(vlastní) Upravený B-Model 42039

Založil PsychoWard666, 18.01.2015, 16:24:22

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

PsychoWard666

Tak po (hodně) dlouhé době sem zase začal něco tvořit.

Jedná se o upravený B-Model 42039, kompletně sem předělal a posunul více dozadu přední nápravu, nově má auto pohon všech kol a pro pohon je použit L-motor zpřevodovaný do pomala 12z na 20z. Pro zatáčení sem využil Servomotor, jeden M-motor ovládá přední světla. Funkci vyklápění kufru sem zrušil, přišla mi zbytečná.

Rozdíly oproti originálu:

- pohon všech kol
- dálkové ovládání všech funkcí
- přepracovaná a posunutá přední náprava
- zakrytovaný podvozek pod diferenciály
- druhá sedačka v interiéru
- lehce poupravený design
- jiná kola a pneumatiky
- odstraněná funkce otevírání kufru

Více fotek bude po schválení na brickshelfu

Fotky prozatím tady:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.928088980548796.1073741868.100000431089223&type=1&l=1a4e1d18d8

HD

Stále mi nemohlo dojít, na co budou sloužit ty nové panely. Už to vím :D
Vypadá velice dobře, ale video by možná prozradilo více ;)
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

Legman

 :o dosť sa ti to podarilo  ;)
A to video by mohlo aspoň ukázať jazdné vlastnosti keďže je to 4x4  :)

PsychoWard666

Video bude, sice v horší kvalitě ale bude. Ale momentálně čekám na baterky, protože ty moje jsou rády, že to vůbec rozhýbali. Jinak dneska narychlo točený video už je na youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=1Os5okuoyX4

Ale jak říkám, baterky jsou slabý, takže až tak někdy za týden bude něco delšího.


Jinak bych měl dotaz, myslíte že je lepší použít L-motor zpřevodovaný lehce do pomala a nebo XL do rychla?


Legman

No neviem, ale ak to chceš mať rýchle tak (ak máš) skús použiť 2 buggy motory na každú nápravu jeden  :)

PsychoWard666

Bohužel mam jenom jeden XL a jeden L, ale s tím Lkem mi to přijde docela slabý, tak nevím jestli to má cenu měnit

HD

Citace od: PsychoWard666 kdy 18.01.2015, 18:49:51
Bohužel mam jenom jeden XL a jeden L, ale s tím Lkem mi to přijde docela slabý, tak nevím jestli to má cenu měnit


No, otázka zní, jestli to chceš mít jako silniční, nebo, což je dle provedených úprav pravděpodobnější, terénní.
Ale tak, nebo tak, určitě bych zkusil pomocí diferenciálu (redukce rychlostí na jednotnou, něco jako tady: https://www.youtube.com/watch?v=MyhFLuCiuRU ) spojit motory oba dohromady. L zpomalit, a XL nechat. Tím získáš asi největší sílu. (ale zabere to asi hodně místa, aby to bylo pevné, sám jsem to zatím ještě nezkoušel, nebo přesněji, nedovedl k funkčnosti.)

Jinak, chce to jedině vyzkoušet - dle videa to nejezdí špatně, takže základ máš dobrý ;)
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

Engine

#7
XL motor má větší celkový výkon. Takže po spřevodování na stejné otáčky kol má XL stále ještě větší sílu, než L při stejných otáčkách kol. Ale záleží jaký máš IR přijímač. Pokud máš V2 ze setu Crawlera (9398), tak tak se výměna vyplatí. Pokud máš obyčejný přijímač, ten nedokáže dát motorům dost šťávy a je skoro jedno jestli nainstaluješ L nebo XL.

Edit:
V1 přijímač zvládne napájet XL motor, takže to zkus. Mělo by to být lepší.
Horčíkův nápad využít oba motory je nejlepší způsob, jak vymáčknout maximum výkonu z obou tvých motorů. Ale tam už asi přesáhneš proudový limit V1 přijímače.

PsychoWard666

Zkusil sem tam dát XL motor, nejdřív bez zpřevodování, potom finálně dvakrát 12z na 20z a myslím si že to bude v terénu obstojný.

Nějaká ta videa, bohužel nemám nic jiného čím to natočit:

https://www.youtube.com/watch?v=9slhQ_YucpM

https://www.youtube.com/watch?v=-nQedzWVRjI


Bohužel baterky už melou fakt z posledního a dávají sotva 8V. Jinak oba motory bych tam dal rád, ale bohužel už takhle je tam vše natěsno a kdybych je měl spojit diferenciálem tak je tam asi nenarvu. Zatím to nechám než dorazí nové baterky a pak se uvidí co s tím dál dělat.

