Fúzia LEGO Shopu a BrickLinku?

Založil Anatyt, 26.06.2025, 23:33:32

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Anatyt

Rozumiem tomu správne, že sa budú spájať kontá na shope s kontami na BL? A bude to povinné? Zjavne chcú mať priekupníkov ešte viac podchytených. 8)  >:D

AFOL Rades

Ano. To je asi jen jeden z důvodů.. V minulosti testovali na Bricklinku možnost nákupu kostkek na MOCy (MOC Pop-up store) současně z BL a Lego shopu, což by bylo asi fajn, pokud by si člověk mohl rovnou vybrat kostky, které by byly levnější na BL a jiné levnější přímo z Lega..
Zajímalo by mě jak a jestli třeba budou upravovat Insiders program.. nebo vůbec databáze BL a Lega ohledně dílů, part out setů atd. :)

sohibil

Čo to znamená pre mňa ako užívateľa BL? Ak si nespravím účet na Lego.com, tak mi ten bricklinkový zmažú? Posledné roky si nerád zakladám nové účty. Už pomaly neviem kde všade mi kvasia staré účty, ku ktorým som sa veky neprihlásil.
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.

Colonel32

"Ak si nespravím účet na Lego.com, tak mi ten bricklinkový zmažú?"

If you choose not to integrate, your BrickLink account will be deactivated on December 31st, 2025. Once deactivated, all your account data will be anonymized. You won't be able to reactivate your old account; you'll have to create a new one.


Ano, přesně to to znamená. A budeš na to mít necelé tři měsíce. Kdo během nich nebude na netu, tak má smůlu. Je to debilní? Ano. Můžeme tomu zabránit? Ne.

Chairudo

Na druhou stranu ono pokud člověk není tři měsíce na emailu, tak už dost pravděpodobně ani nežije.  ;)
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

Anatyt

#5
BrickLink now confirms that the exact date for the switch is September 18.
Zdroj: https://www.brickfanatics.com/bricklink-date-lego-account-integration/

BL:
https://www.bricklink.com/help.asp?helpID=2670

otaznik

Další ze "skvělých" rozhodnutí TLC...

Skyrider

Tak už je to tady. Musíte si spárovat účet na LEGO.com s Vašim Bricklink účtem  :-\

Robbed

Tak BL je už zas několik hodin mimo. Vypadá to na solidní f*ckup. Podle redditu spousta lidí měla účet někoho jiného po přihlášení. Asi sloučili úplně všechny účty do jednoho. No nic, tak doufám, že mají aspoň pořádný zálohy :D .

mesje

Citace od: Robbed kdy 18.09.2025, 23:42:14Tak BL je už zas několik hodin mimo. Vypadá to na solidní f*ckup. Podle redditu spousta lidí měla účet někoho jiného po přihlášení. Asi sloučili úplně všechny účty do jednoho. No nic, tak doufám, že mají aspoň pořádný zálohy :D .

to je dost pruser ak sa niekto dostal do cudzich uctov, kto bude niest zodpovednost za nedodane zasielky, podvody a pod?
nechapem, preco sa pustaju do takychto experimentov, ked evidentne ich IT oddelenie neni zrovna schopne a casto nezvlada vlastnu stranku spravovat... uplne zbytocna operacia - nechapem preco nutia ludi z BL sa u nich registrovat.

Chairudo

Aktuálně se na Bricklink nelze dostat, automaticky přesměrovává na Lego pro sloučení účtů, ale po zadání hesla se nelze přihlásit.... neočekávaný error na servru  :'(

někomu to funguje?
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

STARHAWK

mne to ide po odklikani vsetkych otazok, ale je to divne
a otrava je ked sa clovek neprihlasi, stale vyplna vek

stale vymyslaju funkcionalitu, ktoru po nich nikto neziada a veci co chceme ignoruju ako:
- zdielanie wish listu (pre spolocne objednavky s ludmi)
- zabezpecit list suciastok novo vydanych setov hned po oficialnom vydani
- zobrazovat priemernu cenu danej suciastky ked brovsujem v obchode (moznost nastavenia aj na obmedzeny trh)
nech si nemusim pracne kazdu suciastku hladat a pozerat ci je predrazena alebo naopak za najnizsiu cenu
- zobrazit raritu daneho prvku v danej farbe - tusim rebrickable to ma - ak je to suciastka co v danej farbe bola len 1-2x vydana, tak je to raritna suciastka

a to je len co ma narychlo napada

Ravenhorn

Jako LEGO má co se týče IT věcí podle mě dost amatérské zaměstnance, to co se tam občas děje je opravdu velká neschopnost. Bych to v ČR srovnal co provádějí IT technici a vývojáři v O2 (mobilní operátor) tam mají také amatérské zaměstnance na IT. Doufám, že to brzo vyřeší.
Castle, Pirates a Star Wars.

