Porsche GT3

Založil supermachina, 12.08.2016, 09:21:23

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

supermachina

Číňania už majú v predaji porsche...keby ste chceli... Najvyššia úroveň kopírovania... Čo vy na toto?

Tomik

Přijde mi to jako kanadský žertík. Místo Technic tam plácnou Technics a místo LEGO tam napíšou LEPIN a šup s tím na pulty prodejen.

Na tohle by mělo LEGO vysílat svoje právníky místo na organizátory výstav, kteří si dají to názvu akce slovo "LEGO".
www.buildinst.cz - můj web s návody na stavbu alternativních modelů,
můj flickr

supermachina

Už sa to predáva mesiac a ten set kupujúci ohodnotili na 4,9 z 5.... To je naozaj vysoké skóre...a zaujímalo by ma, ako vedia za nejaké dva mesiace začať predávať takýto veľký set: dať dokopy toľko dielov, a manuál...v kopírovaní sú nenahraditeľnou nenahraditelni

papluh

#3
Ak sa nemýlim tak nové diely sú tam akurát blatníky a disky zvyšok len dajú inú farbu, keďže Technic klony už boli.

Cenu za drzosť u mňa vyhráva toto, mohli to z tej krabice vymazať ale oni nieeee

http://mybrickstore.blogspot.sk/2016/02/lepin-05003-lego-star-wars-first-order.html?m=1

lukasenko

Tak to je síla. Ten LEPIN zkopíroval u lego porsche 42056 i způsob balení https://www.youtube.com/watch?v=L4P_LbAoaKE

mesje

TLG si za to moze samo.... ked lepin vie predavat 300 eurovy set za 50 eur, niekde je chyba - v kvalite taky rozdiel nemoze byt...
s Lepinom sa da bojovat pravne, aj ekonomicky. Pravne na to kaslu - ako tu niekto spominal, namiesto buzeracie normalnych ludi s tym, ci nahodou nepouzili na vystavu meno Lego, by mali zabranit lepinu cokolvek doviest do europy... ved to musi ist cez colne sklady, a toto vedia zastavit. Opat - beznych ludi colnice buzeruju za par kociek, co si kupili v USA z bricklinku, a zdanuju a preclievaju ich. Tak taketo zasielky Lepinu musia vediet stopnut na hranici. Ekonomicky vedia bojovat priamo v Azii -  zrazenim cien este pod americku uroven - ale opat odflaknuta zalezitost - drzia tam naopak najvyssie ceny. To sa potom Lepinu dobre konkuruje...

Villa Legina

Citace od: mesje kdy 11.09.2016, 23:52:39
... namiesto buzeracie normalnych ludi s tym, ci nahodou nepouzili na vystavu meno Lego, by mali zabranit lepinu cokolvek doviest do europy... ved to musi ist cez colne sklady, a toto vedia zastavit. Opat - beznych ludi colnice buzeruju za par kociek, co si kupili v USA z bricklinku, a zdanuju a preclievaju ich. Tak taketo zasielky Lepinu musia vediet stopnut na hranici...

Minule som kdesi pozerala taký dokument-reportáž o tej lodnej kontajnerovej doprave. Úplne priamo sa tam konštatovalo, že nikto nemá potuchy, ani sami prepravcovia, čo v tých kontajneroch je. Keďže je to veľký biznis, údajne sa na colnici skontroluje "námatkovo" len 2 percentá takýchto zásielok. Zvyšných 98 percent prejde len tak. A drobných ľudí buzerujú. To je vždy tak.

Faire

To mi moc nedává smysl. Jestli zkontrolují jen 2%, tak jak můžou buzerovat tak často prosté lidi? ;)

Mmch. říkat, že ekonomicky nemůže být ospravedlnitelný rozdíl mezi LEGO a LEPIN sety mi přijde odvážné, pokud k ruce nemám čísla. Jasně že TLG si asi účtuje slušnou marži, ale bez dat moc nemá smysl o tom mluvit. Ekonomika černého pasažéra funguje úplně jinak (jenom náklady na servis, R&D, marketing mohou být závratné - viz podíl ceny marketingu AAA filmů na celkových nákladech).

mesje

Citace od: Faire kdy 12.09.2016, 15:14:58
Mmch. říkat, že ekonomicky nemůže být ospravedlnitelný rozdíl mezi LEGO a LEPIN sety mi přijde odvážné, pokud k ruce nemám čísla. Jasně že TLG si asi účtuje slušnou marži, ale bez dat moc nemá smysl o tom mluvit. Ekonomika černého pasažéra funguje úplně jinak (jenom náklady na servis, R&D, marketing mohou být závratné - viz podíl ceny marketingu AAA filmů na celkových nákladech).

konkretne cisla nebudeme vediet, staci ale laicky pohlad - pokial dokaze mat TLG velke zisky aj z nizkych americkych cien, tak potom ich vie mat aj vtedy, ked tie ceny premietne na ine trhy, najma azijsky. Inak je to len o ich nenazranosti - nic proti, , ak su ludia ochotni im za to tolko platit, je to o ponuke/dopyte, akurat ze teraz v azii na to doplatili, lebo je rozdiel ked aziat vaha medzi 5x drahsim legom a lepinom a medzi 2x drahsim legom a lepinom...

