(vlastní) Motorizované garážové dveře

Založil eNTy, 01.11.2005, 19:52:48

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

eNTy

Stavím teď svůj první dům a rozhodl jsem se, že garážové dveře by měly být motorizované (jsem přece jen Technic pozitivní). Jindrouschovy garážové dveře z hasičárny posloužily jako vynikající inspirace a po několika zásadních úpravách jsou dveře hotové. Ideální pro jejich pohon by byl mikromotor, ten ale nevlastním a tak jsem zpřevodoval klasický minimotor.

Garáž má vnější rozměry:
šířka 10
výška 7 2/3
hloubka 16

Vnitřní využitelný prostor:
šířka 8
výška 6 1/3 (vepředu a vzadu je to méně kvůli převodům resp. dveřím)
hloubka 10

Přední dveře jsou rozměru 8x8

Další fotky

Video (nic moc kvalita, webcam, 365KB)

Radical

Old lego , good lego.

Micho

Ja som nie tak dávno skúšal urobiť dvere podľa jedného staršieho J. príspevku (Vlastní) Garážová vrata, ale som narazil na nedostatok technik dielov (keďže sa techniku zataľ nevenujem) a nejak som to nedotiahol.

Takže ma aj toto zaujalo, a keby také niečo mal junior Luky do mesta, tak by ho to určite potešilo. Auta potrebujú garáže a ešte takto motorizované, to je fakt fajn. Závidím ...  8)

Colonel32

ciste teoreticky, co udelat ty vrata otevirana pneumaticky? pak bys mohl mit tech vrat vedle sebe nekolik, a nepotreboval bys zadnej motor (nebo jen jeden, na pohon kompresoru)

eNTy

Citace od: Colonel32 kdy 01.11.2005, 20:55:02
ciste teoreticky, co udelat ty vrata otevirana pneumaticky? pak bys mohl mit tech vrat vedle sebe nekolik, a nepotreboval bys zadnej motor (nebo jen jeden, na pohon kompresoru)

Jo, uvazoval jsem o pneumatice, ale nakonec zvitezil klasicky motor jakozto jednodussi ale hlavne vyrazne mene prostorove omezujici reseni. Pist by pravdepodobne musel byt umisten v predni casti garaze a i pri pouziti malych pistu by to zabiralo na muj vkus moc mista.
Nicmene nidky nerikej nikdy, treba to nekdy postavim  :)

Colonel32