Odstraňování dílků

Založil Tomášek, 29.05.2006, 16:13:58

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Tomášek

Čaues fšici !
Před chvilou jsem si downloadl vynikající prográmek ML-CAD a jsem úplný začátečník :-[ . Měl bych tedy jednu asi dost divnou otázku : Jak můžu z mého modelu odstranit dílek, když jsem se spletl a nechci ho tam ?
Doufám, že mě pochopíte a moc dík za radu...
Procházím DARK AGE.

betakaroten

Dílky se odstraňují překvapivě klávesou Delete.

Panáček je trochu surrealistický - já tam vidím jenom šikmou placku a na ní placku 1x1, navíc mezi study.

Tomášek

Citace od: betakaroten kdy 29.05.2006, 17:15:09
Dílky se odstraňují překvapivě klávesou Delete.

Panáček je trochu surrealistický - já tam vidím jenom šikmou placku a na ní placku 1x1, navíc mezi study.
Omlouvám se, nevěděl jsem, že když si vytvořím panáčka a ještě něco, tak že je panáček přídavný model....jinak díky za radu a měl bych ještě jednu otázku a tou je : Jak si mohu pohybovat kamerou v těch čtyřech pohledech ? Jde mi jenom přibližovat si to kolečkem myši.... :-\
Procházím DARK AGE.

betakaroten

Když stavíš panáčka, tak musíš dole zaškrtnout, jestli to bude nový model (nový soubor), nový submodel (viz Robův návod o MPD) nebo jestli se prostě vloží do souboru.

Posouvání kamery si zapneš pravým myšítkem v každém pohledu - musí být zaškrtnuté "Posuvné pruhy" nebo "Scrollbars" nebo jak se to jmenuje. Jestli už jsou zaškrtnuté, tak je odškrtni a znova zaškrtni.

Tomášek

Citace od: betakaroten kdy 29.05.2006, 18:24:16
Když stavíš panáčka, tak musíš dole zaškrtnout, jestli to bude nový model (nový soubor), nový submodel (viz Robův návod o MPD) nebo jestli se prostě vloží do souboru.

Posouvání kamery si zapneš pravým myšítkem v každém pohledu - musí být zaškrtnuté "Posuvné pruhy" nebo "Scrollbars" nebo jak se to jmenuje. Jestli už jsou zaškrtnuté, tak je odškrtni a znova zaškrtni.
Díky moc... :-*
Procházím DARK AGE.

Tomášek

Měl bych ještě další dva dotazy :