PAYPAL

Založil TUKE, 28.11.2012, 13:23:56

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

TUKE

Ahojte,

viete mi niekto poradiť, keď som zaplatil cez paypal a nedostal som tovar, že ako môžem reklamovať tu platbu alebo ako ju viem vyžiadať naspäť?


votrelec

Velmi jednoducho. Prihlas sa, pozri si transakcie, jej detail a dole mas link na "Resolution center" Podat staznost mozes do 45 dni od zaplatenia.

TUKE

Citace od: votrelec kdy 28.11.2012, 14:24:58
Velmi jednoducho. Prihlas sa, pozri si transakcie, jej detail a dole mas link na "Resolution center" Podat staznost mozes do 45 dni od zaplatenia.

Ďakujem za pomoc. Vyplnil som to a vypísalo mi to toto:

"We Have Registered Your Dispute

Thank you for registering your complaint about this transaction. Unfortunately, this type of transaction is not eligible for PayPal dispute resolution. We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication."

Tak teraz neviem či to oni doriešia alebo ako teraz?


MiP

Citace od: TUKE kdy 28.11.2012, 14:46:03
Unfortunately, this type of transaction is not eligible for PayPal dispute resolution. We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication."

Jinými slovy, "poraď si, jak umíš"...  >:D >:D
Běžná reakce PayPalu, případně eBaye. Nikdy mi ani jeden z nich nepomohl, maximálně zablokovali účet prodejce, tím veškerá aktivita končí. Upřímně, co více mohou dělat, že? Takové ty plky o garanci, co mají někde napsané, jsou opravdu k ničemu aneb "papír" snese vše.  ;D
To je holt riziko nákupu na internetu. 99x to vyjde, po sté ne.  ;)
-------------------------------------------------------
MiP http://www.mipovo.cz - MiPova nabídka setů a dílů http://www.bricklink.com/store.asp?p=mip - BL shop MIPOVO

šipka

Já mám zkušenost takovou, že jsem jednou objednal na BL a obchodník byl podvodník a po dispute na paypalu a doložení všech možných kopii emailu byla po cca 3 týdnech odezva že peníze by vrátili zpět ale na účtu prodejce není žádný zůstatek ( byl to nový obchod na BL bez hodnocení s dobrým sortimentem a byl to Němec, takže jsem nepředpokládal žádnou levotu)  Naštěstí to bylo asi jen 20E takže jsem to oželel a následně byl jeho Bl obchod uzavřen. Bylo to ale v roce 2008.

TUKE

No fasa ... čiže môžem len čakať čo sa bude diať. Ako vravíte, toto je ten nákup č. 100  :(

otaznik

Já dal na Paypalu dispute jednou a peníze jsem dostal zpět.

juraj

Osobne by som neratal, ze predajca Walhala nieco vrati. Mne nevratil cca 170Kc a neskor uz ani nekomunikoval.

Colonel32

Hlavně nezapomeňte, že claim se musí podat do 45 dnů od provedení platby, jinak vás pošlou do háje rovnou.

TUKE

Citace od: Colonel32 kdy 28.11.2012, 23:44:03
Hlavně nezapomeňte, že claim se musí podat do 45 dnů od provedení platby, jinak vás pošlou do háje rovnou.

To som ja nevedel a dozvedel som sa to až tu  :( Kebyže to viem skôr tak od Walhalla pýtam naspäť skôr. Ale ja som stále myslel,že to príde, lebo na BL ukazovalo, že to poslal. A čakal som na to,lebo tam súčiastky na vysokozdvižný vozík...  :(

TUKE

Tak stala sa taká vec, že sa ozval Walhalla z obchodu na BL ___The_Store___.

Ozval sa,že po dvoch mesiacoch by chcel napraviť svoje chyby ktoré mu kvôli komplikáciám v súkromnom živote neumožňovali venovať sa obchodu.
Sľúbil náhradu škody a slovo dodržal, zo dňa na deň. Dnes mi vrátil peniaze aj z bonusom za čakanie.
Čo som rád, lebo neboli to veľké peniaze ale mrzel ma ten prístup. Ktorý sa vysvetlil a napravil.
Čiže kľudne zmením aj feedback.

Ale teraz otázka znie, ak si chcem poslať z paypalu peniaze na svoj účet, tak to pýta meno banky, ak dám zle, je tam nejaký poplatok 3 €, tak mi viete povedať presný názov Tatra Banky ? :D