Návod Mravenec

Založil Radulik, 14.07.2016, 17:42:17

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 2 Hosté prohlíží toto téma.

Radulik

Dobrý den,
jsem tady nováček a prosím o pomoc. Na netu na Flickr jsem našla fotky mravence z lega. Soubor na stažení návodu se mi nepodařilo stáhnout, prostě to nejde. Mohl by mi někdo s tím pomoci tím, že by to vyzkoušel stáhnout a pak mi poslal. Nevím jinak jak návod sehnat abych mohla shánět chybějící dílky co potřebuji. Dle fotek to jde poznat těžko. Děkuji.

Radulik

ještě fotka

MÍLA

Můžeš sem dát odkaz na tu stránku kde by měl být ten návod ke stažení ?

Ondrej

Link se ná velice rychle najít: https://www.flickr.com/photos/122099167@N03/27186055612/in/album-72157652472783165/

Soubor co tam má ke stažení jsem taky zkoušel a nefunguje tak mu napiš do komentáře na linku, který jsem nahrál, ať to nahraje někam znova nebo pošle na mail. Podle mě by to šlo postavit v pohodě dle fotky, ale jestli jsi úplný nováček ve stavění tak bych volil první variantu a to kontaktovat autora na flickru

milanv

Jak píše Ondrej, zeptej se přímo autora. Ale ještě k tomu dodávám: jestli jsi začátečník, tak možná očekáváš soubor s obrázkovým návodem. To to ale není. Na zobrazení tohoto souboru budeš potřebovat stáhnout program LDD od firmy LEGO. Výhoda je, že kromě jakéhosi automatického návodu si můžeš model v daném programu i různě otáčet atp. Dokonce i částečně rozebrat, kdybys chtěla.
Pán na Žlutém hradě

Radulik

Děkuji za rady. Autora jsem zkoušela kontaktovat ale bohužel nereaguje.

Radulik

Tak mi autor odeslal soubor a podařilo se mi ho otevřít v Lego programu co jste mi tady dali odkaz. Jenže, jak jsem mravence začala rozkládat abych zjistila jaké kostky potřebuji, ale už ho nemůžu vrátit do původního složeného stavu. Pár kroků zpět ještě šlo ale víc ne. Co mám prosím dělat. Nic jsem neukládala a když soubor otevřu znova, tak se to otevře rozložené. Děkuji za rady.

Ondrej