Značkové hračky - nový přístup

Založil mph1, 16.12.2009, 11:20:38

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

mph1

Nevím, jestli je to tím předvánočním stresem, ale naše poslední zkušenost se znackovehracky.cz (ZH), kde už dost dlouho nakupujeme (na můj a manželčin účet - MPH) a kde se nám líbilo, protože vždycky byli milí a vstřícní, nás dost nadzvedla. Bez dalšího komentáře přikládám kopii e-mailové komunikace:

MPH:
položili jsme dotaz, proč už nejsou slevy pro reg. zákazníka. Objednávka s registrací i bez měla stejnou cenu. Zajímal nás důvod.


ZH:
Dobrý den,

registrace Vám umožňuje sledovat Vaše současné i minulé objednávky. Cenové zvýhodnění registrací nezískáte.


MPH:
Jak mám tedy chápat vaši odpověď v sekci "Časté otázky"

"...Jak se stanu "registrovaným" zákazníkem?

Zcela jednoduše - stačí vyplnit registrační formulář - odkaz viz. vpravo nahoře na úvodní straně webu, zvolíte si libovolný login a heslo. Poté máte možnost nakupovat za nejvýhodnější ceny. Registrace přináší celou řadu výhod - máte dokonalý přehled o Vašich minulých i aktuálních objednávkách a stavu jejich vyřízení. ..."

a dále to, že u všech dřívějších objednávek (Číslo: 6334, 1875, 1771, 1759,
1360) je odečtena sleva za registraci ?

děkuji


ZH:
sleva je již zahrnuta v internetových cenách,které jsou zvýhodněné oproti
přímému prodeji.Pokud nejste spokojena s naším obchodem,můžete to zkusit s jiným.


MPH:
Vážené Značkové hračky !

zřejmě jste zcela nepochopily můj dotaz a problém.

Překvapilo mne, že oproti předchozím objednávkám mi nebyla započítána sleva za registraci ve výši 2,5% a vzhledem k tomu, že se nikde nezmiňujete, že jste tuto výhodu registrovaným zákazníkům zrušili (zvlášť, když na faktuře je stále kolonka "Cena po slevě za registraci"), obávala jsem se, že jsem někde něco vyplnila chybně. Evidentně ne.

Pokud píšete, že "... sleva je již zahrnuta v internetových cenách,které jsou zvýhodněné oproti přímému prodeji ...", neříká to, proč po registraci "... máte možnost nakupovat za nejvýhodnější ceny ..."

Obchod Značkové hračky jsem si já i manžel pro nákup vybrali především proto, že je zde jednoduché a milé nakupovat. Cena (která je srovnatelná s jinými obchody) je až na dalším místě a v celkové částce mé útraty není 2,5% rozhodujícím faktorem výběru obchodu. Jak se zdá o věrné zákazníky příliš nestojíte.

Zachovám se podle Vaší rady, milé Značkové hračky, a zkusím to s jiným obchodem. Objednávku jsem stornovala.


-----

Jen pro pořádek dodám, že nám opravdu nejde o 2,5%. Za poslední cca 2 roky jsme v ZH utratili více než 16tis Kč. Možná to není mnoho, ale když bylo někde LEGO v akci, porovnávali jsme ceny se ZH a při korunových rozdílech šli raději tam. Přestěhovali jsme se do Berouna, takže jsme to brali i jako podporu místnímu podnikání. Asi špatně...

Hardegon

Citace od: mph1 kdy 16.12.2009, 11:20:38
ZH:
sleva je již zahrnuta v internetových cenách,které jsou zvýhodněné oproti
přímému prodeji.Pokud nejste spokojena s naším obchodem,můžete to zkusit s jiným.


První věta komická, druhá až tragická. Takové jednání znám asi jen z tržnic. Neuvěřitelné.  :o