Legulka- odpověď

Založil Legulka, 12.01.2006, 09:52:42

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Legulka

Hmmm, tak si tady čtu co o mě kdo říká za zády... Dozvěděla jsem se o tom až dnes díky jednomu hodnému zákazníkovi.

Takže první co bych řekla je, že slušní lidi nepomlouvají. Pokud někdo má námitky ať mi napíše nebo zavolá. Nikdy nikoho neodmítnu a i to velké množství mejlů co mi chodí poctivě čtu a snažím se odpovídat.

Dál chci napsat, že jsem jen člověk, žádný stroj nebo vševědoucí dědeček. Když pošlu přesně jen tu danou barvu, co zákazník požadoval, hubuje mě, proč jsem neposlala nějakou náhradní- vždyť jde jen o stavění- že zbytečně platil poštovné... Když pošlu jinou barvu, dozvím se že šlo o sběratele a že na barvě trval... Opravdu netuším kdo ze zákazníků chce tak a kdo onak, každý mi ale může napsat co si vlastně přeje...

Takový obchod je zkrátka nevděčná práce. Tisíce a tisíce dílečků, stovky požadavků od různě naladěných lidí, práce denně do noci a výdělek směšný.

Co se týká cen (servisních dílů), snižovat je nebudu, spíše naopak. Nikdo, kdo to nezkusil, si neumí představit kolik je s tím nimravé práce. Na servisní objednávce strávím kolikrát hodinu času i víc a zisk na kostičce je třeba koruna...díky bohu za vzácné dílky co se mi podaří sehnat, protože na nich si přidám třeba i 40 kaček (jestli tohle čte nějaký obchodník, tak se mi asi směje- v obchodech se mají vydělávat tisícovky a né desetikačky...). A to jsem před tím musela díly shánět, objednat, oběhat poštu, rozbalit a natřídit do množství šuplíčků, zapsat na web (a pak i ručně smazat). Běžní obchodníci koupí stavebnici, na nic nesáhnou a prodají ji se ziskem třeba stovka na jednom kousku. To jen tak trochu na vysvětlenou k cenám a pracnosti.

K tomu, že pošlu objednávku kde je dílek v jiné barvě a ani se předem neozvu....to je možné. Někdy se stihnu ozvat (a čekat na odpověď), ale někdy prostě ne. Objednávek přibývá, protože lidé jsou rádi že někde ztracenou kostku mohou koupit... Pak píšou jestli už sem jejich balíček poslala.... posílám jich denně třeba dvacet... nezahálím, snažím se, spěchám abych vše stihla...

To, co tady napsal jakýsi pán, jehož nick si nepamatuju, je zralé na žalobu. Psát o někom že podvádí atd.... Ale takoví lidi prostě mezi náma sou. Lidi co ničí a lidi co závidí (a sami se nesnaží) a lidi co dělají druhým zle.
Já můžu jen napsat že sem slušný člověk, nikdy jsem nikoho vědomě nepodvedla, nic neukradla a nikomu záměrně neublížila. Práce kterou dělám není prosté obchodování a rýžování peněz, ale je zdlouhavá, vyžadující přesnost a řád a obětování se. A kdyby mě to nebavilo a šlo mi o peníze, už bych s ní dávno sekla.

Nicméně všechny kdo sou rozumní a fandí mi, chci uklidnit že se k tomu nechystám. Naopak sem začla vkládat dílky do spolehlivěšího internetového obchodu (s podporou php) který za mě bude automaticky odčítat díly- nestane se teda, že půjde koupit to co už nemám skladem. Bude to vypadat podobně jako na bricklinku. Ale asi u toho vkládání zešedivím, protože se jedná o databázi s asi 10 tisíci řádky (kde každý řádek je jeden dílek o dané barvě) a každý musím rukou vypsat... Bohužel nemám 200 tisíc abych takový obchod koupila už hotový. Pokud budete někdo chtít ještě něco vědět, tak tu nechte vzkaz, budu se snažit sem občas nakouknout. Zdravím všechny a běžím se zas zahrabat do kostiček-

Lenka Vašíčková

Jindroush

#1
Citace od: Legulka kdy 12.01.2006, 09:52:42
Hmmm, tak si tady čtu co o mě kdo říká za zády... Dozvěděla jsem se o tom až dnes díky jednomu hodnému zákazníkovi.
O existenci fóra jste věděla, dobrovolně jste se rozhodla, zda tu jste nebo nejste.

Citace
Takže první co bych řekla je, že slušní lidi nepomlouvají. Pokud někdo má námitky ať mi napíše nebo zavolá. Nikdy nikoho neodmítnu a i to velké množství mejlů co mi chodí poctivě čtu a snažím se odpovídat.
Lidi se ptají, jaké jsou s obchody zkušenosti. Pokud zaměňujete díly a barvy, je to pro mnoho z nás jasné negativum a vyžaduje to varování.

Citace
Dál chci napsat, že jsem jen člověk, žádný stroj nebo vševědoucí dědeček. Když pošlu přesně jen tu danou barvu, co zákazník požadoval, hubuje mě, proč jsem neposlala nějakou náhradní- vždyť jde jen o stavění- že zbytečně platil poštovné... Když pošlu jinou barvu, dozvím se že šlo o sběratele a že na barvě trval... Opravdu netuším kdo ze zákazníků chce tak a kdo onak, každý mi ale může napsat co si vlastně přeje...
...což by vyřešil čudlík 'V případě nedostatku dílů na skladě prosím zaměňte za jinou barvu'. Nahrazení velkého dílu několika malými musí být podle mého názoru nepřijatelné pro všechny.

Že jsou někteří lidi frfňalové, to je fakt, se kterým se musí počítat, kór když jde o peníze.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

TomG

#2
Citace od: Legulka kdy 12.01.2006, 09:52:42
Práce kterou dělám není prosté obchodování a rýžování peněz, ale je zdlouhavá, vyžadující přesnost a řád a obětování se. A kdyby mě to nebavilo a šlo mi o peníze, už bych s ní dávno sekla.

Ano, tenhle typ obchodu vyžaduje přesnost, právě na té si na zmíněnem Bricklinku obchody zakládají při vyřizování objednávky a pak podle toho mají hodnocení. V tomto máte výhodu, protože v Česku není moc obchodů tohoto druhu. Tudíž žádná velká konkurence.

Pro dopřesnění, zákazníka nezajímá, že něco děláte ve volném čase, máte s tím spoustu práce a že nestíháte, jakmile za něco zaplatí, tak předpokládá, že dostane co si zaplatil. Jsou tři možnosti buď se snažit dodržet přesně objednávku a když něco není obeznámit zákazníka a podle toho upravit cenu a nezaměňovat typy dílků či jejich barvy bez předchozího upozornění a domluvě se zákazníkem. Protože když zákazník objednává konkrétní dílek dané barvy, tak většinou pro doplnění nějaké stavebnice a jiný dílek čí jine barvy je pro něj nepřijatelný. Připadně pokračovat v tom co nyní děláte a napsat na web, že se tohle může stát ať s tím zákazník předem počítá a taky upozornit, že doba kdy dostane doma balíček se může protáhnout a po jak dlouhé době se má ozvat, jestli se na něj nezapomnělo.
Nebo toho nechat, což jak jste sama uvedla nepřipadá v úvahu.  Kždopadně jsou to řešení jak se obejít bez tak zvaného frfňání a "pomlouvání". Zákazník má právo říct svůj názor, když není se zbožím či obchodem spokojen.

Mě osobně z toho vychází, že je sice hezké, že se snažíte a pro spoustu našinců je to jedinná možnost jak si sehnat co mu chybí, ale mě pořád vyjde líp Bricklink. U prověřených obchodů si nedovolí poslat něco co jste si neobjednali nebo přiliš moc poškozené, je větší výběr (liší se to obchod od obchodu), od objednávky, zaplacení až po dodání zboží můž například u obchodu v Britanii uplynout přibližně týden. A když si neobjednavate jen jednu kostku, ale veme se toho o trošku víc i pro ostatní, tak to vyjde cenově podobně.

Jinak přeji vám hodně nervů a právě té zmíněné přesnosti při vyřizování zakázek, ať z vás zákazníci mají radost :)

Only the best can survive.

