(vlastní) MB UNIMOG 6x6 LTTT14 edition

Založil Shmade, 23.03.2014, 15:29:54

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Shmade

Zdravím po dlouhé době... :)

Rád bych vám ve zkratce představil můj vůz připravený pro 1. závod letošního LTTT a doufám, že i pro nějaký další, pokud mě moc nenaštve...  :)

Krátký popis:
Náhon 6x6 s pneumaticky uzamykatelnými nápravovými diferenciály poháněný 2x XL.
Hřebenové zatáčení - medium motor.
Řadící pákou v kabině se přepíná zda druhý medium motor ovládá dvourychlostní převodovku, nebo naviják (shopný táhnout auto kolmo vzhůru)





Měch

A já se bál, že mám příliš složité auto  ;D
Fotky
Videa Zlobři nejsou jako DORTY !!!

Plutoone


Dadoi

#3
Jeden z nejhezčích trialů co jsem kdy viděl.ne-li nejhezčí.

Plutoone

Citace od: Dadoi kdy 24.03.2014, 09:41:40
Jeden z nejhezčích trialů co jsem kdy viděl.ne-li nejhezčí. Moc se v této kategorii nevyznám a proto se chci zeptat jak jsi udělal ten ovladač.Přemýšlím že bych taky něco zkusil postavit a zasoutěžil si ale nemůžu nikde najít pravidla a vlastně všechno o této kategorii.nasměrujete mě někam? Kromě prvních dvou vět pak tento příspěk smažu abych nehyzdil shmadeovi téma.
Lego fórum - Diskuse o stavebnicích - Technic - Technic Racing - A seš tam.

Shmade

Díky za komentáře... :)

K odpovědím:

Ovladač je složen jen ze tří: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=2847c03 + pneumatická pumpa a přepínač, takže nic složitýho...

Sožitý to je no... když je čas do čtvrtka tak možná ještě zapracuju na přední nápravě, která je bohužel slabinou... a trochu ji zjdenodušim - rozumněj odeberu z přední nápravy diferenciál, protože tam to prostě praská, no uvidíme...

Shmade

#6
Tak pro pátý závod se opět vracím k tomuto vozu, dostal komplet nový podvozek, tak uvidíme jak to půjde. :) Upřímně doufám, že už konečně líp než doposud i když předsevzetí, že postavým něco jednoduchýho zase nějak nevyšlo, spíš naopak, ale holt se nedá nic dělat. :)

Tak nějaký krátký popis....
Pohon 2x XL, zatáčení 1x medium
Nezávislé zavěšení pevných náprav
Nápravové diferenciály s omezeným prokluzem (pro potřeby závodu je diferenciál 1. nápravy uzamčen.)
Mezinápravový diferenciál s omezeným prokluzem mezi 1. a 3. nápravou, stálý pohon 2. nápravy


No tak uvidíme. :)

otaznik

Citace od: Shmade kdy 04.09.2014, 16:10:52

Nápravové diferenciály s omezeným prokluzem
To funguje prosím jak?

Shmade

V podstatě hrozně jednoduše, výstupy os z diferenciálu jsou přes převody do rychla spojené pomocí flex trubičky strčené tak jak je naznačeno na obrázku. Ta dovoluje každému kolu zvlášť se otáčet, jak je potřeba, ale zároveň je tam dostatečné tření, aby i při odlehčení jednoho kola druhé ještě nějakou silou stále zabíralo, i když je druhé třeba ve vzduchu...

peter

Zajímavé, ale není lepší klasická uzávěrka?
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Shmade

Tak určitě by to bylo lepší, jen nebyl prostor...

Jamesek

Luxusní, moc. Škoda, že nebudu moct být na tomto závodě :-/ . Tak držím palce, ať se ti daří a pojedeš s tím autem i nějaké další závody (ne, že jej zase hned rozebereš). Chtěl bych jej vidět v akci .. :)

HD

No, přidávám se k hloučku palce-držících. (Jo, a velice se mi líbí umístění motorů)
Pokud Vás zajímá přehled mojí tvorby, následujte link na rozcestník:
https://linktr.ee/horcikdesigns