(vlastní) Ramtinky snaha něco dokázat :)

Založil Ramtinka, 02.07.2009, 12:54:29

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Ramtinka

Někteří z vás si už všimli mé přítomnosti, zde na fóru. Zatím jsem jen komentovala malinkato příspěvků, které se tu objevily. Vlastně jsem takový úplný začátečník. :) K Legu mě přivedl můj přítel, který mě zavedl do světa těch malých kostiček Lego a ukázal mi jejich taje. Nepřeberné množství barev, tvarů, možností, funkcí - svět plný fantazie, který ovládl duše mnoha z nás.

A pak v jednu chvíli ve mě se taky probudila touha něco dokázat, něco postavit a dát tak najevo, že to taky zvládnu :)No zvládnu ;D Spíš mě to skoro stálo rozum a nervy.

Posuďte sami.
Díváte se na mojí první restauraci.
Stavěla jsem opravdu z velmi omezeného množství kostiček, prakticky jen ze setu 4954, ze kterého jsem také částečně čerpala inspiraci.

V kuchyni vládne značný chaos a všichni kuchaři se činí jak nejvíce umí.
Číšníci kmitají a roznášejí zákazníkům objednávky, zatímco neposlušný pes honí malé koťátko, které se ze strachu schovalo do popelnice.

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=388503

mary

Moc pěkné,musím pochválit propracované detaily,nejsem stavitel,ale tohle se mi prostě líbí  :)
Přeji hodně fantazie a pevné nervy do dalších staveb.

Micho

Ja som na domčeky zaťažený. Takáto práca je mi jednoducho sympatická.  8) 8) 8)

Icewalker

Domečky já taky rád. Pěkný výtvor :)
Animované Lego snímky a mnoho dalšího naleznete na dallart.net
Brickshelf výběr

maeror

Škoda jen trochu horší kvality fotek, jinak je to na začátek a omezené zdroje pěkná stavba s promyšlenými detaily. Jen tak dál!  :)
A žádný rozum a nervy neztrácej, vždyť je to o radosti, ne? ;)

5o

Citace od: Icewalker kdy 03.07.2009, 15:09:55
Domečky já taky rád. Pěkný výtvor :)
Aj ja by som to tak napísal.
Preto lebo Lego...

Ramtinka

Citace od: maeror kdy 03.07.2009, 15:14:57