Petrjr

Rekapitulace: Podrobnosti mého obchodu s Legulkou jsem popsal zde: http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=3456.msg23547#msg23547

Citace od: Legulka kdy 12.01.2006, 09:52:42
Takže první co bych řekla je, že slušní lidi nepomlouvají. Pokud někdo má námitky ať mi napíše nebo zavolá. Nikdy nikoho neodmítnu a i to velké množství mejlů co mi chodí poctivě čtu a snažím se odpovídat.
Nepřipadá mi ani neslušné ani nemám chuť utrácet peníze, čas a nervy s firmou obchodující po internetu, která mi ani neodpoví na mail o zjištění stavu dodávky a nakonec si nechá zaplatit, ale dodá část zboží jiné než bylo objednané a potvrzené. Za to mi Vaše firma a suma uskutečněného obchodu nestojí. Můj čas, věnovaný případu na zdejším fóru, má jiný důvod. Zde se tomu věnuji, protože se m.j. snažím takto přispět komunitě, ze které jsem dosud jen získával (vědomosti a zkušenosti), ale nic nedával.

Citace od: Legulka kdy 12.01.2006, 09:52:42
To, co tady napsal jakýsi pán, jehož nick si nepamatuju, je zralé na žalobu. Psát o někom že podvádí atd....
Jsem jeden (jediný?) ze zde diskutujících, kdo ve Vašem případě psal o podvodu. Výše uvedenou Vaší poznámku (cit. zralé na žalobu) k mé osobě shledávám krajně neslušnou a za zastrašování.


    Za nejvhodnější pro začátek považuji sjednotit slovník. Prosím, oprostěte se od lega a představte si třeba že jde o prodej počítačů, stolů, židlí, hrnců nebo čehokoli jiného. A řekněte mi, zda následující příklad považujete za podvod:

1) Zákazník si najde na internetu firmu. Prohlédne si podmínky obchodování, pokusí se zjistit reference a po nějaké době si objedná zboží.
2) Objednávání probíhá na www stránkách, tam se upřesňuje co za zboží, v jakém počtu a v jakém stavu bude dodáno. Některá upřesnění jsou jednoznačná, některá obecná.
3) Firma obratem potvrdí (mailem) objednávku, s podrobným popisem, ve stejném rozsahu v jakém bylo původně objednáváno.
4) Zboží je dodáno v nekompletním stavu (nedodané kusy nejsou účtované). Některé kusy zboží jsou zaměněny za jiné (účtovány jako původní). Některé kusy zboží nesplňují jednoznačná upřesnění daná v objednávce (účtovány jako původní). Jak je vidět z poznámek na přiložené faktuře, všechny změny byly provedené úmyslně, nejde o omyl při balení.
5) Vzhledem ke způsobu doručení nemá zákazník šanci uvidět a zkontrolovat zboží dříve než je zaplaceno.
6) Zákazník se jde pro jistotu znovu podívat na www firmy do pravidel obchodování a zjišťuje že se nespletl, že nikde řečeno, že by firma směla zaměňovat zboží v dodávce za jiné nebo ignorovat jednoznačná upřesnění, či nedodat některé díly.
   > Je to podvod nebo není? <

   Uvedená otázka není míněna jako řečnická či ironická. Protože určité Vaše názory na chování firma->zákazník se značně rozchází s mými představami, považuji Vaší odpověď na otázku za důležitou, abych věděl jak a zda se tomuto tématu dále věnovat. Pro informaci - také mám živnost, od roku 90, také pracuji převážně sám.
 

   Poznámka závěrem. Všimněte si prosím, že jsem Vám zde na foru (ani jinde) nikdy neříkal či nekomentoval jak máte firmu vést, co kdo kdy má jak ve firmě dělat či nedělat. Vždy jsem pouze požadoval, aby Vaše firma předem jasně deklarovala obchodní podmínky. Protože Vaše představy o obchodu se, dle mého názoru, neslučují s běžnou praxí a ani se, dle mého názoru, (v případě nezveřejnění upřesňujících pravidel) neslučují se zákonem danými pravidly obchodování v naší zemi.

Petr Adámek

Micho

V princípe súhlasím s tebou Petrjr. Určite je dobé, že sa o takýchto veciach napíše. Tým sa upozorní ostatných na možné problematické miesta.   8)

Ja nemám žiadne skúsenosti s Legulkou. Prácu toho obchodíka hodnotím pozitívne v tom duchu, že je dobré, že je jedným z prvých obchodíkov, ktorí sa do toho vôbec pustili (možno úplne prvý). Musí ale vyrásť z tých pionierských čias a stať sa lepším profesionálom. Aby fakt dokázal uspokojovať svojích klentov a aby zmizli takéto prípomienky. Lebo postupne stratí svoj kredit a rodiaca sa konkurencia ho postupne prevalcuje.

