(Vlastní) LTT speciál OshKosh MTVR

Založil eNTy, 09.04.2008, 22:03:56

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Michal Moučka

#30
Citace od: xtepn01 kdy 10.04.2008, 12:16:48
Já vím, ale nezapomínej, že ta auta maj třeba 25 rychlostí a poměr mezi krajními stupni klidně 1:100. V Legu si prostě musíš vybrat jen část a TT je IMHO zajímavej převážně těma "akrobaciema". Takže oželíš rychlost na úkor síly. Proto například klasické terénní závodní auto z Lega jen tak nepostavíš, protože potřebuješ spoustu rychlostí a rozdílných záběrů. To by sice v elektřině dokázal místo převodovky obstarat regulátor, ale ten je právě pravidly zakázán. Kdyby nebyl, měl bys auto silné i rychlé.
To sice můžou mít, ale většina si vystačí třeba se čtyřmi rychlostmi. Pak je tu také rozdíl mezi spalovacími motory a elektromotory.  S tou rychlostí to ber jako radu od zkušenějších závodníků. Když bude auto pomalé, nezajezdíš si pořádně ani ty, ani ostatní.  ;)

ass

Tak jsem teď zkusil, za jak dlouho ujedu metr, bylo to asi za 13s, možná míň, neměřil jsem to stopkama.

Shmade

Hmm, to je dobrej výkon. :)  Tady to špekulování o rychlostech mě donutilo obědnat si jeden motůrek kterým by moje rychlost měla stoupnout tak na troj až pětinásobnou oproti současné. To by mělo dávat metr odhadem  tak za 15 - 30 sekund. To už by šlo... :) 

otaznik

Citace od: ass kdy 11.04.2008, 18:20:54
Tak jsem teď zkusil, za jak dlouho ujedu metr, bylo to asi za 13s, možná míň, neměřil jsem to stopkama.

Tak to je parádní!

Michal Moučka

Citace od: Shmade kdy 11.04.2008, 19:06:04
Hmm, to je dobrej výkon. :)  Tady to špekulování o rychlostech mě donutilo obědnat si jeden motůrek kterým by moje rychlost měla stoupnout tak na troj až pětinásobnou oproti současné. To by mělo dávat metr odhadem  tak za 15 - 30 sekund. To už by šlo... :) 
Super! To je správný přístup!  ;)

ass

BTW, tý stoupavosti 65° se mi nějak nechce věřit, to teda ukaž.  :)

eNTy

Citace od: ass kdy 12.04.2008, 16:45:25
BTW, tý stoupavosti 65° se mi nějak nechce věřit, to teda ukaž.  :)

Tak jsem to dnes přeměřil. 65° je stoupavost podvozku bez nadstavby s bikovými koly vzadu (místo supercarových). V "LTT úpravě" je to něco přes 50°. Kabina, motor, kapota a 4 supercarové kola jsou celkem těžké.

ass


JardaL

Piš holoubku piš, brzo zcepeníš.

Skyder

Citace od: JardaL kdy 18.04.2008, 20:41:37
Když Oshkosh, tak OshKosh. >:D
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=314319
Tak to uz ano, avsak nemyslim ze by toto auto nejak uspelo v Triale. Asi bude dost tazke. A kedze motory toho tolko neunesu tak by bolo asi na poslednych prieckach.  ;)
Skyder

JardaL

Jasne, autor jede na vzhled. Do extremniho trialu nepoužitelný.  >:D
Piš holoubku piš, brzo zcepeníš.

eNTy

Model je to moc pěkný, ale jak už bylo řečeno, bude sakra těžký. Použití kyvných náprav navíc trochu kazí dojem, páč je OshKosh nemá a tohle vypadá jako pokus o věrný model. Takže spíš jen vizuelně, než funkčně.

JardaL

Piš holoubku piš, brzo zcepeníš.

Shmade

Tak jsem si prolejzal ty fotky, a jako mají ty tratě nějak moc snadný :) Je to spíš taková truck promenáda, než trial. Jediná překážka, kterou beru je ta díra. Nevím jestli ten model teamovej look mají v pravidlech, ale pro trial mi přijde zbytečnej.
Tím nechci říct, že by se mi ty auta nezamlovaly. Ba naoupak třeba ten červenej unimog je k sežrání.

Robbed

Citace od: Shmade kdy 20.04.2008, 13:42:53
Tak jsem si prolejzal ty fotky, a jako mají ty tratě nějak moc snadný :) Je to spíš taková truck promenáda, než trial.

Mně se spíš zdá, že sice měli naplánováno něco těžšího, ale jelikož pršelo, tak se museli schovat pod most, kde nebylo tolik překážek. Ale to soudím pouze podle fotek....

peter

Citace od: Robbed kdy 20.04.2008, 14:59:19
Mně se spíš zdá, že sice měli naplánováno něco těžšího, ale jelikož pršelo, tak se museli schovat pod most

Pokud tomu tak skutečně bylo, tak to u mě nejsou žádní trialisti :P Jo to u nás v LTTT se jezdí za každého počasí a na každém povrchu, jako tomu je i ve skutečných závodech. Pokud se jezdí trial, tak pořádně a se vším 8) (viz. loňský závod v Satalicích)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Shmade

Jak jsem tady psal o tom, že se pokusím zvýšit rychlost, tak na to minimálně pro první závod kašlu. Motor sice dorazil, ale to abych ho do auta mohl nějak rozumně namontovat by si žádalo mnohem větší přestavbu, než jsem si původně myslel. Do toho se mi teď když zbývá do prvního závodu jen týden a něco se mi už nechce. Takže holt nebudu žádnej rychlík. Do dalšího závodu to snad přestavit a odzkoušet zvládnu.