Dotaz na prodejce

Založil wallac, 27.09.2013, 09:11:04

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

wallac

Chci se zeptat, jak byste řešili následující situace:

1. vrátil se mi nevyzvednutý balíček z USA, kupující nereaguje na emaily jak postupovat dále, jestli je adresa správná atd..

2. jak reagovat na neutrální hodnocení se kterým nesouhlasíte - nové díly se údajně nelíbí a podobně..

DarkDrago

K tomu 2. bodu bych se chtěl zeptat z kama jsou ty dílky (ještě jsem u tebe nekupoval, takže nevím). Pokud jsou vytažené ze setu tak nevím co si stěžuje, pokud jsou někde kupované a nabízené jako nové protože jsou v dobrém stavu...
Dračí páni s mocí ohně...

wallac

Nové ze setu, navíc asi týden koupené před objednávkou..

Hardegon

Třeba se nelíbil odstín. Jak kupuji mraky stejné barvy, tak tam ty malé rozdíly jsou vidět. Třeba klasická žlutá má několik variant.

danyboy

Citace od: Hardegon kdy 27.09.2013, 14:33:48
Třeba se nelíbil odstín. Jak kupuji mraky stejné barvy, tak tam ty malé rozdíly jsou vidět. Třeba klasická žlutá má několik variant.

Nebo LBG. Jak ji pozoruji, tak u LBG jsem již zpozoroval 4 trochu odlišné odstíny.

peter

Citace od: danyboy2127 kdy 27.09.2013, 14:38:46
Citace od: Hardegon kdy 27.09.2013, 14:33:48
Třeba se nelíbil odstín. Jak kupuji mraky stejné barvy, tak tam ty malé rozdíly jsou vidět. Třeba klasická žlutá má několik variant.

Nebo LBG. Jak ji pozoruji, tak u LBG jsem již zpozoroval 4 trochu odlišné odstíny.

Barevné odlišnosti jsou naprosto u všech barev. :-\
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

otaznik

Citace od: wallac kdy 27.09.2013, 09:11:04
Chci se zeptat, jak byste řešili následující situace:

1. vrátil se mi nevyzvednutý balíček z USA, kupující nereaguje na emaily jak postupovat dále, jestli je adresa správná atd..
Napsal bych mu ještě přes BL (pokud jsi to prodával tam), aby to bylo oficiální. Pak bych balíček doma odložil a čekal. Pokud se například do půl roku, do roku neozve, tak bych díly vrátil zpět na BL.

Citace od: wallac kdy 27.09.2013, 09:11:04
2. jak reagovat na neutrální hodnocení se kterým nesouhlasíte - nové díly se údajně nelíbí a podobně..
Zjisti, proč se mu díly nelíbí a pak k tomu neutrálu napiš komentář (jestli to ještě jde).

wallac

Citace od: otaznik kdy 27.09.2013, 16:20:44
Citace od: wallac kdy 27.09.2013, 09:11:04
Chci se zeptat, jak byste řešili následující situace:

1. vrátil se mi nevyzvednutý balíček z USA, kupující nereaguje na emaily jak postupovat dále, jestli je adresa správná atd..
Napsal bych mu ještě přes BL (pokud jsi to prodával tam), aby to bylo oficiální. Pak bych balíček doma odložil a čekal. Pokud se například do půl roku, do roku neozve, tak bych díly vrátil zpět na BL.

Citace od: wallac kdy 27.09.2013, 09:11:04
2. jak reagovat na neutrální hodnocení se kterým nesouhlasíte - nové díly se údajně nelíbí a podobně..
Zjisti, proč se mu díly nelíbí a pak k tomu neutrálu napiš komentář (jestli to ještě jde).


1. Psal jsem mu jak na email tak zprávu na BL a nic.. Tak zkusím počkat..
2. Šlo o skla, údajně poškrábaná, ale už je to vyřešeno..

Matošo

Citace od: otaznik kdy 27.09.2013, 16:20:44
Citace od: wallac kdy 27.09.2013, 09:11:04
Chci se zeptat, jak byste řešili následující situace:

1. vrátil se mi nevyzvednutý balíček z USA, kupující nereaguje na emaily jak postupovat dále, jestli je adresa správná atd..
Napsal bych mu ještě přes BL (pokud jsi to prodával tam), aby to bylo oficiální. Pak bych balíček doma odložil a čekal. Pokud se například do půl roku, do roku neozve, tak bych díly vrátil zpět na BL.

Heh, do půl roku? to je trochu úlet ne?
Asi jsi chtěl napsat do měsíce...

Hana129

Tak měsíc je málo, určitě aspoň půl roku!

Vrátil se mi balík z Norska a to docela velký. Kupujícímu jsem psala několikrát co s tím, využila jsem snad všechny možnosti jak jej kontaktovat - BL, paypal. Ozval se mi až asi po půl roce, jestli jej mohu  znovu odeslat. Že v místě bydliště měli problémy s poštou.  ::)

otaznik

Citace od: Matošo kdy 02.10.2013, 08:42:12

Heh, do půl roku? to je trochu úlet ne?
Asi jsi chtěl napsat do měsíce...
Ne, to není vůbec žádný úlet. Kupující zaplatil, balík se vrátil, tedy je nanejvýš férové nechat ten balík nerozbalený co nejdelší rozumnou dobu, protože vrácení balíku a to, že kupující nekomunikuje, může mít mnoho legitimních důvodů.
Na ničem jsem v tom případě jako prodejce neprodělal, takže dát zabalený neporušený balík stranou mi přijde jako správné. Měsíc je krátká doba (pokud je například kupující v nemocnici), půl rok (nebo i rok) je z mého pohledu v pořádku.