Villa Legina

#9
Citace od: Faire kdy 12.09.2016, 15:14:58
To mi moc nedává smysl. Jestli zkontrolují jen 2%, tak jak můžou buzerovat tak často prosté lidi? ;)

Nazdávala som sa, že píšem zrozumiteľne. Ukáž mi prostého človeka, ktorý si objedná celý kontajner, aby poslal loďou svoju zásielku. Ľudí čo chodia s kufríkmi a taštičkami cez colnicu komplet zlustrujú, nebudem používať vulgárne výrazy do akých až detailov, súkromné poštovné zásielky detto. Kdežto obrovské cargo kontajnery sa takmer vôbec nekontrolujú, to tvrdili v tej reportáži, že stíhajú colníci tam akurát len 2 percentá tejto lodnej prepravy námatkovo skontrolovať a týkalo sa to USA trhu (seriózny zdroj, seriózne spracovanie, môžem sa pokúsiť dohľadať, kde som to videla či ZDF, ARD či ORF).

mesje

To je jak u nas... cloveku vyrubia dph, clo + dph k doprave aj k par dielikom z bricklinku, a cinania sem doslova prepasuju cele kontajnery, ktore uz akoze presli colnym konanim v hamburgu...

otaznik

Citace od: mesje kdy 12.09.2016, 15:51:07
konkretne cisla nebudeme vediet, staci ale laicky pohlad - pokial dokaze mat TLG velke zisky aj z nizkych americkych cien, tak potom ich vie mat aj vtedy, ked tie ceny premietne na ine trhy, najma azijsky. Inak je to len o ich nenazranosti - nic proti, , ak su ludia ochotni im za to tolko platit, je to o ponuke/dopyte, akurat ze teraz v azii na to doplatili, lebo je rozdiel ked aziat vaha medzi 5x drahsim legom a lepinom a medzi 2x drahsim legom a lepinom...
To je snad úplně jedno, ne?
V případně tohohle čínského šmejdu je to drzá krádež. Prodává se něco takového někde v civilizované Evropě? Asi moc ne, tam TLC došáhne. Do Číny těžko.

Pool

Narazil na tohle video https://www.youtube.com/watch?v=BwjqJLl9x1A a má to i druhý díl. Autorem je nějaký Čech, tak nevím jestli náhodou to tu už někde není. Evidentně se ti Číňani zlepšují, to vypadá jako by to dělali přímo v závodu Lega jen ty loga tam nemají  >:D

Faire

Citace od: Villa Legina kdy 12.09.2016, 16:05:52
Nazdávala som sa, že píšem zrozumiteľne. Ukáž mi prostého človeka, ktorý si objedná celý kontajner, aby poslal loďou svoju zásielku. Ľudí čo chodia s kufríkmi a taštičkami cez colnicu komplet zlustrujú, nebudem používať vulgárne výrazy do akých až detailov, súkromné poštovné zásielky detto. Kdežto obrovské cargo kontajnery sa takmer vôbec nekontrolujú, to tvrdili v tej reportáži, že stíhajú colníci tam akurát len 2 percentá tejto lodnej prepravy námatkovo skontrolovať a týkalo sa to USA trhu (seriózny zdroj, seriózne spracovanie, môžem sa pokúsiť dohľadať, kde som to videla či ZDF, ARD či ORF).

No, srozumitelné to bylo, což o to :) Jsem členem komunity, která ze zahraničí objednává poměrně dost věcí, a nakolik vím, většina projde přes celnici a přirážku, je spíše milé překvapení, když ne. Těm 2% rozhodně nevěřím.

Za další: pokud bych byl celník, a měl si vybrat mezi kontejnerem s přiměřeně homogenním zbožím (jednoho výrobce), nebo se patlat s jednotlivými heterogenními zásilkami, tak si vyberu.

Neříkám, že nemůžeš mít pravdu, ale zatím mi to nějak nedává smysl (o tom, že při všech cestách letadlem mě proclívali jedinkrát, nemluvě)...

