Zedmanova sbírečka

Založil zedman, 11.01.2013, 14:18:19

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

zedman

Zdravím,
po dlouhé době jsem se dokopal k vyfocení mé malé sbírečky. Převážně jsou to sety, které jsem měl v dětství kromě star wars. Hodně setů ještě nemám postavených, ale pokusím se je ještě dát dohromady. Jak je na obrázcích vidět, tak některé sety nemám bohužel komplet.
PS. Omlouvám se za fotky, ale vůbec neumím fotit. Jsem tak dobrý fotograf, že s foťákem se 14 Mpx jsem dokázal udělat fotky vypadající jako 2 megapixelové  :)
Pokud by mi sem někdo dal nějaký inzerát na internetovou příručku, jak fotit byl bych mu vděčný.

germik

Fotky až tak špatný nejsou, je na nich vidět co je třeba, mázlý nejsou - stačí fotit se stativem a nejlíp za denního světla, popř. makro.
Je docela zajímavý vedle sebe vidět staré a nové sety - hlavně druhá fotka je cool >:D
,,Dont underestimate the power od Melon!"
Moje Brickshelf galerie - http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=germik

zedman

Citace od: germik kdy 11.01.2013, 14:54:15
Je docela zajímavý vedle sebe vidět staré a nové sety - hlavně druhá fotka je cool >:D
To jsem tam takto vedle sebe zařadil schválně. To jsou takové ty rozmary z dětství kdy jsem měl od spousty témat jen jeden set a teď jsem to nechtěl dát každé na jinou fotku

William

Ahoj, hezky začátek sbírky. Doufám, že se bude dle rozrůstat.

Co se fotek týče, tak pokud máš kompakt nic moc nevymyslíš. Pokud má foťák nějaké možnosti nastavení expozice, nastav prioritu času, dej tam 1/10 například a umísti foťák na nějaký podstavec, například knihy, ideálně stativ, nastav samospoušť. Díky samospoušti se ti foťák nerozhýbe, když mačkáš tlačítko.  Podívej se na výslednou fotku, pokud je tmavá, buď zkrať čas nebo přidej světlo(foť za dne u okna).
No a pokud foťák moc nastavení nemá tak ti nezbývá než být u okna a doufat, že to automatika nějak zvládne.

Jinak tady najdeš hezký článek jak na to: