Hodnota setu 4558 Metroliner

Založil Blake, 04.05.2008, 07:59:01

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Blake

Jakou myslíte, že má hodnoutu set "4558 Metroliner" v našich krajích. Popř otázka do diskuze (pro vláčkaře): Lze počítat s tím, že ho lze přestavět na nový systém ovládání co se chystá pro vlaky (bez markantní změny designu)? Zatím nemám ani jeden vlak a toto je můj favorit z mládí. Nerad bych teď začínal s 9V systémem. Díky za názory

Honzik

#1
Hodnota setu Metroliner 4558 bych viděl v použitém stavu někde kolem 3500-4000 kč (na ebay jde ovšem koupit kolem 80E) hodnota nového je někde mezi 6000-8000kč (ale záleží kde budeš nakupovat, na ebay jich šlo pár kolem 180E)

Ohledně přestavby Ti musí odpovědět ostřílení vláčkaři (například Peki), ale myslím, že to určitě půjde...

peki

Citace od: Blake kdy 04.05.2008, 07:59:01
Popř otázka do diskuze (pro vláčkaře): Lze počítat s tím, že ho lze přestavět na nový systém ovládání co se chystá pro vlaky (bez markantní změny designu)? Zatím nemám ani jeden vlak a toto je můj favorit z mládí. Nerad bych teď začínal s 9V systémem. Díky za názory

Jestli chceš začít s vlaky, tak klidně začni s 9V  ;D. Zvláště pokud by jsi si chtěl pořídit nějaké favority mládí. Nenech se odradit tím že se tento systém "nevyrábí" na BL lze nakoupit jak motory, tak koleje a to i bez problému v MISB a za rozumnou cenu. Tedy to že se něco nevyrábí vůbec neznamená, že se to nedá koupit.   Pokud si pořídíš nějaký nový IR vlak tak ho vždy snadno přestavíš na 9V. Přestavba spočívá pouze v nasazení 9V motoru  ;D.

Přestavba "klasických" 9V na IR nebo "nový" systém je v principu možná, ale musíš počítat s určitými komplikacemi - představ si, že musíš do vlaku někam poblíž lokomotivy schovat něco jako současný 9V bateri box  :(   

9V vlaky představovali jednu úspěšnou a dlouhou etapu, která se bude obtížně překonávat. To je také vidět na tom, že jeho "nástupce" IR se dlouho neudržel.  Toto hledání kulatého čtverce (zjednodušeně řečeno při snižování výrobních nákladů vyrobit něco lepšího) je hodně podobné situaci viz nekoncepčnost v technic

Jinak pro jistotu diskuse o novém systému pro vlaky zde odkaz



Blake

Díky za zasvěcení. Po přečtení diskuze jsem došel k názoru, že počkám na nové PF trains ovládání a pak se ukážou možnosti.

Varianta druhá je mít 9V trať s 9V 4558 a zbytek vlaků v provedení PF.

otaznik

Citace od: peki kdy 04.05.2008, 21:55:16

9V vlaky představovali jednu úspěšnou a dlouhou etapu, která se bude obtížně překonávat. To je také vidět na tom, že jeho "nástupce" IR se dlouho neudržel. 

Jen bych snad podotknul, že TLC ani nemělo v úmyslu 9V systém překonávat IR vlaky. Už od začátku byly IR trains brány jen jako určitá záplata, novým systémem (který snad bude pár let vycházet) by měly být avizované PF vlaky.