Takže na mieste Legulky by som len privítal takéto informácie, čo ľuďom vadí, čo je zlé, lebo len tak má šancu to opraviť. A mňa by takéto niečo tiež dosť naštvalo. Takže držím Legulke palce, aby sa jej to podarilo zlepšiť a napraviť. A aby pochopila a uznala, kde je podstata problému.   ;)

betakaroten

Mně pořád vrtá hlavou ten problém reklamací & vracení peněz. Bohužel nepřicházím na žádný uspokojivý způsob řešení, kdy by nebyl bit ani prodejce, ani zákazník. Při obchodování s jednotlivými kostkami se totiž jedná o částky v řádu desetikorun a tam je každé poštovné sakra znát.

Dílčí možnosti jsou tyto:
1. Každou objednávku konzultujete se zákazníkem tak dlouho, dokud se neshodnete. Pak je sice obchodní bilance nejlepší, ale na ty hromady e-pošty a telefonů by to pomalu chtělo "tiskové oddělení".
2. Vyprodané díly prostě škrtnete a snížíte cenu objednávky. Zákazník má pocit nehospodárně vynaloženého poštovného.
3. Namísto vyprodaných dílů pošlete podobné podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Jenže není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem, zákazník je prostě pošle zpět (na vlastní náklady) a žádá kompenzaci. Pokud ho nezaujme nic z toho, co máte zrovna na skladě, budete mu muset vrátit peníze. Za další poštovné. Takže v tomto případě tratí obě strany a vydělá pošta.

Tak, a co teď? Skyllu nebo Charybdu? ???

Petrjr

Citace od: betakaroten kdy 12.01.2006, 22:21:57
Bohužel nepřicházím na žádný uspokojivý způsob řešení, kdy by nebyl bit ani prodejce, ani zákazník. Při obchodování s jednotlivými kostkami se totiž jedná o částky v řádu desetikorun a tam je každé poštovné sakra znát.
Toto je off-topic věc, další mé povídání je obecné a není vztahované ani míněné na konkrétní firmu.

   Pokud firma podniká čistě jen na internetu (příp. tak, že i interní vnitrofiremní komunikace jde přes inter/intra net), tak stačí mít dobré softwarové řešení a není problém s aktuálností databáze a synchronizací se skladem. Pak neexistují "vyprodané" dílky. Ano, může v určitých případech dojít k chybě, že třeba bude při inventuře zadáno, že některých kostiček je více než reálně. Ale to jde o omyl, ne vlastnost.
   Pak se dají dělat i takové divy jako on-line sledování stavu zakázky, dočasné blokování věci ze strany firmy i ze strany zákazníka, přidávání či ubírání věcí (za případný storno poplatek) v běžící zakázce, ...
   Ale takové softwarové řešení je obvykle drahé. A jeho údržba stojí také nezanedbatelné peníze (myslím odborná údržba, ne datlování skaldových dat, to se musí dělat steně vždy).
   Takže buď musí firma mít a být ochotna investovat nemalé peníze do software. Nebo musí počítat s problémy s neaktuálností databáze a z toho v určitých případech buď nespokojenými zákazníky (nedodání zboží) nebo finanční ztrátou z obchodu (rychlé dohledání a dokoupení zboží draze jinde, aby byl vip zákazník uspokojen). Nebo předem deklarovat, že o zboží se vyjednává a dodávky se upřesňují (email je "zdarma"), což znamená buď zdlouhavé vyřizování zakázek nebo najmutí další prac. síly - což nakonec může někdy vyjít levněji než software na zakázku (i z dlouhodobé perspektivy).

   Ale stejně si myslím, že debata na toto téma by měla nějakou hodnotu, pokud bych se tím živil, měl inet obchod. Ono až pak se ukáží tisíce a tisíce problémů a výše uvedené může být jen jeden drobný problémek - Ovšem z pohledu zákazníka může být taková drobnost vlastně jediná věc, kterou se firma navenek prezentuje a která dělá jméno firmy. Ne mravenčí práce uvnitř, ale chování ven. Nic jiného zákazník nevidí nebo přímo vidět nechce.

