LDView v češtině

Založil Rob, 29.05.2006, 00:25:51

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Rob

Tak jsem konečně po nocích dopřekládal LDView do češtiny. Pokud nevládnete angličtinou a nechcete metodou pokus-omyl zjišťovat, který parametr je k čemu, zkuste si ji nainstalovat.
http://www.sweb.cz/seifrob/poc_modely/ldview/ldview-czech.htm

P.S: Z konverzace s Travisem vyplynulo, že v současném zdrojovém kódu stažitelném ze sourceforge.net je implementována podpora POV-Ray, což by bylo super. LDView je totiž ideální pro pozicování kamery ve scéně.

Pozitivně můžu říct, že to tam je, ale nedokážu to zkompilovat. Nechce to někdo zkusit??
Rob

betakaroten

Překlad je super, díky!!!

Akorát mám jeden dotaz: logo na studech v LDView 3.0 mám "rozfacetované". Do teď jsem myslel, že to je obecně problém verze 3.0, ale koukám, že tobě to funguje normálně (http://www.sweb.cz/seifrob/poc_modely/ldview/ldview-czech.jpg). Čím to?

Rob

#2
myslíš tím to, že místo loga tam je oktagon, nebo je to něco jiného?

Nemohl bys please poslat obrázek?

pokud je to toto, tak asi máš zapnutý study polygonem někde v Edit/Preferences/Preimitives (úpravy/nastavení/primitiva)

pokud to je něco jinýho (a hádám, že jo), tak to bude chybka v OpenGL nebo kombinace OpenGL a LDView3.0  Na mým počítači doma se kupříkladu logo na studech nezobrazí vůbec. (a v 2.0 to je OK)

Byl bys tak hodný a
a) zkusil típnout obrázek (detail té facetace)
b) z menu help/opnGl info típnul info o driveru
c) přidal nastavení - pokud používáš nějaké special + HW konfiguraci počítače

a poslal mi to? Já k tomu přidám tu svoji chybu a pošlu to Travisovi. Stejně chci pro fóristy vydyndat LDView s podporou POV ray.

EDIT - zrušil jsem obrázek
Rob

Jindroush

Re study: Je to určitě obstarožní karticí.

Re build: nelze to zkompilovat, na CVS cosi chybí, už jsem Travisovi psal, tak uvidíme.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)

betakaroten

Kartu mám Intel 82865G.
LDView verze 2 study zobrazuje normálně, ale je děsně pomalá, disk chrochtá jako blázen.
OpenGL rozumím jako koza petrželi, tak jsem sebral všchno, co mi to vyblilo.
Přiložené obrázky: nejkvalitnější křivky, nejméně kvalitní křivky a pak něco mezi.

Jindroush

#5
Tak sem to nakonec porazil.

Ta dev verze je zde:
[link odstraněn na Travisovu žádost, dostupno privátně]

Doporučuji, ať si ji _nikdo_ nestahuje, pokud neví, která bije. Není to oficiální podporovaná verze, můžou v ní bejt chyby atd.
Jindroush. (Moje Brickshelf galerie zde)