(vlastní) Tovární tým Grimpeur (LTTT)

Založil Shmade, 15.02.2010, 16:13:30

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

otaznik

#30
Vypadá to velmi dobře, hlavně jsem zvědav na to zpevnění, to byl, podle mého, v prvním závodě tvůj největší nedostatek u tohoto prototypu.

Shmade

Máš pravdu, největší problém byl u zatáčení, kdy mám pocit dvakrát selhalo úplně a v jiných případech nemělo dostatečnou sílu, resp. přeskakovalo, tenhle problém jsem se snažil odstaranit, do jaké míry se to povedlo ukáže až závod. Díky větším kolům dostanou více zabrat ujointy, ale já jim věřim. :)

Shmade

Na třetí závod prošla změnou S1, původní motor pro naviják má nyní funkci zamykání diferenciálů na obou nápravách, ty jsou obě postavené nově komplet, systém zavěšení zůstal stejný, jen s menší možností výchylek.

Co si od tohoto slibuju, no ani nevim, spíš to byla výzva pro vlastní stavbu, v závodě mi to může přinést lepší manévrovatelnost a mnohem větší pravděpodobnost technických problémů, protože ten podvozek je ještě komplikovanější než předtím a to taky nebyl bezporuchový. :)

tRilobit

V jednoduchosti je síla", bohužel u tebe to neplatí ty můžeš postavit sebesložitější model, a jede dobře..aspoň podle mě.
Ale přece mě tam kola 81.6 seděly víc.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Shmade

Dík, bylo by fajn, kdybys měl pravdu a technické závady (vypadávání kardanů) se mi tentokrát vyhnuly.  Kola se mi tam taky liběj víc ty původní, možná je tam i dám, ale zas na skály (což bude další závod myslím nejčastější povrch) se hoděj víc tyhle.

germik

Jako vždycky pěkný a čistý :o , jen nevím, jestli by v diffech nebyly lepší ty novější bevely - těmhle se IMHO lehčejc zlomej zoubky :-\ ???
,,Dont underestimate the power od Melon!"
Moje Brickshelf galerie - http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=germik

tRilobit

A nový bevely se IMHO Zlomí na půlky.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

germik

No já nevím, to se spíš zloměj tyhle (v ruce jsem je nikdy neměl ??? :-\), navíc ty nový mají za zubama ten "disk", takže jsou IMHO pevnější :-\
,,Dont underestimate the power od Melon!"
Moje Brickshelf galerie - http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=germik

hadato

Opravdu je to pěkná čistá práce, ale ty diferenciály na přímo mi tam nesedí, podle mě nebudeš stíhat vyměňovat ta kolečka uvnitř, jak se budou rychle ve větším terénu lámat. :P

TomB

Citace od: germik kdy 25.07.2010, 17:13:55
No já nevím, to se spíš zloměj tyhle (v ruce jsem je nikdy neměl ??? :-\), navíc ty nový mají za zubama ten "disk", takže jsou IMHO pevnější :-\
Citace od: hadato kdy 25.07.2010, 18:46:43
Opravdu je to pěkná čistá práce, ale ty diferenciály na přímo mi tam nesedí, podle mě nebudeš stíhat vyměňovat ta kolečka uvnitř, jak se budou rychle ve větším terénu lámat. :P
Ty starší se zdají mnohem méně pevné, ale opak je pravdou...
Nové jsou sice mnohem více vyztužené, ale jsou z méně kvalitnějšího plastu...
Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že se dříve rozlomé nový bevel, a až potom vypadne jeden zoubek těm starým. Ikdyž ovšem vypadne pouze jeden zoubek, tak se kolečko protočí o jednu 14tinu, ale stále diff. funguje. Pokud se ti rozlomí nový 12t bevel, tak už diff. nezabírá vůbec.

BTW, fakt moc pěkný vozítka.... taky mám chuť něco postavit, a na dalším závodě si zazávodit :-)
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

hadato

Jo, vím, že jsou pevnější, mám ale jenom 2, tak to nemám v diferenciálu odzkoušené, ale stejně to podle mě nebude dělat dobrotu, když jeden XL motor na přímo zlomí sám bavel.

