Jak jsem dopadl u Legacka?

Založil mph1, 15.03.2006, 15:57:11

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Legáček

To máte pravdu - těch akcí probíhá tolik, že se nám stane, že někdy když skončí, tak zapomeneme sundat oznámení o akci s ceníků.

Budu to ted důsledně kontrolovat, aby to prodavačky dávaly pryč a nařídím, pokud se to stane, musí zákazníkovi prodat zboží za cenu, která tam vysí. A rozdíl jim budu strhávat z platu.

Je těžké v dnešní době sehnat dobré zaměstnance, i když se je snažím motivovat obratově atd, je jasné že občas selžou, ale pořád si myslím, že je to dobrý tým. Paní vedoucí je přísná - to je pravda. Promluvím s ní, aby postoj k zákazníkům vylepšila. Ale tady pak stejně zazní jen postoj jedné strany, ale mnohdy zákazník je sám rovnou afektovaný a útočný sám od sebe a dopředu. Ale to my nikam nepíšeme samozřejmě: Tak dneska byl u nás ten a ten a chval se tak a tak. Snažíme se všechny situace profesně zvládnout, ale někdy je to těžké a každá ze stran to může pak vnímat jinak.

A s tím setem 9269 je to samé. Oni (prodavačky) neví, že existuje někde nějaký set se stejným označením. A že tam má být víc dílů atd. To označení jsme vymyslela já a je to tudíž moje chyba. Já jim pak jen řeknu tohle má kod 9269 a stojí to tolik a tolik. Poto pak dochází k těmhle polemikám se zákzníkem z fora, který se vyzná, ví vše o burzách, bricklinkech atd. Ale to moje prodavačky nemají vůbec ponětí o co jde. Proto mu pořád do kola tvrdí: tohle je jediný set 9269 který máme a jiný nemáme a neměli atd. A je to opět moje chyba,měla bych jim říkat i ovšech takových podobných případných problémech, které můžou nastat, ale je těžké si představit vše dopředu.

Kdyby to šlo, dělám si všechno sama, ale to není bohužel v mých silách.

Většinou se ale vždycky píší jen ty negativní zkušenosti, ale ty pozitivní napíše jen málokdo. A věřte mi nebo ne: Spokojených zákazníků máme opravdu hodně.

Moc se omlouvám, ale v pondělí se stěhujeme a mám toho opravdu nad hlavu. Pokud byste byli tak hodní a téma uzavřeli budu Vám vděčná, protže nebudu mít čas se nyní vyjadřovat a nechci aby to bylo vnímáno, mým nezájmen a arogancí k vám jako zákazníkovi.

Prosím pište mi všechny Vaše nespokojensti rovnou na mail. Nemám čas i během roku sem chodit často a pak se dozvídám o problému až pozdě.

Každopádně mám ráda LEGO i  zákazazníky . Nejsem profesionální manager, dělám ten obchod srdíčkem tím pádem se mi něco povede a občas něco nepovede.

Kdo nechce chodit k nám nemusí - to je samozřejmě moje jasné profesní selhání, ale nelze se zavděčit lidem všem, takže to beru sportovně a  i ty negativní zkušenosti  jakou součást podnikání.
LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

Hana129

Já se přikláním  k pochvale pro Legáčka, jsem jeden ze spokojených zákázníků a žádný problém jsme zatím neměla spíš naopak, vždy jsem
se setkala se vstřícností. A pro nás ze vzdálených končin, kde na x km připadne sem tam nějaký obchůdek, který Lego vede je internetový obchod perfektní.  Jen zajímavost,  sety, cca kolem 1000,-- korun se mi vyplatí objednat přes internet - zaplatit poštovné kolem 100 a ještě asi 100,-- ušetřím. Takže p. Katce přeju pevné nervy na zaměstnance i zákázníky.
P.S: na kolečka u Legáčka jsem se loni dívala a počet kusu byl 100% uveden podle toho co dodávali, takže informace si myslím  tak klamavá nebyla, snad jen ty kusy mohly být rozepsány nebo nafoceny přesněji.

Legáček

Opravdu Vám moc děkuju - opravdu moc  :-*

Kačka :-)
LEGÁČEK - specialista na lego
www.legacek.cz

mph1

#33
Konecne reseni meho "problemu":

Kacka z Legacka mi venovala 100 kosticek na nakup u nich a na mou zadost se mi pokusi sehnat 2x brick separator, abychom nemeli okousane kosticky  ;D

Timto povazuji svuj pripad zde na foru za uzavreny k me spokojenosti. Kez by takovych podnikatelu bylo vice  :(.

Diky moc a preji hodne uspechu v praci (a se stehovanim - lepsi vyhoret!  ;))

Edit: Zamykam tema, protoze si myslim, ze i ohledne cen je vse vysvetleno a oznamena opatreni jsou dostatecna.