(Vlastní) Dělo z Clone Wars

Založil tadeasb, 18.12.2008, 20:10:23

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

tadeasb

Tak jsem shlédnul film Clone Wars a rozhodl jsem se postavit dělo které se objevuje hned na začátku filmu. Jsem začátečník a je to jeden z mých lepších výtvorů.

[příloha smazaná administrátorem kvůli své velikosti]

MwK

Predpokladám že to má byť Republic Artillery Gun... ;)
Ak áno,tak si myslím že sa ti to celkom vydarilo. :)
Jediné čo mi pripadá že by sa mohlo zmeniť je umiestnenie sedačky strelca,pretože nech hľadám ako hľadám nenašiel som "ľavostrannú" verziu...
A ešte osobne by som skúsil delo oživiť nejakou farbou(najlepšie republikovou bordovou) a tieto kocky by som vyrovnal... ;)

Ale myslím že je to podarené dielo,poviem len tak ďalej,hlavne neprestávaj a nabudúce viac fotiek a možno aj zapracované v nejakej tej dioráme...  >:D ;)
(BOL) Som STAR WARS maňiak a zberateľ !!! >:D
Asi som už poriadny AFOL ... prežívam dark age ...

Togaran

Pěkný dělo, nemám co dodat, snad jen více fotek a posaď tam střelce :) Chvíli mi trvalo než sem si uvědomil jak je velké :)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

germik

Citace od: Togaran kdy 18.12.2008, 21:03:25
Pěkný dělo, nemám co dodat, snad jen více fotek a posaď tam střelce :) Chvíli mi trvalo než sem si uvědomil jak je velké :)
Souhlasím , střelec by se tam hodil. A protoože jsem ten film taky shlédl, tak souhlasím že je to docela dobrý
,,Dont underestimate the power od Melon!"
Moje Brickshelf galerie - http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?msearch=germik

Sith

taky souhlasím. Mě by nikdy nenapadlo udělat něco takového z lega. Vážně je to hezky a věrně udělané
jen tak dál :D
STAR WARS sběratel

rukay

Je to docela pěkný a hlavně velikostně není špatný, ale je nutný aby bylo zespodu podepřený...nedrží samo? To by byla určitě škoda.
OZd
__________________  Tomu kdo vymyslel LEGO by měli dát Nobelovu cenu míru - kdo si hraje nezlobí!

tadeasb