(Vlastní) Ifa W50L

Založil Bery, 09.07.2011, 19:00:10

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Bery

Čaute
Rád bych vám představil můj heroický výkon v podobě této Ifi, Pohání jí jeden XL Motor a pro zatáčení už obvykle Mko. Vůz má kyvnou přední nápravu a mezinápravový diferenciál vybavený pneumatickou uzávěrkou. Už plánuji dát pouze písek nebo rýži do kol a ke kyvné nápravě dodělat gumičky.
Předloha: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/42/IFA_W50_L_Feuerwehrcontainer.jpg/730px-IFA_W50_L_Feuerwehrcontainer.jpg
Váha 855g
Rozvor 25 st.
Šířka 24,5 st.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

germik

Pěkné, ten design se ti povedl, jen by mě zajímalo - k čemu tam jsou vepředu ty linky? To je volně zavěšenej celej podvozek?
,,Dont underestimate the power od Melon!"
Moje Brickshelf galerie - http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=germik

Kiko97

Mne sa to páči len sa mi to zdá veľmi krátke a široké.

Fairytale

Citace od: Kiko97 kdy 09.07.2011, 20:35:16
Mne sa to páči len sa mi to zdá veľmi krátke a široké.

To nejspíš proto , aby splňoval pravidla LTTT.

Bery ... co se týče vzhledu,tak se ti to povedlo ,ale po technické stránce bych tomu nevěřil ... očekávám video!! xD

Arheonx

Design sa mi páči. Ale ten podvozok mi príde robený na rýchlo a málo spevnený.

Bery

#5
Citace od: germik kdy 09.07.2011, 20:11:10
Pěkné, ten design se ti povedl, jen by mě zajímalo - k čemu tam jsou vepředu ty linky? To je volně zavěšenej celej podvozek?
No systém přední kyvné funguje tak, že je sama náprava a nad ní vede ta pevná část podvozku a linky slouží k tomu aby se kvůli vůli lega nepohybovala dopředu, čímž by došlo k vypadnutí ozubu z diferáku a byl by konec. Já co jsem s tím jen tak zběžně jezdil v terénu jsem žádný problém nezaznamenal, až na zatáčení které při opravdu velké zátěži přeskočí jinak je vše OK. Podvozek je pevný dost a funguje uspokojivě možná do LTTT ještě nějaké vzpěry vymyslím, ale zatím nejsou třeba.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Plutoone

Ifa si je opravdu podobná. A myslím si, že provedení kabiny, aby se podobala reálu nebylo vůbec jednoduché.

grohl

Kabina je výborně sestavená. Dobrá práce.

Bery

Díky za kladné ohlasy, co se týče podvozku, tak jsem se rozhodl ho přestavět udělat dobrou geometrii a větší pevnost.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Kiko97

Jak to presne myslíš s tou geometriou?

Bery

No, asi jsem se blbě vyjádřil, spíš chci aby to bylo asimetrické
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Bery

#11
Tak jak jsem slíbil jsem tu s druhou verzí. Vůz pohání jeden XL motor, zatáčení obstarává mediu. Odpružená je pouze zadní náprava, kyvným způsobem (omluvte že chybí gumičky). S tímto vozem už jsem plánoval účast na LTTT ale ve finále jsem to přehodnotil. Ovšem vozidlo splňuje úplně všechny podmínky soutěže.
BS: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=490913
Technické parametry
Hmotnost: 997g
Šířka: 25 s
Rozvor: 23st
Nájezdový úhel vpředu: 65°
Nájezdový úhel vzadu: 76°
Boční náklon: 44°
Rejd:40°
Světlá výška: 3,3 br
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Kiko97

Mne sa na tých všetkých verziách nepáči rázvor, ktorý je spôsobený pravidlami LTTT.

Měch

Citace od: Bery kdy 10.12.2011, 18:08:30
...Vůz pohání jeden XL motor...

Tak proč já vidím dva  ;) Jinak je to v pohodě. I mě se osvědčil tenhle způsob odpružení, ale nelíbí se mi ta nízká výška a nápor na kardany. Většinou jsme všichni jezdili s nejnižším bodem v půlce pneumatiky (díky redukcím) a i tak to bylo ještě nízko. Jsem zvědavý s čím se na závodě ukážeš (a taky s čím se ukážu já  ;D).
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Kiko97

Teraz som si všimol, že máš slabý ackerman. Zaujímavé je, že si to skúsil na 94,8-čkách.

Bery

Dva tam jsou, ale díky vodních testech jede jen jeden. :( Právě z tebou míněných důvodů stavím něco jiného.
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD