Autor Téma: Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.  (Přečteno 89251 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #210 kdy: 18.02.2017, 11:59:09 »
Hodně velký luxus, už se těším, až ho uvidím naživo. Nejvíce se mi asi líbí sférická holografická projekce planety v řídícím centru. :)

Offline Villa Legina

  • Trade Count: (5)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 967
  • Pohlaví: Ženské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #211 kdy: 18.02.2017, 13:24:51 »
Musím to napísať - úžasne premyslené, čisté a dokonalé.

Offline Mtron

  • Mtron 300 figů
  • Trade Count: (14)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1045
  • Pohlaví: Mužské
  • VIVAT MTRON
    • www.mtron.cz
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #212 kdy: 20.02.2017, 08:10:13 »
Na toho drobečka se těším. Máš můj obdiv, parádní po všech stránkách.
HOME WORLD MTRON - www.mtron.cz

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #213 kdy: 21.02.2017, 12:08:50 »
Děkuju za komentáře :)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline Foton

  • Trade Count: (3)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1130
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #214 kdy: 23.02.2017, 14:26:10 »
Parádní kus ten RX-1.
Jen mi uniká průzkumnická využitelnost horní řady kol.
Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #216 kdy: 28.02.2017, 22:23:21 »
http://www.brothers-brick.com/2017/02/28/two-foot-tall-lego-spyrius-mega-robot-ready-crush-enemies/
Gratuluji k zaslouženému úspěchu!
No to je paráda :) toho si vážně moc cením, tajně jsem doufal už u víc modelů, jestli bych se tam náhodou nedostal, tak konečně se podařilo :) Snad to pro mě bude motivace stavět víc a větší :-D


Parádní kus ten RX-1.
Jen mi uniká průzkumnická využitelnost horní řady kol.
ty kola pohání vlstně ty spodní, točí se opačným směrem a když morot ve spodních nestačí, tak jim poůžou kola z horní řady. Doporučuju postavit podle návodu spodek 6949 a projet se po koberci, hned to bude jasný :)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline Futurion

  • Trade Count: (1)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 420
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #217 kdy: 01.03.2017, 10:06:55 »
Být mi o dvacet let méně a tohle se mi dostat do rukou, tak měsíce nepotřebuji nic jiného na hraní. Úžasné.

Offline Robbed

  • Moderátor
  • Trade Count: (15)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1425
  • Pohlaví: Mužské
    • flickr
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #218 kdy: 01.03.2017, 15:54:18 »
Gratulace k Brothers Bricks, zaslouženě :) máš to fakt promakaný.

Offline znouzectnost

  • Trade Count: (1)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 445
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #219 kdy: 01.03.2017, 16:47:55 »
Togu, gratuluju, je to krása a myslí si to na celém světě  >:D
Konečně to musím říct nahlas i když si to myslím už dlouho!

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #220 kdy: 30.11.2017, 10:29:40 »
Robot RX se vrátil z výstavy, prošel rukama několika rodinných příbuzných, kteří ho využili jako ultimátní domeček pro panenky a byl rozebrán.

Při rozebírání jsem narazil na jednu věc - viz fotky.

Protože jsem chtěl, aby byly ruce pohyblivé stejným způsobem jako u orginálního setu 6949, použil jsem točny, na kterých se ruce otáčely. Chtěl jsem zachovat i možnost zablokovat ruce ve zdvižené pozici, ale nechtěl, jsem, aby to bylo zvenku vidět. Vedl jsem tedy technic axle, která byla pevně v ruce, skrz točnu a tam na ní bylo velké ozubené kolo (fotka). Převodem na toto kolo navazovalo malé kolečko, aby byla síla co nejmenší a na malém kolečku bylo připojené technich kolečko s 6 dírama. Do toho se zasouval červený liftrm s axlopinem, který to zablokoval v jakékoliv pozici. Vysunitím liftarmu ruka "spadla" tak, jako u originálního setu. Všechno fungovalo tak, jak jsem si předtsavoval - v tomto směru úspěch.

Ale i přes všechno moje snažení se všechna síla sešla v jednom bodě - viz poslední fotka. To, že robot stál na výstavě se zdvižeýma rukama několik měsíců v kuse dopadlo, jak to dopadnout muselo. Pokud máte někdo jakýkoliv nápad, jak tuhle situaci u případného příštího modelu řešit, budu rád za návrhy :)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #221 kdy: 30.11.2017, 10:45:38 »
Zkusil bych to tady konkrétně zpevnit pomocí podložek (bush), pokud je na ně místo, a nebo, i vzhledem k ochraně modelu jako celku, rozložit na více os přes velký věnec točny. Záleží na konkrétní konstrukci a síle.

Offline peter

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3389
  • Pohlaví: Mužské
  • Jiný už nebudu
    • ARTpeter.net
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #222 kdy: 30.11.2017, 13:56:26 »
Osobně bych to asi moc neřešil. Díl to je "halířový", tak se jen vymění za jiný a jede se dál ;D

Jinak co to vyřešit tak, že na robotu by byla ta černá část točny, ruce by byly na té šedé a aretace by byla udělaná přes pevně uchycené 24z kolo uprostřed, které by to pak také drželo v jakékoliv pozici.
« Poslední změna: 30.11.2017, 13:58:11 od peter »
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #223 kdy: 30.11.2017, 14:33:03 »
To je taky pravda. Neřešit to. :D

Nicméně, s řešením svedením na 24z nesouhlasím, protože to opět bude svedené na jedinou osu.
Zkusil jsem na rychlo (a jen teoreticky) sestavit v LDD možnou variantu pro rozdělení na 4 osy včetně tlumení při dopadu. při použití modrých axlopinů bych se obával, jestli nebude tření příliš velké.

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #224 kdy: 30.11.2017, 17:19:55 »
Zkusil bych to tady konkrétně zpevnit pomocí podložek (bush), pokud je na ně místo, a nebo, i vzhledem k ochraně modelu jako celku, rozložit na více os přes velký věnec točny. Záleží na konkrétní konstrukci a síle.
Díky za nápady, zpevnění pomocí podložek by mohlo fungovat, tam, kde byla přes axle velká podložka, se nezkroutila. Použíc víc os mslíš z vemku nebo zevnitř? chtěl jsem, aby byla zvenku černá část a všechno se odehrávlo uvnitř.

Osobně bych to asi moc neřešil. Díl to je "halířový", tak se jen vymění za jiný a jede se dál ;D
Jinak co to vyřešit tak, že na robotu by byla ta černá část točny, ruce by byly na té šedé a aretace by byla udělaná přes pevně uchycené 24z kolo uprostřed, které by to pak také drželo v jakékoliv pozici.
Máš pravdu, že jedna osička je v pohodě, celou výstavu to stálo bez problému, popravdě jsem sem se bál, jestli to vydrží dílky, a že to schytala jen jedna axle na každé ruce, beru jako úspěch :)
Jak bys udělal tu aretaci? zase by to bylo jedno kolečko/osa.

Zkusil jsem na rychlo (a jen teoreticky) sestavit v LDD možnou variantu pro rozdělení na 4 osy včetně tlumení při dopadu. při použití modrých axlopinů bych se obával, jestli nebude tření příliš velké.
můžeš poslat jpg prosím?

Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline papluh

  • Trade Count: (5)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1705
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #225 kdy: 30.11.2017, 17:27:19 »
nastoknúť na os 2x2 round bricky ? narozdiel od bush diely majú výhodu, že skrz study rozdeľujú silu

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #226 kdy: 30.11.2017, 18:18:41 »
No, pravda, estetika šla stranou.


Offline peter

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3389
  • Pohlaví: Mužské
  • Jiný už nebudu
    • ARTpeter.net
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #227 kdy: 01.12.2017, 10:19:10 »
můžeš poslat jpg prosím?

Zde je ta moje idea.

Jak jsem psal - černá část točny by byla uchycena v těle (neotočná) a šedá (otočná) v ruce. Pokud je 24z kolo vsunuto uvnitř ozubení točny, tak je pozice točny zaaretována. Když se 24z kolo vytáhne, tak lze s točnou pootočit do "jakékoliv" polohy a zpětním vsunutím 24z kola se zase ruka zaaretuje v nastavené poloze. Ruce ani tělo robota tak nedrží na centrální ose (na té je jen to 24z kolo), ale jsou uchyceny za hlavní pin díry na točnách.

Toto je jen základní idea a uchycení (aretace) 24z kola na straně černé poloviny točny je zde jen jednou z možných variant ...
« Poslední změna: 01.12.2017, 10:22:51 od peter »
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #228 kdy: 01.12.2017, 11:33:37 »
Já tedy nevím, jak jsou na tom Tvoje točny, ale do těch, které mám doma 24z zasunout cestou šetrnou nelze.

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #229 kdy: 01.12.2017, 22:13:33 »
Děkuji za tipy, to "obložení" ozubenými koly vypadá děsivě ;D Každopádně vidím, že nějaká řešení jsou. Tak příště si s tím víc pohraju :) Při nejmenším aspoň pomocí těch round bricků / plateů / podložek.
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #230 kdy: 22.01.2018, 08:26:10 »
A-09 Diplomat II

Lehká loď rodu Spyrius pro diplomatické mise a jednání.

Výbava:
řídící kabina pro 4člennou posádku
hlavní kabina se zasedacím sálem, stolem s holoprojektorem a 6 sedačkami pro humanoidní rasy
2 podsvětelné motory
únikový modul
na střeše se nachází několik antén, satelitů a dva lehké laserové kanóny

O stavbě:
cca 58 studů na délku
funkční vyklápěcí podvozek ovládaný ze zádi
čelní sklo ze základnového skla! Obdivoval jsem všechny modely, které to tak mají. Tak dlouho jsem to plánoval použít, ale zatím se to na žádnou loď dost dobře nehodilo. A je to super :-D ideální kokpit.
Pokud je vám tvar lodi povědomý, je to tím, že je to přestavba 7 let starého MOCu:
http://www.kostky.org/forum/index.php?topic=13156.msg104722#msg104722
Konstrukcí kokpitu jsem se inspiroval zde:
https://www.flickr.com/photos/brickfrenzy/3362755765/in/faves-50337426@N04/

větší fotky na Flickru:
https://www.flickr.com/photos/spaceruner/39786799032/in/dateposted/
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #231 kdy: 22.01.2018, 11:54:39 »
Ten je boží! Motory k trupu připevněné pod úhlem! A ta křidélka na nic připevněná... Je vidět, že to máš promyšlené do posledního detailu. Jen tak dál

Osobně nejsem příznivcem spodku a stran kabiny, tam mi oku nelahodí nutná špičatost (mám raději vespod placku), ale zbytek pilotního můstku to zcela vyvažuje, a neumím si ho (zatím :D) představit lépe provedený.

Nevím tedy (a to už mi dalo hodně přemýšlení), proč si při konferenci, resp. diplomatickém jednání :D, zástupci jednotlivých rodů nesundali helmy, zvláště, když je u východu z přetlakové komory věšák, ale asi to má strategické důvody :D

Bude někde k vidění i naživo?

Offline Aki

  • Trade Count: (45)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1985
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #232 kdy: 22.01.2018, 15:00:14 »
Ten je skvělý. Těším až to uvidím naživo.

Offline Robkteryten

  • Trade Count: (16)
  • suprák
  • ****
  • Příspěvků: 428
  • Pohlaví: Mužské
    • BrickLink
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #233 kdy: 22.01.2018, 15:55:09 »
Krásná práce,  jako vždy  ;) je vidět,  že to ve space stále žije.  Kde bude k vidění?

Offline Mtron

  • Mtron 300 figů
  • Trade Count: (14)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1045
  • Pohlaví: Mužské
  • VIVAT MTRON
    • www.mtron.cz
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #234 kdy: 23.01.2018, 09:56:18 »
Elegantní po všech směrech. O jaké diplomacii, misi se vlastně jedná? Co je na pořadu. Jako vždy skvěle promakaný interiér. Skvěle provedená fotodokumentace. Moc se mi líbí. Těším se na shledání.

MTRON OUT
HOME WORLD MTRON - www.mtron.cz

Online milanv

  • Trade Count: (4)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3133
  • Pohlaví: Mužské
  • Milan
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #235 kdy: 23.01.2018, 11:31:33 »
Nádhera - nejvíc se mi líbí ta "hratelnost" - jak se dá všechno otevřít a hrát si i s vnitřkem, jak jsou ty vnitřky promakané a přitom se vejdou do lodi. Teď už jen jak to co nejlíp a nejefektněji prezentovat na výstavách, aby to opravdu vyniklo.

Offline Villa Legina

  • Trade Count: (5)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 967
  • Pohlaví: Ženské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #236 kdy: 23.01.2018, 12:11:26 »
Je to niečo nádherné. Veľmi.

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #237 kdy: 23.01.2018, 17:59:50 »
Děkuji za hezké komentáře :) uvidím, jak dlouho vydrží sestavená, že by se třeba na nějakou výstavu zaletěla podívat.

HD: jo, spodní špička kabiny byl trochu vo*er ;D myslím, že tohle je tak 14. verze, se kterou jsem se konečně spokojil ;) no a přilby - nevzali si s sebou vlasy, tak mají přilby no :-D

Mtron: předmětem jednání je kdo z ostatních 90s rodů propůjčí našim továrnám svoje barvy pro další model :)

milanv: i když si se svými modely nehraju jako s domečkem pro panenky, snažím se tam tuhle možnost zachovat, stejně tak i jakous takous funkčnost (například u tohohle modelu se dají do interiéru otevřít dveře záchranného modulu, nacpat tam figy, zase zavřít a může vyletět). Vždycky jsem se snažil dostat do svých modelů co nejvíc interiéru. Poslední dobou si k nám navíc chodí hrát malé sestřenky, takže výrazně vzrostly nároky na otevíratelnost a hlavně na pevnost všech konstrukcí 8)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline Togaran

  • Trade Count: (11)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 735
  • Pohlaví: Mužské
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #238 kdy: 24.06.2019, 07:46:49 »
Shiptember

Protože obřích lodí nění nikdy dost a každá nová může být větší, než ta předchozí >:D rozhodl jsem se letos zůčastnit akce Shiptember.
Je to velice jednoduché:

postavte MOC (tradičně vesmírnou loď, ale myslím, že to není nutnost) s jedním rozměrem přes 100 studů a fotku pošlete do skupiny na flickru.
Stavba by celá měla proběhnout v průběhu září.
(SHIP je zkratka znamenající Seriously Huge Investment in Pieces, proto se nejdná 100% jen o vesmírné lodě)

Jsem sám zvědavej, jestli se to podaří, zatím mi všechny takhle velké projekty trvaly výzazně víc, než měsíc.
Zátím jsem ve fázi nákresů a kontroly zásob kostek, stavět budu až v září. A takhle dopředu to píšu, abych motivoval i ostatní kontruktéry vesmírných plavidel a třeba se ke mě někdo připojí :)
Moje stavby: Brickshelf, Flickr

Offline HD

  • Trade Count: (1)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 1363
  • Pohlaví: Mužské
  • Horcik Designs
Re:Objevitelská kolonie Spyrius-T.o.g.
« Odpověď #239 kdy: 24.06.2019, 08:06:25 »
No, držím palce a jsem zvědav na výsledek. Taky mám v plánu se někdy v budoucnu zapojit, ale tohle září to určitě nebude :|