Jaky

Vznesl jsem dotaz na Lego Customer Service. Toto je odpověď
- Je mi ľúto, že pri zlúčení účtov nastali takéto problémy. Naši technickí mágovia práve riešia problém pri zlúčení účtov. Očakávajú, že všetko bude čoskoro opäť funkčné. Informovala som príslušný tím o vašom probléme. Každý drobný detail môže pomôcť rýchlejšie vyriešiť problém, takže je skvelé, že ste nám to dali vedieť. Ak je to možné, prosím zašlite mi screenshot z obrazovky, aby som im ho mohla preposlať.Teším sa na vašu odpoveď.
S pozdravom,Noema.
LEGO® zákaznický servis

Anatyt


Hana129

Zdravím, chci se zeptat nějak se neumím taky od včerejška na BL dostat - píše mi to 403 Forbidden. Po sloučení účtu fungoval, ale teď ne. Nevíte někdo co s tím? 

Chairudo

Citace od: Hana129 kdy 08.10.2025, 16:56:30Zdravím, chci se zeptat nějak se neumím taky od včerejška na BL dostat - píše mi to 403 Forbidden. Po sloučení účtu fungoval, ale teď ne. Nevíte někdo co s tím? 

Já se taky nemohl už párkrát dostat, po přihlášení přes Lego.com mě to přesměrovalo zpátky na Bricklink, ale jen jako odhlášeného.
Uzavřel jsem všechna okna BL a smazal veškerou historii včetně cookies a pomohlo to.... jestli to bylo to co pomohlo, taky to mohli sami během té chvíle spravit.
YouTube LEGO videa, Fotky z výstav na Flickr

MLT

Tak dneska, díky abnormálnímu počtu objednávek přes BLko jsem zjistil, že vše co jsem měl v tzv. "stockroom" se mi samo automaticky převedlo jako že to je skladem, a to i sety prodané před 5 až 10-ti lety.
Masakr, od rána ruším objednávky a vysvětluji, že zboží nemám, že jsem to prodal už dávno a že to bylo v sekci stockroom.

Takže předpokládám, že se moje hodnocení bude pěkně červenat.
Netuším proč se to stalo, zda se to stalo i někomu jinému.
Já na BLko už ani moc nechodím a neprodávám, jen jsem dělal tu jejich fůzi a dnes toto.

Tak mně čeká pěknej víkend. >:(

Anatyt

Mne prišlo z BL toto. Takže predpokladám, že BL nepovolí udelovanie negatívov za tieto transakcie.

We are writing to inform you about a technical issue that occurred on BrickLink® during a scheduled system update on September 18, 2025, which we promptly investigated. Following a careful investigation, we concluded that the issue potentially impacted a small group of users who were logged in during that time. Our records indicate that you were active during this short time frame, and your account may have been affected.

We do not believe that the incident involved information that would require us to notify you of a data security breach under applicable law. However, we are notifying you voluntarily, out of an abundance of caution.

Based on our investigation, we believe that in limited scenarios, another user's name, email address, shipping address, and/or phone number could have been visible to other logged-in users on the BrickLink platform at the time. Such information would only be visible to others if impacted users chose to include it in their display settings. In addition, users could potentially see subject lines of other impacted users' direct messages but not the message body. In rare cases, it was possible for users to create BrickLink forum posts under another impacted user's name.

Please know that protecting your personal information is something that we take very seriously. Upon discovering the issue, we quickly took steps to remediate and fixed the technical issue. Since then, no further issues have been identified.

MLT

Také zajímavé nějak moje důvěra v jejich IT systémy je už pod bodem mrazu

Citace od: Anatyt kdy Dnes v 12:19:00Mne prišlo z BL toto. Takže predpokladám, že BL nepovolí udelovanie negatívov za tieto transakcie.

We are writing to inform you about a technical issue that occurred on BrickLink® during a scheduled system update on September 18, 2025, which we promptly investigated. Following a careful investigation, we concluded that the issue potentially impacted a small group of users who were logged in during that time. Our records indicate that you were active during this short time frame, and your account may have been affected.

We do not believe that the incident involved information that would require us to notify you of a data security breach under applicable law. However, we are notifying you voluntarily, out of an abundance of caution.

Based on our investigation, we believe that in limited scenarios, another user's name, email address, shipping address, and/or phone number could have been visible to other logged-in users on the BrickLink platform at the time. Such information would only be visible to others if impacted users chose to include it in their display settings. In addition, users could potentially see subject lines of other impacted users' direct messages but not the message body. In rare cases, it was possible for users to create BrickLink forum posts under another impacted user's name.

Please know that protecting your personal information is something that we take very seriously. Upon discovering the issue, we quickly took steps to remediate and fixed the technical issue. Since then, no further issues have been identified.