NXT + Xbox + Technic motory

Založil TomasHubik, 14.04.2013, 20:09:08

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

TomasHubik

Zdravím Vás,

snad se to tady už neřešilo, ale mám na Vás dotaz. Na dálkově ovládaných modelech z techniku mi vadí ovládání. Buďto je to pomocí klasického ovladače a to buď plný plyn nebo nic, nebo pomocí ovladače z vláčků, což taky není to pravé ořechové. Potřeboval bych se více přiblížit RC ovládání.

Napadlo mě koupit jednotku NXT a pomocí ovladače z Xboxu ovládat modely. Je to možné? Respektive viděl jsem, že ovladače spárovat jdou, ale jde k NXT připojit klasické technic motory (M, XL, L, Servo) a ovládat pomocí ovladače jejich sílu? Snad se neptám hloupě.

A dodatečná otázka: Ovladač z vláčků funguje poměrně dobře, ale nezaznamenává rychlé pohyby. Je problém v ovladači nebo v přijímači? Popřípadě prosím o vysvětlení problému. Bohužel v eletrotechnice se nevyznám (jsem programátor).

Děkuji Vám.

TomasHubik

Ještě mě napadlo, jak jsou na tom RC motory od lega?

Slyšel jsem, že hodně žerou a mají tepelní pojistky. Jde ale k lego RC přijímači připojit normální motory? A samozřejmě, jde pomocí ovladače ovládat jejich sílu jako na klasické RC vysílačce?

Děkuji?

DarkDrago

No já nevím, pořádně jsem to neměl v ruce jen tak letmo u kámoše, ale jsou racer ovladačea a k nim i motory na plynulé ovládání ne?
Názvy stavebnic se nabízejí samy Supersonic RC, RC Race Buggy...
Dračí páni s mocí ohně...

alcarmo

Zkus se porozhlédnout tady: link
Snad to pomůže ;)

A co se týče PF motorů, tak myslím, že k NXT nějak připojit jdou, ale nikdy jsem to nezkoušel (mám jen RCX). Ale v setu s tou jednotkou se prodávají motory i nějaké senzory. Viděl jsem s tím regulovat rampu na autíčku v závislosti na jeho naklonění, tak aby nespadl míček. Takže plynulá regulace otáček by neměla být problém...

TomasHubik

Ahoj,