Autor Téma: custom ojnice pro páru  (Přečteno 3120 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline peki

  • Globální moderátor
  • Trade Count: (18)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 6841
  • Pohlaví: Mužské
custom ojnice pro páru
« kdy: 10.02.2013, 19:06:50 »
narazil jsem na toto v tomto BL



Má tam různé rozměry



Příklady použití




zde je odkaz i na Brickshelf
« Poslední změna: 10.02.2013, 19:09:34 od peki »

Offline peter

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3494
  • Pohlaví: Mužské
  • Jiný už nebudu
    • ARTpeter.net
Custome steam driver rods
« Odpověď #1 kdy: 26.08.2013, 14:13:53 »
Nevím jestli zde již bylo uvedeno, ale máme dalšího nadšence do custom dílů. Tento zajisté udělá největší radost zdejším modelmakerům parních lokomotiv ;)



Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Offline mirek

  • mirek
  • Trade Count: (8)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 2460
  • Pohlaví: Mužské
  • selský rozum vítězí
Re: Custome steam driver rods
« Odpověď #2 kdy: 27.08.2013, 08:29:37 »
Ano, práci tohoto LEGOmodeláře znám. Má opravdu širokou nabídku ojnic. Má můj obdiv.

Offline peki

  • Globální moderátor
  • Trade Count: (18)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 6841
  • Pohlaví: Mužské
Re:custom ojnice pro páru
« Odpověď #3 kdy: 14.02.2019, 13:13:42 »
Narazil jsem na toto
Video

komponenty

sice používá i kola bez nákolků, ale je to pecka   :o
https://www.flickr.com/photos/bricksonwheels/27874653343

Offline fanda

  • Trade Count: (2)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 367
  • Pohlaví: Mužské
  • Jsme nemocní ;-)
Re:custom ojnice pro páru
« Odpověď #4 kdy: 14.02.2019, 16:19:03 »
Já mám s těmito řešeními několik psychických problémů.

1) Tyto dokonalé a krásné spojnice a ojnice jsou na první pohled NELEGOVÉ.

2) Všechna nelegová řešení se snažím, aby nebyla vidět:
   a) U Štokra 556.0 jsem poprvé řezal Technic Axle na délku (pokud si pamatuju) 1,5L a 2,5L nebo 3,5L a ty nejsou vůbec vidět.
   b) Sbrick a Buwizz nejsou moc vidět.
   c) Spojnice u parních mašin z Technic Flex táhla si vyrábím délky 3,5L, 3L a 2,5L - opět nejsou vidět a k tomu správně dlouhé trubičky Hose Rigid 3mm - výsledek vypadá dost legově. Ojnice jsem zatím dokázal použít vždy origo Lego.
   d) Světla z Lego LED diod se hodí spíš na Technic, takže u mašin je natírám černou lihovou fixou, která je omyvatelná lihem a kupodivu neprůsvitná. Většina lidí si toho nevšimne.
   e) Kola od BBB vypadají legově - dodnes nechápu, proč ty MEDIUM kola TLG nevyrábí.
   f) Šikmé ocelové vzpěry u dřevěných krytých vagónů z Hose Rigid 3mm správné délky s protaženou pevnou nití (možná by šla použít i legová) - opět nit není vidět.

3) Dosud mi vadila zrnitost těchto výrobků z 3D tiskáren, ale to se stále zlepšuje.

4) Mým vnukům je ÚPLNĚ jedno, jestli to je ORIGO LEGO nebo ORIGO BBB nebo ORIGO Sbrick atd. Ale na čem jim u lokomotiv záleží je: tažná síla na háku, pevnost (nerozpadavost), snadné ovládání (nejraději rádiové), rychlost větší než drezína, snadné nabíjení (bez většího rozebírání). Vůbec už si nechtějí hrát s origo lego modely (asi je budu muset prodat).

A tak si kladu otázku, do jaké míry je vlastně ten náš LEGO-purismus oprávněný či rozumný.

Offline sohibil

  • Lizard of Guilt
  • Trade Count: (0)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 457
  • Pohlaví: Mužské
  • Čo ťa nezabije, to sa vráti a skúsi to znova.
Re:custom ojnice pro páru
« Odpověď #5 kdy: 14.02.2019, 21:49:58 »
Vůbec už si nechtějí hrát s origo lego modely (asi je budu muset prodat).

Tým máš na mysli sety alebo Lego ako také? Pretože vždy sa z toho dá postaviť nejaká iná mašina. Takže nechápem to predávanie.

Inak ako je to so starými kovovými koľajnicami. Nevymreli ešte? Podľa mňa je lepšie keď má vlak stály prísun šťavy ako len neustále dobíjať/meniť batérie.

S purizmom by som si nelámal hlavu. Vezmi si príklad od mirka http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=15905.msg264665#msg264665 ten to absolútne nerieši a výsledky sú vynikajúce.
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.