citace od: darkdrago kdy 24.08.2013, 23:22:35
My co se tím neživíme tak vážně nemůže posílat v termínu pár dní větší "objednávky", které se musí dohledávat většinou po celým baráku  ;D (to je jen vtip když tak)
Zakládám si sice na tom, že balík přijde do týdne. Samozřejmě i dodání na druhý den není problém u věci, která je v sáčku a v krabici mezi věcmi na prodej, písnout ze školy domů, že peníze jsou na účtu, adresa je ta a ta a odeslat to. Takže si na druhý den můžete hrát s autíčkem, tedy pokud je to odeslané před obědem a odpoledne to de hned z pošty.
Tím chcu říct, že dodání druhý den od zaplacení je frajeřina a do týdne je to normálka, takže tím se člověk nemusí tolik zatěžovat. Horší je správnost a shoda s objednávkou.


Já to chápu, mně jde pouze o to, že když někdo napíše, že to odešle hned, jakmile zaplatí, měl by tak učinit... A hlavně neřešil bych ani ten týden, ale reagoval jsem na předchozí koment z důvodu, že jsem od toho prodejce nějaké díly kupoval, nebylo jich mnoho a čekal jsem na ně téměř týdny tři... Také jde o to, že během asi 2 týdnů vůbec nekomunikoval a neodpovídal na mé dotazy...

A jeho komentář mě upřímně řečeno naštval...
To že dává(te) jako prodávající komentáře vždy až kupující dá vám, je samo o sobě vypovídající..

On se pak člověk nediví 1000 pozitivům a 2 negativům, když ho někdo takhle drží v šachu...


Určitě by se na to nemělo dívat tak, že ukřivděný je prodejce, protože mu to leze na úkor jeho volného času... Myslím, že jako koníček to moc z vás nedělá...  :P


Matošo

Ale jdi ty rozumbrado...

Až budeš mít svůj vlastní kšeft, tak dávej rady do života ostatním prodejcům...
Navíc kecáš, objednávka probíhala mezi 1. a 4. červencem, 7. poslán invoice, 10. připsány peníze na účet a 19. odesláno - a to podotýkám, že v té době jsem v té době měl již několik dnů zavřený obchod, jelikož jsem byl na dovolené.
Takže jsi měl balíček doma, od té doby co přišly peníze, za nějakých 10-11 dnů, což se třem týdnům neblíží ani vzdáleně...

S komentářem opět nemáš pravdu, dostal jsi pozitivné hned, jak byla zásilka odeslána, zatímco ty ses už měsíc neobtěžoval...

Dingo

#26
Nedávám žádné rady tobě, ale spíš někomu, kdo by u tebe chtěl nakupovat, aby si vybral z ostatních českých prodejců, kteří to jsou ochotni a schopni poslat druhej den invoice a čtvrtej den už mám díly doma...

A jsou ochotni odpovídat na opakované dotazy, v jakém stavu je objednávka, když na díly někdo poměrně dost spěchají...

Jediný, v čem sem se v souvislosti s nákupem u tebe pomýlil bylo to, že jsi mi 19.8.  - takže měsíc a 9 dní po zaplacení napsal komentář... :D Tak to je asi stejně ihned, jako vyřízení té objednávky...  ;D


Citace od: Matošo kdy 25.08.2013, 11:00:19

Až budeš mít svůj vlastní kšeft, tak dávej rady do života ostatním prodejcům...
.

Máš to těžký no... Já bych se na to rovnou vykašlal... Myslím, že by sis měl uvědomit, že ten obchod není tvůj úděl... ;)

EDIT: Komentář jsem nedal a dávat (zatím) ani nechci, protože nejsem s prominutím svině a nechci nikomu kazit feedback, pokud to není nutné - pozitivní bych nedal... Stačilo mi (zatím) ponaučení v tom smyslu, že mám nakupovat jinde...

Izmael10

Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 11:54:04
EDIT: Komentář jsem nedal a dávat (zatím) ani nechci, protože nejsem s prominutím svině a nechci nikomu kazit feedback, pokud to není nutné - pozitivní bych nedal... Stačilo mi (zatím) ponaučení v tom smyslu, že mám nakupovat jinde...

Akože prečo by si nedal pozitívny?  ???
Však objednávka ti prišla v poriadku a ani si dlho nečakal. Takže.... ::)

Dingo

#28
Citace od: Izmael10 kdy 25.08.2013, 12:04:30
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 11:54:04
EDIT: Komentář jsem nedal a dávat (zatím) ani nechci, protože nejsem s prominutím svině a nechci nikomu kazit feedback, pokud to není nutné - pozitivní bych nedal... Stačilo mi (zatím) ponaučení v tom smyslu, že mám nakupovat jinde...

Akože prečo by si nedal pozitívny?  ???
Však objednávka ti prišla v poriadku a ani si dlho nečakal. Takže.... ::)

Tak promin, ale že tři týdny od objednávky - 4.7. čekám, než mi přijde 22.7. to je myslím celkem dlouho (nevím, jaké máte zkušenosti na Slovensku, ale prostě na můj vkus to dlouho je... Kupoval jsem od Čecha, bydlícího poměrně blízko v naději, že díly přijdou rychle a myslím, že objednat z Hong Kongu či USA, byly by tu rychleji...)

Může se zdát, že já jsem otálel s platbou týden, nicméně zaplatil jsem obratem, kdy by přišel Invoice - 7.7.

Pak zase dva týdny žádná komunikace, ani odpovědi na mé e-maily a dotazy přes Kostky, jak je na tom objednávka...

- žádné informace o tom, že má prodávající dovolenou jsem nevěděl - v jeho obchodě v momentě mého nákupu žádná taková informace nebyla, od prodejce mi také nic takového nepřišlo...

Naopak, přidávám jediný e-mail od něj-s Invoicem - 7.7.:

CitaceDěkuji za objednávku.

Prosím o zaslání celkové částky CZK XXX,- na můj účet XXXXXXXX
Zásilku odešlu jakmile peníze dorazí.

EDIT: Peníze přišly tedy dle prodejce 10. mě zásilka 22.
Za co bych tedy měl dávat pozitiv? Jediný klad z celé objednávky bylo to, že díly přišly ve stavu, v jakém jsem je kupoval...

Izmael10

#29
Citace od: Dingo kdy 25.08.2013, 12:16:00
Za co bych tedy měl dávat pozitiv? Jediný klad z celé objednávky bylo to, že díly přišly ve stavu, v jakém jsem je kupoval...

Toto je jasný pozitiv. Takže by si sa mal trochu uvedomiť a nebyť taký náročný, lebo celý obchod prebehol v norme....