(vlastní) LTTT Truck Grimpeur 3-31

Založil Shmade, 26.04.2008, 02:55:20

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Shmade

Jojo, přesně tak, když se tlumič dostane na doraz, tak aby se to dalo zvednout, nebo třeba i naopak, stlačit ho například při jízdě po nakoloněné rovině, nebo při přejíždění nějaké překážky to kolo proste zvednout... Já jak mám to zadní odpružení řešeno tím vyklápěním, tak vím, že v nějakých situacích v minulém závodě byl problém i v tom, že odpružení sedlo na doraz až tak, že mi sedl i podvozek... A to není dobré :)

Shmade

Tak sice to bylo těžké, ale rozloučil jsem se se svým prvním trialovým speciálem. :( Poslední závod mě po problémech jak s přední nápravou, tak nespokojenosti i co se týká těžiště a stability donutil se opět zamyslet nad konstrukčním řešením a napadlo mě pár věcí, co bych chtěl udělat prostě jinak... No tak zbývá teď jen doufat, že do příštího závodu stihnu dát nové auto dohhromady. Ze stávajícího použiju pravděpodobně jen stavbu zadních náprav, která zůstala jako jediná.
No a tady ještě posledních pár fotek pořízených během rozebírání auta, které na to, že bylo mojím prvním speciálem, bylo schopné vybojovat dvě druhá místa v letošním šampionátu. Byl to dobrý stroj, snad se jeho kostky reinkarnují v ještě lepší. Budiž mu organizéry lehké. :)



Woyta

Vzhledem k tomu, ze tak trochu vykradam konstrukci zadnich naprav (Ale vlastni mozna pevnejsi variaci.), rad bych se zeptal jake bylo zprevodovani k motorum.
Na poloosach je redukce 24z-8z. (1:3) Pak nasleduje 24z-snek (1:24). Pote jsou polosy propojene pomoci 3x 24z (1:1). Nasledne jsou  propojene napravy pomoci osy s 24z (1:1). Pak vidim dve 24z vedle sebe.
A odtud hadam.
Podle vysky bych tipoval 24z na hridel k motorum. A jsme u motoru. Tam je videt jedno 20z kolo. Tipuju, ze tam bylo pouzito 24z na 24z (1:1).

Diky za odpoved.

Predni napravu nekradu. Zkousim vymyslet vlastni.
Jak moc praskali kardany na predni naprave?
"Blbí maj čas si pamatovat. Chytří musí vymýšlet." Jan Werich

Shmade

#33
V podstatě to máš správně, od kol pozpátku 24 -> 8, pak 24 -> šnek, pak 24 -> 24 u každé nápravy no a odtud k motoru, kde bylo na tu 20 z každého motoru jedna 36 dorychla...

Jinak přední náprava byla nic moc, moc se to kroutilo, kardany byly v pohodě, myslím, že tady u tohodle auta neprdnul díky redukci ani jeden (všimni si, že jsou vystužené režnou nití...) kardyny mi praskli párkrát jen u dalších aut, když tam nebyla ta kolová redukce, po vyztužení nití na krajích (kde vštšinou praskne jako první) praskali ty nožičky u prostředku a jednou jsem oholil ty ťuflíky v úplném středu...

Edit: Jo a osmizubum zas tak nevěřim, jen jsem v té době neměl dostatek 12 a 20 koleček, které by tam byly myslím lepší... vzadu jsem měl na těch kolových redukcích ty 8 zdovejné, ve předu ne, protože se to tam nemohlo vejít...

Woyta

Diky za upresneni. 36 mam jen jednu a do konstrukce  se mi moc nehodi.
Zkusim to trosku rychleji. Z 20z na 12z (1,66667 oproti 1,8).

Kardany mam zpevne tenkym medenym dratem. :)

Jestli to vydrzi tak mam celkem predni napravu vyresenou. (pokud jedna vec bude fungovat ku spokojenosti)

Jinak i dopredu se mi asi podari nacpat zdvojenou redukci. Celkem pekne mi to vleze do disku kol.
Kola bych mel mit stejna jako ty. 41896
Jak mas na predni naprave tu pulku, tak tam se za ni nachazi jeste 24z a nad tim presne pasuje 8z.
Je to asi drobne rozsireni napravy ale myslim, ze se to vyplati.
"Blbí maj čas si pamatovat. Chytří musí vymýšlet." Jan Werich