Legulka

Odpovím aspoň v odrážkách:
-s Legulkou jsem začínala s tím, že Lego je pro děti. O existenci zarytých sběratelů jsem se dozvěděla daleko později. Znovu píšu že rodičům dětí záměna barvy dílů nevadí a jsou rádi že kostky mají. A znovu píšu, že se nažím všem vyhovět a udělat to dobře. Bohužel to někdy jak vidím vyjde naprázdno. A i někoho nezajímá kolik s tím mám práce a že chodím spát v noci abych vše pro všechny splnila a byli spokojení.
-S Bricklinkem mě zatím srovnávat nikdo nemůže, protože nemám tak kvalitní obchod, který sám odečítá počty kusů atd. Ale už na tom pracuju a snad to bude brzo.
-Rozhodla jsem se, jak vyšetřím chvilku času, napsat sem poznámku o každém kdo mě tady tak haní. Protože např. člověk s nickem Coladkev32 u mě nakoupil jen jednou a už se neozval. A tady mě takto pomlouvá. Nenapsal co se mu nelíbí abych to mohla dát do pořádku, ani jediné slovo. Já nikoho nikdy neodmítla, pokud se někdo ozve, vždycky vše spolu vyřešíme.
-Nikdo nikoho nenutí u mě nakupovat, je to mnou vytvořený obchod, moje těžká práce a pokud Vám nevyhovuje, nakupujte samozřejmě jinde.
-Ještě co se týká Bricklinku, pokud jsem si všimla, nikdo nemá tak široký sortiment jako já. Někdo se zaměřuje třeba na panáčky, někdo na Technic... Já se snažím shánět Primo, Duplo, Belville, System, Technic....i oblečení, prostě všechno. Aby byli zákazníci spokojení. Některé to ale jasně nezajímá a mají v úmyslu jen nadávat, ...lidi kteří sou rozumní raděj poradí a snaží se domluvit...
-Co se týká záměny podložek, vyhledám starou fakturu a napíšu sem o co šlo. V každém případě bych si nikdy nedovolila někoho ošidit.

Legulka

sorry, je to colonel32.... omlouvám se za omyl

Petrjr

Citace od: Legulka kdy 16.01.2006, 11:42:33
Znovu píšu že rodičům dětí záměna barvy dílů nevadí a jsou rádi že kostky mají.
Obdivuji Vaší drzost tvrdit za druhé "co jim nevadí". Nechte na jednotlivých rodičích ať rozhodnou co jim vadí či nevadí.

   Jak jsem se na zdejším fóru zmiňoval, nejsem sběratel, jsem rodič. A záměna barev mi vadila, protože nová barva neladila k věcem, které již děti mají.

Citace od: Legulka kdy 16.01.2006, 11:42:33
  Nikdo nikoho nenutí u mě nakupovat, je to mnou vytvořený obchod, moje těžká práce a pokud Vám nevyhovuje, nakupujte samozřejmě jinde.
Pokud by Vaše firma předem uvedla obchodní podmínky (jednostranné záměny dílků a barev), tak bych u Vás nenakupoval.

Petr Adámek

P.S.: Stále od Vás čekám odpověď na otázku ohledně významu slova podvod.

Colonel32

Haf haf haf haf haf....

Takze, mila pani Legulko. Priznavam, ze jsem u vas jedno nakoupil, a samozrejme jsem 1) nebyl uplne spokojen ale 2) jsem taky mezitim zjistil, kde si  muzu sehnat mnohem sirsi sortiment dilku, za mnohem nizsi ceny, takze jsem se na tento zdroj koncentroval, coz byl duvod, proc jsem vas uz ani nekontaktoval, protoze jsem k tomu do budoucna nevidel duvod.... to je tusim tri ctvrte roku zpatky.

Situace dnesni...

Tady na foru se snazim byt prinosem pro ostatni tim, ze pisu sahodlouhe navody, jak se ma lego cistit, belit, opravovat, cim nahrazovat:
http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=2036.0

kde a jak ho nakupovat:
http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=2040.0
(PS jste tam taky, ALE ASI TAM DODELAM NEJAKE POZNAMKY)

Organizuju souteze, atd...

