nestandartní truck

Založil jakpet, 20.01.2009, 01:51:43

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

jakpet

můj minulý výtvor byl zrůda a odůvodněně sklízel kritiku, a proto jsem se tentokrát snažil, aby: konstrukce byla pevnější, převody nepřeskakovaly a samozřejmě aby byl vůz v terénu úspěšnější. myslím, že se mi všechny tyto body vcelku podařilo dodržet - výsledek mého snažení můžete ohodnotit sami. Auto má 4 kola z 8297 off-roaderu, všechny poháněná, zatáčení je řešeno takzvaně holdrem, žádná kola nezatáčecí, ve prostředku je točna, zadní kola se naklápí ,,houpačkou" doufám, že vše pochopíte z fotek. pohon je dvoumi m motory a zatáčení ještě není hotovo - mám tam old technic točnu, ale ještě není vyřešen samotný převod na točnu. konstrukce je kombinace studded a studles.
foto:
1. tříčtvrteční pohled
2. zadní část
3. nájezd auta
4.detail v kabině
5. i takové zacházení (old batery box na stojato pod předním kolem) auto zvládá

[příloha smazaná administrátorem kvůli své velikosti]

palcov

Úplně crazy :o víc takových věcí :D

peter

Nedávno se zde na fóru objevilo téma o neoblíbenosti řady Technic. Bohužel musím konstatovat, že když vidím některé výtvory, tak se tomu vůbec nedivím. Po shlédnutí několika podobných modelů jako je tento, bych Technic taky neměl rád :P
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

jakpet

to peter: moc ti nerozumim, můžeš mi svůj názor lépe popsat?

jakpet


eNTy

Citace od: jakpet kdy 20.01.2009, 11:51:45
to peter: moc ti nerozumim, můžeš mi svůj názor lépe popsat?

Těžko mohu mluvit za petera, tak jen za sebe:
Myslím, že tvá prezentace je velmi špatná a to tak, že mnohým nestojí ani za kritiku. Odhlédnu-li od gramatiky a otřesných fotek (nechci slyšet žádné výmluvy na foťák, to radši nefoť a vyprávěj), tak tvůj "truck" je prostě špatný. Náhodně splácané díly dohromady (např. uchycení volantu je opravdu ohyzdné), hala bala barvy, podivné rozměry, nejasné měřítko. Nic z toho nemyslím zle, jen se snažím upozornit na největší problémy. Mám pocit, že pouštíš do velkých staveb, které jsou zatím nad tvé síly.

Myslím si, že by ti prospělo postavit pár továrních Technic modelů a osvojit si nějaké stavební techniky. Pak bych ti doporučil například následující úkol: Postav podvozek auta se zadním náhonem a zatáčením. Jednou studded, podruhé studless. Cíl - co nejméně dílů. Postupně si přidávej funkcionalitu, ale snaž se stavět vždy s použitím minimálního počtu dílů a modulárně, tedy jednotlivé funkční celky zvlášť a pak jejich spojování.

jakpet

co se kabiny týče, je to splácanina, protože jsem ji na hotové auto ,,přilepil" a je to jen dekorace, během 10 vteřin sundatelná, klidně poskytnu foto bez kabiny, měřítko pro mě není důležité, jde mi pouze o terénní vlastnosti, a ty si myslim, že by byly vhodný i na KTT. auto je do terénu 3krát lepší, než předchozí výtvor a to je myslim úžasný výsledek, jezdí cekem rychle, překoná 40 supňů stoupání, žádný převod nepřeskakuje, když najede kolem na 10 cm překážku, v klidu ji přejede, s kolem o 20 cm výš, než ostatní kola jede a ta se u normálního auta s pružením nikdy nepovede. ale samozřejmě to je pouze ,,kára" a nemá žádnou předlohu.

pruzkumakkoubahadr

Nadpis nestandardní truck nejspíš vypovídá o tom, že to nebude žádný model podle reálné předlohy, tak co sem někdo plete kabinu a měřítka? Myslím že v tomto threadu se o takových věcech nemá cenu bavit. Fotky jsou mizerné, popisované terénní vlastnosti myslím dobré  ;)
začínám, časem bych rád postavil tatru 8x8 :-)

jakpet

od základu jsem auto přestavěl, už zatáčí a upravil jsem i kabinu a zmiňovaný uchycení volantu je taky pryč ;)

otaznik

Citace od: jakpet kdy 20.01.2009, 13:10:36
co se kabiny týče, je to splácanina, protože jsem ji na hotové auto ,,přilepil" a je to jen dekorace, během 10 vteřin sundatelná, klidně poskytnu foto bez kabiny, měřítko pro mě není důležité, jde mi pouze o terénní vlastnosti, a ty si myslim, že by byly vhodný i na KTT. auto je do terénu 3krát lepší, než předchozí výtvor a to je myslim úžasný výsledek, jezdí cekem rychle, překoná 40 supňů stoupání, žádný převod nepřeskakuje, když najede kolem na 10 cm překážku, v klidu ji přejede, s kolem o 20 cm výš, než ostatní kola jede a ta se u normálního auta s pružením nikdy nepovede. ale samozřejmě to je pouze ,,kára" a nemá žádnou předlohu.
Pokud sis přečetl pravidla LTTT, tak jistě víš, že auto by neprošlo technickou přejímkou (i když pominu počet náprav).
A troufám si tvrdit, že ani v předchozím KTT bys neměl s tímto vozem mnoho šancí.

otaznik

Citace od: jakpet kdy 20.01.2009, 21:14:04
od základu jsem auto přestavěl, už zatáčí a upravil jsem i kabinu a zmiňovaný uchycení volantu je taky pryč ;)
Možná bude hlavním problémem to, že to žádné auto nepřipomíná. Nesnažte se všichni hned postavit něco, čím tady chcete ohromit. Začněte postupnými krůčky a výsledky se spíše dostaví.

jakpet

to bylo pouze přirovnání, myslim tim, že by to zvládlo terén, který Truck Trial představuje