Reklamace nákupu přes Bricklink

Založil Rossi, 07.06.2008, 20:21:04

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Rossi

Dobrý den, tak jsem se konečně dočkal Castlu 6080, který jsem objednal na Bricklinku. Bohužel ač nabídka byla na kompletní set (bez krabice, jak jinak), tak realita je jiná - chybí zelené podkladní placky a pár kostek. Můžete mi někdo, prosím,  poradit, jak úspěšně toto reklamovat? Platba proběhla přes PayPal. Prodejci jsem zatím nepsal, jelikož potřebuji trochu vychládnout :-(. Díky, Rossi

šipka

Napiš mu každopádně. Podle mé zkušenosti je domluva reálná. Pokud tam bylo že je to komplet a je-li solidní tak ti to dopošle nebo vrátí nějaké finance. Alespoň já zažil něco podobného a vždy se to v pohodě vyřešilo.

otaznik

V klidu mu napiš, bez emocí a uvidíš, co on na to.