Citace od: xPool kdy 14.09.2016, 13:12:02
Narazil na tohle video https://www.youtube.com/watch?v=BwjqJLl9x1A a má to i druhý díl. Autorem je nějaký Čech, tak nevím jestli náhodou to tu už někde není. Evidentně se ti Číňani zlepšují, to vypadá jako by to dělali přímo v závodu Lega jen ty loga tam nemají  >:D

Slyšel jsem už vícekrát, že západní společnosti ví, že pokud otevřou továrnu v Číně, komplet jim ji obšlehnou, a že s tím ekonomicky počítají. Kritické je asi právě to, když se výrobní vybavení dostane přímo do Číny, pak už asi není problém udělat dobrou kopii.

papluh

Lenže to sú úplne odlišné svety. Tí colníci nie sú zameniteľní, jedna tlupa sedí niekde pri hlavných poštách a letiskách a rieši hlavne kusovky a podobne. Niekde medzi máš colné sklady. A ďalší sú v medzinárodných prístavoch a železničných prekladiskách so stovkami a tisíckami kontajnerov. Tam nemajú šancu otvoriť každý jeden kontajner. Kontrolujú hlavne papiere a dovozcov či tam nieje niečo podozrivé a zvyšok náhodnou kontrolou. Nikto ti nanapíše že prepravuje LEGO klony.


Ad to video. Je ta vidieť, že niektoré plasty majú iný povrch, dokonca o beamoch píše že majú ostré hrany, tá pneumatika je vyložene hnusná guma. A v druhom videu videť ako majú axle v tom frame vôlu, tie poloosi diferáku vôbec nedržia kolmo. Nieje možné aby aby to robili v rovnakej továrni z rovnakých materiálov, a formy niesú drobčekovia čo si požičajú na noc v taške (nehovoriac o tom, že Technic je stále z Billundu). Taktiež narozdiel od externých dodávateľov napr elektroniky, túto továreň LEGO priamo vlastní a má tam svojich ludí.
Jednoducho je to kopírovanie a pri tých obrovských priemyselných oblastiach čo sú tam nemajú problém vychovať pár expertov, čo to zmáknu za pár dní. Navyše to, že je to LEGO poskladané často z 99% existujúcich dielov iba pomáha. Napr. Porsche prišlo s menej ako 10 novými dielmi (kolesá, panely, spojka, osky) z nich časť je odvodená z existujúcich.

Villa Legina

#15
Citace od: Faire kdy 14.09.2016, 14:07:28
...Jsem členem komunity, která ze zahraničí objednává poměrně dost věcí, a nakolik vím, většina projde přes celnici a přirážku, je spíše milé překvapení, když ne. Těm 2% rozhodně nevěřím.

Za další: pokud bych byl celník, a měl si vybrat mezi kontejnerem s přiměřeně homogenním zbožím (jednoho výrobce), nebo se patlat s jednotlivými heterogenními zásilkami, tak si vyberu.

Neříkám, že nemůžeš mít pravdu, ale zatím mi to nějak nedává smysl (o tom, že při všech cestách letadlem mě proclívali jedinkrát, nemluvě)...

Ty si naozaj myslíš, že colnica vybavujúca pikolíkov ako si Ty a ja, je tá istá, čo vybavuje kontajnerovú lodnú dopravu? Len pre Tvoje info, rôzne zdroje uvádzajú rôzne čísla, nie som odborník aby som vedela obhájiť konkrétne číslo, ale sám si môžeš nejaké zdroje dohľadať, takže môžme snáď hovoriť povedzme o minimálne 70 a maximálne 90 percent celosvetového transportu čo do OBJEMU robí len táto lodná kontajnerová doprava.  Zvyšné percentá tvorí kamiónová, letecká, vlaková a čo ja viem aká ešte preprava tovaru a len mizivé ak vôbec percento robia drobní zákazníci ako sme my cez poštové či zásielkové služby, je jedno či si sám či komunita...Vieš si to vôbec predstaviť aby si mohol pochopiť o aké svety ide? Ako pozerám papluh to pár riadkov hore tiež rozviedol ako to je.

Reportáž sa mimochodom volala " Die Tricks mit der Billigflagge" (tam sa hovorilo o 90 percentách kontajnerovej lodnej dopravy z celkového objemu svetovej dopravy a odtiaľ pochádza i údaj že iba 2 percentá týchto kontajnerov sú kontrolované colnicami)

Potom je jedna investigatívna novinárka Rose George a tá sa tiež týmito témami zaoberá (Inside Shipping Invisible Industry a podobne)

peki

Dear RLUG Ambassadors,

We would like to confirm that the LEGO Group have recently filed civil actions in China against the manufacturer and distributor of LEPIN/乐拼 branded construction toys. Our cases have been accepted by Chinese courts and are now pending for trials. We expect the 1st instance decision to be handed down in approximately one years' time. Please note that LEPIN will not be legally barred from marketing and selling its products while the case is being heard by the courts.

We deeply appreciate and share the LEGO community's concern and frustration about passing-off or imitation of LEGO® products. We are committed to do whatever necessary to protect the LEGO brand and products against undue exploitation, and to minimize the risk of consumers being misled via improper use of LEGO Group intellectual property assets.

We want to thank all of you for your loyalty and support. Please feel free to share this message.

On behalf of the LEGO Group,
LCE

Faire

Citace od: Villa Legina kdy 15.09.2016, 16:21:20...

Docela by mě zajímalo, jak přesně to funguje, díky za informace.