8297 nebo 8265

Založil Domino99, 21.05.2011, 09:34:30

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Domino99

Ahoj , chtěl bych stavět něco na LTTT nebo LTR nebo LTIR.
Mám 8547 a 8275.
Nedokážu se rozhodnout mezi 8297 a 8265.
Obojí má docela velká kola.
8265 má 3 LA (pokud se nemýlím) a 8297 zase odpružení.
Jsem v koncích  ;D
Prosím poraďte.

Díky

Bery

8265 Je spíš na stavby typu těžké techniky, na druhou stranu má 2 diferáky a ideální kola. 8297 Je spíše pro tebou zmiňovaná auta, ale kola sou až moc velká a difi budeš postrádat. Já jsem si jako můj první set zvolil 8265 hned další byl 8297. ;)
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

dwo

Záleží pro jaký koncept náprav se ve finále rozhodneš. V 8297 jsou ramena s možností nezávislého odpružení a hnané přední zatáčecí nápravy (po dokoupení 2ks CV Jointů), která má bohužel nic moc rejd. Je tam jeden diferenciál a 4 kardany. Velká kola jsou problém. 8265 se vyloženě pro trial nehodí, ale zas má dva diferenciály a optimální kola. Těžko radit jestli ten nebo ten, mám oba sety a od 8297 dokonce dva.
Pokud budeš dokupovat XL motor(y), tak bych zapřemýšlel co je ke kterému setu lepší dokoupit za díly a začal proklikávat BL. I když nejsem vyloženě sběratel, 8297 bych si nenechal utéct, je to zajímavý set.

Domino99

#3
Já nevím asi půjdu do 8297.
8297 se podle mne blbě shání, je tam dost použitelných kostek (pružiny, kola, kardany)
Zase 8265 2 diffy, dost kostek.

PS.: Dík za radu

Domino99

diffy dokoupim na aukru, ale slyšel jsem že ty nový přeskakujou.
Je to pravda?

dwo

Při velkém zatížení ano, je nejlepší diferenciál zavřít do rámu a dát kolečka z obou stran.

Domino99

#6
mám 2 diffy (koupil jsem je na aukru)

Ten starší se mi nějak nedaří použít :(

dwo

Ten první je fajn, ale je širší o 1 stud než ten novější a do rámu se nevejde. Ten podtím jsem neměl v ruce, takže nevím, ale považoval bych to spíš za raritu než ho ničit na závodech  :)

Domino99

To asi jo, ale stejně je to těžké udělat aby ozub na ten starší fungoval a hlavně nepřeskakoval.

Domino99

Ten starší diff mi nesedí ani na jeden z ozubů. Tak nevim podařilo se ten starší napásovat pouze do 90 stupňového úhlu , trošku to přeskakuje ,ale né zas tak moc jako mé předchozí pokusy. K tomuto jsem použil tento ozub (viz. příloha).

kamk

Musíš si uvědomit, kdy byl tenhle diferenciál uvedený, v té době se nepředpokládalo, že přes něj budeš rozpohybovávat 1,5Kg auto. Sloužil spíš k napodobení přenosu pohodu mez fake motorem a kolama vis http://www.peeron.com/scans/8868-1/6/ kde máš i návod jak ho napojit.

Domino99

Aha díky to jsem nevěděl ;D,.
Á chci se vás ještě zeptat jestli je 4000Kč za novej set 8297 moc.
Co myslíte?

dwo

Za novej 8297 max. €120, tj. 3 tis Kč. Za použitej o litr míň.

Domino99


Bery

#14
2 095Kč na legeniu
Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

wallac

Citace od: Bery kdy 22.05.2011, 08:41:04
2 095Kč na legeniu

ve Sparkisu byly za 1400Kč

Domino99

Asi počkám na vánoční ceny  :-\ nevim

wallac

Citace od: Domino99 kdy 22.05.2011, 10:38:37
Asi počkám na vánoční ceny  :-\ nevim
spíš povánoční..

Anatyt

8081 by nebol vhodný?

Domino99


Domino99

Ještě uvidím jaké vlastnosti bude mít 8110.

mind storm

Citace od: Domino99 kdy 21.05.2011, 18:37:44
Ten starší diff mi nesedí ani na jeden z ozubů. Tak nevim podařilo se ten starší napásovat pouze do 90 stupňového úhlu , trošku to přeskakuje ,ale né zas tak moc jako mé předchozí pokusy. K tomuto jsem použil tento ozub (viz. příloha).

Ten starší pasuje kolmo cez 14z. :)