A mimo jine jsem stal i u zrodu myslenky tzv. "Cerne Listiny", ktera mela moje spoluforovniky varovat pred lidmi, kteri jim prodavaji neco jineho, nez si dotycny mysli, ze kupuje, at uz uplne pytel srotu (vime kdo), nektere stavebnice nekompletni, ale urazi Akiho dedecka (vime kdo), nebo jen vedome dava dily jine, s tim ze tamty uz nemela. A prispevek, upozornujici na toto nebyl jen jeden, vice lidi melo problemy, tz. jsem neudelal nic jineho, nez ja osobne dosel k zaveru, ze pohar uz pretekl, a ze se posuneme na cernou listinu, nasledna diskuse ukazala, ze zde mate docela dost zastancu, kteri se zarazenim na cernou listinu nesouhasi, pozadal jsem tedy v diskusi o vseobecny nazor, a na jeho zaklade jsem nechal disusy z cerne listiny vyjmout...

Popiram ale to, ze bych vas pomlouval, protoze pomluva je definovana jako vedome sireni nepravdivych informaci, za zady pomlouvaneho, nebo se pletu?

Ja jsem mic nesiril za vasimi zady, ale bylo to ve verejne pristupne diskusi.
A svuj nazor jsem zalozil na informacich, ktere zde napsali jini jkonkretni uzivatele, jejihz vypovedi navic byly pravdive - nebo jste to zatim ani nepoprela...


btw. you've picked the hornet's nest...

Tomášek

#11
Nahodou (asi si budete rikat ze jsem divnej  ;D) ja mam jiny nazor:U legulky jsem sice nikdy nenakupoval ale chystam se na to-tim padem s nakupem u legulky zadnou zkusenost nemam,takze nemuzu chvalit ani kritizovat ale sortiment legulky i jejich internetovy obchod narozdil od ostatnich chvalim-jen tak dal-takze legulka me nevadi.P.S.:prosim nekritizujte muj nazor,protoze kazdy si o tom myslime sve  8) ;D ;).
Procházím DARK AGE.

Colonel32

to je teda bezva pristup...

imho nemas co chvalit, kdyz s nakupem nemas zadny zkusenosti...

Tomášek

Citace od: Colonel32 kdy 16.01.2006, 19:54:22
imho nemas co chvalit, kdyz s nakupem nemas zadny zkusenosti...
Ja vim-takze kdyz máte vsichni jenom kritiku tak jste me presvedcili-nakupovat na legulce asi nebude to pravé ořechové,když jsem slysel tolik negativnich nazoru.Sorry pani legulko-treba nekdy priste
Procházím DARK AGE.

Petrjr

Citace od: tomasek kdy 16.01.2006, 19:49:28
ale sortiment legulky i jejich internetovy obchod narozdil od ostatnich chvalim
Jak víte jaký má Legulka sortiment? Podle toho co uvádí na stránkách? Z toho mi, z vlastní zkušenosti, bylo vědomě zaměněno 1/7 typů mé objednávky v ceně odpovídající 1/4 objednávky (z důvodů že zboží není, přestože na netu vystaveno bylo). Pravda, dělal jsem jen jedinou objednávku, ale podruhé už to testovat nehodlám.

P.S.: Pokud si projedete názory zde, tak zjistíte že nemáme všichni špatné zkušenosti - pouze musíte mít kliku a trefit se do toho co opravu opravdu mají.

Tomášek

Citace od: Petrjr kdy 16.01.2006, 20:07:20
   Jak víte jaký má Legulka sortiment? Podle toho co uvádí na stránkách? Z toho mi, z vlastní zkušenosti, bylo vědomě zaměněno 1/7 typů mé objednávky v ceně odpovídající 1/4 objednávky (z důvodů že zboží není, přestože na netu vystaveno bylo). Pravda, dělal jsem jen jedinou objednávku, ale podruhé už to testovat nehodlám.
:o :o :o Tak tady konci vsechna legrace-legulka neni tak dobra jak jsem si puvodne myslel.
Procházím DARK AGE.