HD

Jezdí dobře... A k místu - vytrhni přední atrapu motoru, místo ní dej baterku ;) (jestli je tam tedy dost místa :))
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns

PsychoWard666

Za chvíli to jdu zase rozdělat a uvidíme co se vymyslí :) Fake motor zatím zůstane, i když by se díky tomu dobře rozložila váha....no uvidíme

Tomik

Když už jseš u té přestavby, tak si dovolím jednu otázku: šlo by nějak dostat bílý nebo zelený liftarm nad ten černý panel 3x11, co je v místě chladiče? Díky tomuto černo-černému přechodu se mi vůbec nelíbí design přední masky, potažmo celého vozu.
www.buildinst.cz - můj web s návody na stavbu alternativních modelů,
můj flickr

Foton

#12
Jen se zeptám: Ty "Curved panels" (http://brickset.com/parts/6097208) se dají nějak (přiměřeně) "ohýbat", nebo jsou se stejného plastu jako třeba liftarmy?
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

PsychoWard666

Citace od: Tomik kdy 19.01.2015, 08:38:08
Když už jseš u té přestavby, tak si dovolím jednu otázku: šlo by nějak dostat bílý nebo zelený liftarm nad ten černý panel 3x11, co je v místě chladiče? Díky tomuto černo-černému přechodu se mi vůbec nelíbí design přední masky, potažmo celého vozu.

Bohužel nevím jak přesně to myslíš, já mám přední masku změněnou, protože by mi jinak nešla zavřít kapota přes liftarmy, které mi drží tlumiče.


Citace od: Foton kdy 19.01.2015, 16:00:58
Jen se zeptám ty "Curved panels" (http://brickset.com/parts/6097208) se dají nějak (přiměřeně) "ohýbat", nebo jsou se stejného plastu jako třeba liftarmy?

Ohnout se dají, ale jsou z normálního plastu jako ostatní panely, takže bych je asi radši ohnuté na model nedával

Tomik

Citace od: PsychoWard666 kdy 19.01.2015, 16:05:45
Bohužel nevím jak přesně to myslíš, já mám přední masku změněnou, protože by mi jinak nešla zavřít kapota přes liftarmy, které mi drží tlumiče.
Doufám, že z přiloženého obrázku to bude patrné.
www.buildinst.cz - můj web s návody na stavbu alternativních modelů,
můj flickr

PsychoWard666

Citace od: Tomik kdy 19.01.2015, 16:57:32
Citace od: PsychoWard666 kdy 19.01.2015, 16:05:45
Bohužel nevím jak přesně to myslíš, já mám přední masku změněnou, protože by mi jinak nešla zavřít kapota přes liftarmy, které mi drží tlumiče.
Doufám, že z přiloženého obrázku to bude patrné.

Jasný, no liftarm by se tam asi nějak dát dal, ale mě to líbí takhle tak to zatím nechám jak to je.

PsychoWard666

Tak sem trochu překopal design, narval tam oba dva motory spojené přes diferenciál......a zjistil, že ať dělám co dělám, tak se mi ten předek nebude nikdy líbit, takže to rozeberu a dám se do vlastní tvorby komplet od základu.

Nějaké to foto sem přihodil sem:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.928088980548796.1073741868.100000431089223&type=1&l=1a4e1d18d8

A video bude na youtube, jenom stoupání nahoru po krabicích a pak ukázka funkcí a pružení.

Tomik

Citace od: PsychoWard666 kdy 23.01.2015, 20:48:39
Tak sem trochu překopal design, narval tam oba dva motory spojené přes diferenciál......a zjistil, že ať dělám co dělám, tak se mi ten předek nebude nikdy líbit, takže to rozeberu a dám se do vlastní tvorby komplet od základu.
Mně se tvá aktuální úprava předku líbí. Ta mřížka chladiče tam sedne a vypadá tisíckrát lépe než originál.
www.buildinst.cz - můj web s návody na stavbu alternativních modelů,
můj flickr

PsychoWard666

No mě se hlavně nelíbil ten nárazník, ten mi pořád přijde, že na to auto prostě nesedí, ať sem dělal co sem dělal, ale když chci zachovat výklopná světla tak to jinak nešlo.

Jinak video je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=yOsNbY4pDTc