Woyta

Citace od: germik kdy 25.07.2010, 17:13:55
No já nevím, to se spíš zloměj tyhle (v ruce jsem je nikdy neměl ??? :-\), navíc ty nový mají za zubama ten "disk", takže jsou IMHO pevnější :-\
Je likviduju oba dva typy. A oba se umeji rozpulit. Chtelo by to mirne vetsi dif do ktereho se vejdou bevely.
"Blbí maj čas si pamatovat. Chytří musí vymýšlet." Jan Werich

Papiňák

#42
spíš by to chtělo už hotovej diff, ve kterým by byly trochu robustnější kola, než bevely.. A nebo pevnější materiál jako delrin, co se používá u modelů.. to je plast, kterej je odolnější, než hliník

otaznik

Citace od: Papiňák kdy 26.07.2010, 22:05:07
spíš by to chtělo už hotovej diff, ve kterým by byly trochu robustnější kola, než bevely.. A nebo pevnější materiál jako delrin, co se používá u modelů.. to je plast, kterej je odolnější, než hliník
Nesmíme zapomenout, že my LEGU v LTTT nakládáme mnohem více zátěže, než pro kterou ho designeři připravovali. Tedy je utopií přemýšlet o tom, že by snad vyráběli takovéto speciality pro nadšence, jako jsme my.  :)

tRilobit

To máš pravdu otazniku..od mého narození a co jsem se začal věnovat techniku, tak jsem ještě neviděl aby TLC vydalo do prodeje pohyblivé vozidlo na kolech...a to ještě aby to bylo spřevodovaný na diff...Já se setkal s plně funkčními jen pásy...8043 Bagr a Buldozer.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Měch

omyl, Technic sety na dálkové ovládání už byly.

Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

otaznik

Ale u těchto setů je koncepce trošku jiná, to je snad každému jasné.

tRilobit

Ehm, tohle jsou RACERS sety akorát z technic/speciálních dílů.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

Shmade

#48
Tak nakonec jsem to stihnul v termínu do přihlášení dodělat, takže pojedu i s prototypem...

Takže představuju vůz Grimpeur Offmulla

foťák bohužel není doma, takže fotky jen ilustrační z kamerky, časem to napravím, ale snad stačej :)

šířka: 200 mm - 25 st.
délka: 320 mm - 40 st.
hmotnost: 698 g
pohon: 2x medium, 4x4 stálý
zatáčení: 2x medium, hřebenové, každá náprava zvláť
pneumatiky: Tyre RC Race Buggy 81.6 x 38 R, 45982
další výbava: lano s hákem (zatím nenamontované, ale bude )


hadato

Vypadá to hodně slibně, jsem zvědavý, až to uvidím. Jenom bych se trochu bál celkem nízkého podvozku.

Shmade

No podle mě to bude propadák, ale v P už stejně žádný ambice nemám. :) Ale bavilo mě to stavět.

hadato

Myslím, že je to lepší než to, co bylo předtím. Vypadá to fakt hezky. Měnší hmotnost tomu taky určitě pomůže.

Shmade

Tak ještě proběhl malej tuning vepředu - "motor" a otvírací kryt

Kiko97

Ku ktorému motoru je switch a ten kry tam sedí len asi vadí sanie.  ;)

Shmade

Svitch je k jednomu medium pro pohon, jsou spojený dva na jedný ose, tak aby se dali pohánět jen z jednoho BB, jinak když chci otevřít kryt, tak se sáním se musí manipulovat no :)

Martys08

Citace od: Shmade kdy 05.09.2010, 22:56:09
No podle mě to bude propadák, ale v P už stejně žádný ambice nemám. :) Ale bavilo mě to stavět.


Já si myslim ,že větší propadák než mám já ,to nebude. ;)

mind storm

Citace od: tRilobit kdy 27.07.2010, 21:44:30
To máš pravdu otazniku..od mého narození a co jsem se začal věnovat techniku, tak jsem ještě neviděl aby TLC vydalo do prodeje pohyblivé vozidlo na kolech...a to ještě aby to bylo spřevodovaný na diff...Já se setkal s plně funkčními jen pásy...8043 Bagr a Buldozer.

Zabudol si na 8082?

Kiko97


mind storm


Kiko97