Petrjr

Citace od: tomasek kdy 16.01.2006, 20:11:22
Citace od: Petrjr kdy 16.01.2006, 20:07:20
   Jak víte jaký má Legulka sortiment? Podle toho co uvádí na stránkách? Z toho mi, z vlastní zkušenosti, bylo vědomě zaměněno 1/7 typů mé objednávky v ceně odpovídající 1/4 objednávky (z důvodů že zboží není, přestože na netu vystaveno bylo). Pravda, dělal jsem jen jedinou objednávku, ale podruhé už to testovat nehodlám.
:o :o :o Tak tady konci vsechna legrace-legulka neni tak dobra jak jsem si puvodne myslel.
Když si to po sobě znovu čtu, moje varování by mohlo být pochopeno příliš ostře. "Typů" bylo zaměněno jen zboží za 50,- Kč. Zaměněný zbytek (cca. 250,- Kč) byla pouze změněná barva - což mi bylo nemilé, obzvláště u fabuland věcí, ale není to změna "typu". Omlouvám se Legulce za nepřesnou formulaci.


Tomášek

Citace od: Petrjr kdy 16.01.2006, 20:20:08
Citace od: tomasek kdy 16.01.2006, 20:11:22
Citace od: Petrjr kdy 16.01.2006, 20:07:20
   Jak víte jaký má Legulka sortiment? Podle toho co uvádí na stránkách? Z toho mi, z vlastní zkušenosti, bylo vědomě zaměněno 1/7 typů mé objednávky v ceně odpovídající 1/4 objednávky (z důvodů že zboží není, přestože na netu vystaveno bylo). Pravda, dělal jsem jen jedinou objednávku, ale podruhé už to testovat nehodlám.
:o :o :o Tak tady konci vsechna legrace-legulka neni tak dobra jak jsem si puvodne myslel.
  Když si to po sobě znovu čtu, moje varování by mohlo být pochopeno příliš ostře. "Typů" bylo zaměněno jen zboží za 50,- Kč. Zaměněný zbytek (cca. 250,- Kč) byla pouze změněná barva - což mi bylo nemilé, obzvláště u fabuland věcí, ale není to změna "typu". Omlouvám se Legulce za nepřesnou formulaci.
V pohodě-zas tak ostře jsem to nemyslel. >:D ;D
Procházím DARK AGE.

TomG

tomasek: Porad tam muzes nakupovat, jen riskujes, ze ti neprijde presne co chces bez predchoziho upozorneni, ci aspon upozorneni na webu. To je to, co lidem vadi na legulce.
Only the best can survive.

Legulka

Myslela jsem že každému odpovím, ale kromě jednoho člověka se nikdo nepodepsal, navíc některé příspěvky zmizely. Nicméně odpověď by byla pro všechny stejná. A to, že je nefér vztekat se tady na fóru, a odsuzovat, když jste mě neinformovali o špatné dodávce a nespokojenosti a nedali mi tak šanci to napravit. Kdokoliv se mi ozve, že sem něco spletla, zapoměla, zvorala...tomu vycházím vstříc, a pokud někdo tvrdí že ne, pak LŽE. Vše se snažím dát do pořádku a pokud by se někdo ozval desetkát, nepřestanu, dokud to nebude OK.
Tady máte řešit jiné případy. Takové, kdy se obchodník už neozve, ikdyž mu pořád píšete, nebere telefony, dává od svého zboží ruce pryč... A ne já, která chci problém řešit, ale nemůžu, když mi o něm neřeknete...
Každý z vás kteří jste se mi neozvali, má vinu na tom, že jsem doteď netušila, že někomu vadí záměna barev. A proč se to občas stalo a jak to chci změnit jsem tu už psala. Bohužel cokoliv jsem tady prve napsala dobrého, je opomenuto nebo zlehčováno. To mě vede k myšlence, že tu nadávají lidé kteří to prostě mají v povaze, nebo je to baví a s tím já nic neudělám.
Znovu děkuji všem co se mě tu zastali a nebo se ozvali přímo mě, když objevili v balíčku ode mě sek.
Objednávek a zákazníků mám stovky, takže se chybám nevyhnu a není to v žádném případě záměr.
A protože opravdu nemám času nazbyt abych sem chodila se hájit, prosím admina aby tuhle mou zprávu (i mou první obhajobu) nesmazal. Děkuji. Vašíčková.

Legulka

Colonel32- Mně "do očí" jste neřekl nic- neozval se. Reklamaci taky nepodal...  Začal jste s pomluvami za mými zády. Pomluvy by to nebyly, kdyby jste mě upozornil že jste o mě tam a tam něco napsal, ať si to přečtu. Nestalo se...

