Jaké Lego Technic

Založil alibababa, 09.11.2014, 17:13:01

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

alibababa

Ahoj všem, jsem tu nováček a vybírám si k Vánocům svoji první stavebnici Lego Technic (je mi 32 let :)). Primárně bych chtěl, aby set byl dálkově ovládaný (případně aby šel přestavět). Moc se mi líbí formule 42000,ale její přestavba by asi nebyla jednoduchá (pro mě jako pro nováčka, navíc jsem nenašel srozumitlný návod). Moc se mi taky líbí 42006, na přestavbu bych si dle návodu (který jsem na netu našel) nejspíš i troufnul ,ale nejsem si pak jistý poměrem výkon/cena a případnou náročností. Do hledáčku se mi pak dostal set s dálkovým ovládáním 9398, který má vše v krabici a dle toho i originální návod, podle kterého to nebude problém postavit. Nakonec mi do oka padl jeřáb 42009, ke kterému bych ale musel dálkové ovládání dodělávat. Co jsem se ale dočetl, tak je to možná nejlepší Lego stavebnice vůbec.

Co byste mi prosím doporučili jako "startovací sadu"?

Engine

Ahoj. A vítej na fóru.
Já nejsem nejpovolanější, protože jsem taky ještě nováček. Ale za mě bych ti doporučil nakladač Volvo 42030. Má snad nejvíce Power Function prvků ze všech vydaných setů. A ostatních dílů má taky dost. Zas ale míň jak jeřáb. Sám koukni kolik dílů má který set, může to být zvlášť do začátku důležité kritérium. Ale jestli ti jde o dálkové ovládání, Volvo je podle mě jasná volba.

stricekfido

Tak já jsem začínal cca před půl rokem. Přesně jako ty, řešil jsem co jako první. Jestli Crawler nebo Jeřáb. Nakonec zvítězil 42009 kvuly počtu dílů ku ceně. Ale dnes bych určitě volil 42030 který zatu cenu si myslím nemá konkurenci.

Neřád :-)


papluh

Závisí od toho čo chceš a koľko tomu budeš venovať (aj peňazí )