(vlastni) KLR Racing - pokus o zapis do Guinessovy knihy rekordu

Založil KLR, 01.04.2011, 10:54:16

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

KLR

EDIT: fotky jsou níže

tisková zpráva

Firma KLR Racing chystá pro své příznivce malou motoristickou perličku, kterou za pár dní oficiálně představí veřejnosti při příležitosti zahájení Světového Autosalonu 2011.

Již nyní kolují spekulace o tom, co že za novinku tato mladá firma chce předvést - víme jen, že se s ní pokusí o zápis do Guinessovy knihy rekordů. Jisté je, že se bude určitě jednat o provozuschopné vozidlo a ne jen o nějakou papírovou studii.

úryvek z rozhovoru s majitelem firmy:
Tato "věc" nás napadla docela nedávno a všichni jsme se pro ni ihned nadchli. Nyní probíhají dokončovací práce a na premiéru tak bude vozidlo zcela připraveno.
Jediné co vám prozradím je, že se jedná o dvojmístné vozidlo, poháněné vysoce výkoným řadovým benzínovým motorem, jedním volantem a více než 4mi koly. Charakteristické pro toto vozidlo je použití jeho nejdůležitější součásti hned 38x!!!. Vozidlo nebude určené do běžného provozu a ni na závodní tratě - je to pravdu jen taková perlička pro fanoušky našeho týmu ... více vám už ale opravdu říct nemohu.




...tak co děcka, už se tešíte - klidně spekulujte, ale předpokládám, že na to do premiéry nepřijdete - já jsem na netu neco podobněho ale ještě nenašel - zítra, nejpozději v neděli to nafotím a dám sem fotky

Arheonx


KLR


Ondra

Nejdůležitější část je přece volant  ;D .Takže nás čeká auto ovládané 38 volanty...

cendix


KLR

#5
Citace od: Ondra kdy 01.04.2011, 19:29:36
Nejdůležitější část je přece volant  ;D .Takže nás čeká auto ovládané 38 volanty...

ee....vedle...navíc už v rozhovoru je zmíněný jen jeden volant

Arheonx


KLR

Citace od: Arheonx kdy 01.04.2011, 19:50:22
38 valcový motor ?

vyjádření majitele týmu
více se k tomuto vozidlu již nebudeme do premiéry vyjadřovat .... ale Arheonx má zajištěné právo na první testovací jízdu ;-)

KLR

#8
motor: řadový benzínový
počet válců: 38
počet ventilů: 152!!!
objem: 19 l

kliková hřídel složena z několika kusů, ale pevně spojena v jednu dlouhou

3x nezávislé chladící okruhy, 3x sání, palivová nádrž na 200 l, jednorychlostní převodová skříň, chlazení oleje, 3x turbo, chladič vstřikovaného paliva

spotřeba paliva, výkon, max.rychlost a kroutící moment nejsou známy

zpětná zrcátka vyřešena kamerovým systémem, který je namontován i v přední části pro přesné manévrování u tak dlouhého vozidla


....no a samozřejmě plně ovládané přes IR


MeNadruhou

Hezký.
Tož takové auťák měl náš dóda taky, Brutus mu říkal... Vždycky když s ním vyjel na ulicu, tak si šecky sósedky mysleli že němci jedó.
Nekouřím a nepiju - bez kostiček nežiju!   //  http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=MeNadruhou

Rastwo

1 valec je hnedy a 3 drahy pre valce su priesvitne.....no aj tak super :D a ako sa s tym jazdi? Myslim ze to potrebuje velku plochu no otacanie...
Ementál je syr, ktorý má diery. Čím viac je dier, tým menej je syra. Čím viac je syra, tým viac je dier. Teda: Čím viac je syra, tým menej je syra.
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=rastwo http://www.youtube.com/user/Rastwo666

KLR

Citace od: Rastwo kdy 04.04.2011, 16:05:30
1 valec je hnedy a 3 drahy pre valce su priesvitne.....

jj...a o to právě jde - podíval jsem se doma do krabice s motorama a všechny jsem je prostě jen tak vyndal a spojil - to je hlavní účel toho vozidla a kdyby existovaly "růžové motůrky" a já je měl doma, tak tam jsou taky ;-)

..a co se týká zatáčení, tak jsem sám myslel, že to budu otáčet půl dne, ale kupodivu to je "docela" malý poloměr

jinak délka toho auta je 91cm

EDIT: teď jsem to změřil a otočím se na 250cm

Bery

Líbí se mi přední maska a trochu i zadek, ale je to naprostá šílenost a pobavilo mě to. Já bych ovšem motory naskládal do V. Ještě bys měl vychytat to aby 2. náprava zatáčela míň než 1.  ;)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

KLR

Citace od: Bery kdy 04.04.2011, 17:19:35
Líbí se mi přední maska a trochu i zadek, ale je to naprostá šílenost a pobavilo mě to. Já bych ovšem motory naskládal do V. Ještě bys měl vychytat to aby 2. náprava zatáčela míň než 1.  ;)

design a další podřadné věci neřeším - prostě mě napadlo spojit všechny motory přímočaře za sebe a nic víc - to všechno okolo je jen takové nutné křoví

quillin

Mám rád megalomanské projekty  ;) a tento tam určite patrí.

Billy Bob Bean

Ta klikovka se může asi dobře kroutit  :) Vcelku dobře si dokážu představit případ, kdy bude konec té klikovky o otáčku pozadu  ;D