PS: Co se týká bricklinku, v tom množství co tam objednávám jsem se xkrát setkala s dílky které letěly hned do koše nebo s chybějícími položkami (o eBay raději nemluvím). A totéž nové stavebnice. Protože je rozbaluju na díly, nacházím špatně vylisované zkřivené díly, chybějící potisky či dílky. Nebo co říkáte na mikinu zn.Lego za 1600,- která pouší barvu nebo má sešité dva švy k sobě...>>> to nepíšu v žádném případě jako svou obhajobu, jen jako prostou informaci.

Colonel32

Citace od: Legulka kdy 17.01.2006, 09:53:34
Colonel32- Mně "do očí" jste neřekl nic- neozval se. Reklamaci taky nepodal...  Začal jste s pomluvami za mými zády. Pomluvy by to nebyly, kdyby jste mě upozornil že jste o mě tam a tam něco napsal, ať si to přečtu. Nestalo se...

Reklamaci jsem nepodaval, protoze se mi to zdalo TMETLB (Too much effort for too little benefit - prilis namahy, ktera nevykompenzuje vysledny zisk), ale ani jsem se o svem nakupu nezminoval. Pouze jsem odcitoval nazory jinych uzivatelu, a doplnil o sve shrnuti situace.

Dale mi vadi, ze nadale pouzivate vyraz POMLUVA v souvislosti se mnou, protoze pokud o vas za vasimi zady reknu PRAVDIVOU informaci, tak mi to jako pomluva neprijde. A to, ze informace, ktere jsem napsal byly pravdive, to jste nijak nepoprela...

ale tohle je dost bezna praze, ze kdyz nemuzete napadnout neci argumenty, napadnete toho, kdo je rika...

Citace od: Legulka kdy 17.01.2006, 09:53:34
PS: Co se týká bricklinku, v tom množství co tam objednávám jsem se xkrát setkala s dílky které letěly hned do koše nebo s chybějícími položkami (o eBay raději nemluvím). A totéž nové stavebnice. Protože je rozbaluju na díly, nacházím špatně vylisované zkřivené díly, chybějící potisky či dílky. Nebo co říkáte na mikinu zn.Lego za 1600,- která pouší barvu nebo má sešité dva švy k sobě...>>> to nepíšu v žádném případě jako svou obhajobu, jen jako prostou informaci.

na ebay si dokazu nektere veci sehnat az 10x levneji nez u vas, takze mi to za to riziko stoji, na bl se da dat negativni feedback...

a na mikinu zn. Lego ktera pousti rikam jen: Hmm? A PROC mi to rikate? JAK to vubec souvisi?

Petrjr

Citace od: Legulka kdy 17.01.2006, 09:52:29
... že je nefér vztekat se tady na fóru, a odsuzovat, když jste mě neinformovali o špatné dodávce a nespokojenosti a nedali mi tak šanci to napravit...
Cena problematické části zakázky mi nestojí za to, abych věnoval čas, nervy, atd reklamaci (zkratku TMETLB jsem neznal, nicméně přesně vyjadřuje můj postoj).

Citace od: Legulka kdy 17.01.2006, 09:52:29
Tady máte řešit jiné případy. Takové, kdy se obchodník už neozve, ikdyž mu pořád píšete, nebere telefony, dává od svého zboží ruce pryč...
Už zase druhým (potažmo mně) říkáte co mají (mám) či nemají dělat?! Co si to dovolujete. Nechte laskavě na mém vlastním uvážení, co kde jak budu řešit.

Citace od: Legulka kdy 17.01.2006, 09:52:29
Každý z vás kteří jste se mi neozvali, má vinu na tom, že jsem doteď netušila, že někomu vadí záměna barev.
Pokud opravdu netušíte, že zákazníkům může vadit, když dodáte něco jiného jiného než bylo objednáno a potvrzeno, tak nemám slov  :o  :o  :o

Adámek

Jindroush

Mno, zdá se mi, že vše už bylo řečeno a jen se bude opakovat totéž dokola  ::)

Tímto toto téma zamykám, pokud by někdo ze zúčastněných cítil potřebu se dále vyjadřovat, ať nejdřív napíše mě.

Jen bych chtěl opětovně podotknout, že říkat 'za zády', když jsou Kostky na českém internetu už téměř 2 roky a jsou _veřejně_ přístupné, mi připadá lehce nekorektní.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)