BRICKLINK - prodejce nechce byt kontaktovan

Založil Lukas+V, 21.11.2014, 13:28:28

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Lukas+V

Dobry den, chci se Vas zde poprosit o radu,  u jednoho nejmenovaneho ceskeho prodejce jsem provedl nakup. Chtel jsem po nem nejake informace, tak jsem odpovedel na email, z ktereho mi prisly platebni informace. Nereagoval. Nasledne jsem jej kontaktoval pres kontakni formular BL. Opet nereagoval, tak jsem to chtel vzykouset do tretice a pokud jej chci kontaktovat pres formular, vyskoci na me tato hlasenka, ze nechce byt kontaktovan, vysvetli mi nekdo prosim o co jde, nebo proc je tomu tak? Preci jen chtel jsem uprednostit reseni problemu primo s prodejcem, nez vyvijet nejaky tlak.
Diky




Futurion


Cavelon

Nie je to bug. Predajca si to môže takto nastaviť.
Skús vliezť do objednávky a dole vpravo klikni na "send message", ale neviem, či to nefunguje rovnako...

DarkDrago

S něčím takovým jsem se setkal taky. Když jsem se snažil jednoho prodejce kontaktovat, protože chtěl v mém obchodě kupovat tak vyskočilo to samé, ale když jsem odpověděl na jeho zprávu, tak to BL normálně přijalo...
Dračí páni s mocí ohně...

Futurion

Citace od: Cavelon kdy 22.11.2014, 17:47:50
Nie je to bug. Predajca si to môže takto nastaviť.
Skús vliezť do objednávky a dole vpravo klikni na "send message", ale neviem, či to nefunguje rovnako...

Je to bug a už několikrát nahlášený.

Cavelon

Neviem, kto to kam kedy nahlásil, ale v helpe sa píše toto: