(vlastní) Offroad Truck

Založil stricekfido, 02.01.2015, 13:17:28

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

stricekfido

Tak přez svátky bylo dost času na nějaké experimenty a vznikl tento expediční/trialový truck.
Podvozek je tvořen třemi " floating axle", tento typ odpružení je popsán v THE UNOFFICIAL LEGOŸ TECHNIC BUILDER'S GUIDE a použil ho 2LegoOrNot2Lego na svém Oilfield Trucku.
Hnané jsou všechny tři nápravy, ta poslední bohužel nemá diferenciál protože ho nemám :D. Převody na třetí poslední nápravu jsou ve stádiu prototipu, dnes se je chystám vyměnit.

KApotáž a celkové orámování je už finální, možná jen nějaké detaily dodělám, řízení je HoG, rc stále nemám.
Interiér je nedodělán.
Všechny návrhy a především kritiku vítám.


více foto:
https://onedrive.live.com/redir?resid=C2699CF8A940CC34!63008&authkey=!ADODtHi6JkmY_pI&ithint=folder%2cjpg

Engine

Je super vidět, že se řady stavitelů-závodníků rozšiřují. Na první pohled truck vypadá pěkně.
Co se týče vzhledu, líbí se mi "aerodynamická" závodní nástavba s rezervou. Něco mezi rallye a trial speciálem. Ještě by to chtělo fotku trucku ze zadu a pro zajímavost i zespodu. Super je taky světelná rampa na střeše. Ale určitě bych ještě dodělal nárazník. Takhle předek vypadá nedodelaně a přední najezdovej úhel si tim nezhoršíš. Možná i masku auta vymyslíš ještě trochu lip a pak to bude krásnej mazel.
A co se týká funkčnosti, tak to sám nejlíp zjistíš po instalaci motorů. A byla by škoda ho nezmotorizovat. Protože takovej truck si přímo říká o provětrání někde v terénu.

stricekfido

Tak na nárazník a celkově celej předek jsem limitovanej kostlama. Včera jsem stim zkousel něco dělat a stále se nedaří,mam problém hlavně se zakončením nárazníku a pořád si hraju s myšlenkou předního navijáku.

Světelná rampa je fajn, až se nasvití pf bude to ještě lepší. A motorizace by byla fajn ale jak říkám není na poradu dne (vánoce mě vycucaly)


stricekfido

tak tady je fotka podvozku a upraveného nárazníku, neni to uplně ideální jak bych si představoval, ale prostě už nemám spojky na axle. Dále jsem přesunul naviják na klec s kabinou, dá se tedy používat na obě strany.

Dále byly vylepšeny kardany, s tímhle vylepšením vše drží na místě a náhony jsou daleko pevnější.
Avšak musím vyměnit pružiny na tvrdší, auto těžkne a začíná si vlastní vahou sedat.
V průběhu týdne půjde auto k mechanikovy a dostane novou převodovku a snad již plně funkční 6x6 s připínatelnou zadní nápravou. Diferenciál zadní osa bohužel nedostne. Poté je v plánu trošku zpevnit přední nápravu, zatím se jeví jako nejslabší článek.




pokud se vše povede, tak brzo přijdou lepší fotky, možná i na sněhu (pokud všechen nesleze)