(vlastní) Vysokozdvižný vozík

Založil TomB, 22.08.2008, 21:04:28

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

TomB

Snažil jsem se co nejvíce zachovat funkčnost, a proto:
3x m-motor(zatáčení,pneu ovladač,přepínání převodovky)
3x xl-motor(2 pro jízdu, 1 pro zvedání palety či naklanění palety(doufám že jste to pochopily ;))).
Dále také kola z 8466 vpředu, jedno kolo z backhoe vzadu.
Paleta se může zvednout cca. 1m vysoko :o :o.
Hotové to ůplně není, čekám na receiver, xl motor, m-motor od vasyka. Také není hotová kabina, protože bych to musel logicky rozmontovávat až by díly přišly.
Foto bude zítra, teď by to bylo mizerně vidět.
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

TomB

fotečky, fotečky
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

Mellory

No, po designové stránce nic moc, po konstrukční také ne, ale s přihlédnutím k věku Tě nemůžu úplně ztrhat.

Trochu mi vrtají hlavou dvě věci: proč je zadní kolo jen jedno a proč ses rozhodl sestavit 1m vysokou věž. Kvůli té obrovské váze očividně trpí celý předek a ani off-roader kola to nezachrání.
Nothing is true. Everything is permitted.

TomB

Citace od: Mellory kdy 25.08.2008, 09:13:20
No, po designové stránce nic moc, po konstrukční také ne, ale s přihlédnutím k věku Tě nemůžu úplně ztrhat.

Trochu mi vrtají hlavou dvě věci: proč je zadní kolo jen jedno a proč ses rozhodl sestavit 1m vysokou věž. Kvůli té obrovské váze očividně trpí celý předek a ani off-roader kola to nezachrání.
Kolo je jedno kvůli realnosti-většina vysokozdvižných vozíků má vzadu jen jedno
Věž je vysoká 1 m, protože to k velikosti vozíku sedí tak akorát.
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

sohibil

To zdvižné zariadenie by som sa pokúsil radšej urobiť na segmenty ako to býva u skutočných VZV.
Nečakajte odo mňa chválu, z toho je len stagnácia.
Čakajte dotazy na techniku stavby a kritiku. Jedine to posúva vpred.