Bricklink - The Store CZ

Založil TUKE, 12.11.2012, 12:05:53

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

TUKE

Ahojte,

neviem kam som to mal dať, tak keď tak poprosím admina o správne umiestnenie témy.

30. septembra som spravil objednávku na Bricklinku v českom obchode ___The_Store___.

Najprv komunikácia a všetko prebiehalo v pohode. Potom mal vypísané na stránke,že má nejaké súkromné problémy, čo rešpektujem. Ale medzitým môj balíček mal byť odoslaný a stále neprišiel. Teraz som si všimol,že už bude vybavovať a vybavuje staré objednávky, ale mne ani neodpisuje na správy a ani na mail. Balíček som poctivo zaplatil, ale stále ku mne nedorazil a teraz neviem čo mám robiť.

Ak náhodou sa s ním poznáte, alebo sa objavuje aj tu na kostky.org, tak dúfam,že sa mi ozve a to doriešime.

Ide o to,že tie dieliky čo som si uňho objednal, stále chcem a inde som ich nenašiel.


stomcova

#1
Ahoj,
budeš muset vytrvat. Píše, že musel odejít z bytu. Případně nabízí vrácení peněz. Pokud trváš na vyřízení objednávky, zkus opětovně urgovat!!!
Taky jsem měla potíže s vyřízením předposlední a zejména poslední objednávky, za kterou jsem mu písla neutrál, protože vytoužená a řádně zaplacená kolečka nedodal, prý polovinu z nich poslal na Ukrajinu a už nemá. Tím pádem nemůžeme stavět zamýšlený Batman MOC. Také neodpovídal na maily ani na sms. Jelikož jsem s nákupy u něj skončila i to mobilní číslo jsem vymazala  :-\
On měl podobné potíže a prodlevy i jako Legator na BL.
Batman, forever...

peter

Já jsem v tomto obchodě také nedávno uskutečnil drobnější objednávku. Avšak oproti zdejším příspěvkům, jsem s objednávkou neměl sebemenší problém a to včetně komunikace, která byla velmi dobrá a rychlá.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

TUKE

Ako aj so mnou v pohode komunikoval. Preto som nevidel problém s tým,aby som objednávku zaplatil. Tak som ju zaplatil, potom prišlo aj údajne k odoslaniu balíčka. Ale stále nič nedorazilo a potom sa tam objavila ta informácia o osobných problémoch, potom ten update a teraz som pozeral, že už vybavoval medzi tým nejakú objednávku, ale mne ani len neodpovedal. Nejde mi o nič, len by som chcel vedieť,že či mám ešte čakať balíček, alebo mi mám čakať peniaze. Ale radšej by som bral balíček. Mám ho zaplatený a počítam s ním.

šipka

Prodejce je v pohodě, akorát má zjevně osobní problémy. Mám u něj objednávku z 9. října a není stále stornována byť jsem mu psal již 3X s žádostí o strono. (předchozí emaily o osobní vyzvednutí ani nepočítám) Psal mi pak jednou, že má omezený přístup na internet.  Bral jsem ale u něj již několikrát a vždy osobní předání a v pohodě.

TUKE

Ved počkám...tak snáď sa čoskoro ozve a dorieši sa to, a nie len moja objednávka ale všetky.

Lebo som si všimol na konci objednávky túto vec: " This order will be purged from the BrickLink website on Mar 30, 2013."

Tak bol by som nerád, keby mi zmizla zo stránky a nemal by som ani peniaze ani LEGO.

TUKE

napísal som na bricklinku "problem " - "Problem with Order" a zmizla mi ta objednávka a nič sa s tým nedeje.... to akože sa teraz čo bude diať? Viete mi niekto poradiť. Prosím

TUKE

Tak stala sa taká vec, že sa ozval Walhalla z obchodu na BL ___The_Store___.

Ozval sa,že po dvoch mesiacoch by chcel napraviť svoje chyby ktoré mu kvôli komplikáciám v súkromnom živote neumožňovali venovať sa obchodu.
Sľúbil náhradu škody a slovo dodržal, zo dňa na deň. Dnes mi vrátil peniaze aj z bonusom za čakanie.
Čo som rád, lebo neboli to veľké peniaze ale mrzel ma ten prístup. Ktorý sa vysvetlil a napravil.
Čiže kľudne zmením aj feedback na Bricklinku, nech nemá v budúcnosti problém s fungovaním obchodu.

TUKE

Citace od: TUKE kdy 04.12.2012, 09:32:18
Tak stala sa taká vec, že sa ozval Walhalla z obchodu na BL ___The_Store___.

Ozval sa,že po dvoch mesiacoch by chcel napraviť svoje chyby ktoré mu kvôli komplikáciám v súkromnom živote neumožňovali venovať sa obchodu.
Sľúbil náhradu škody a slovo dodržal, zo dňa na deň. Dnes mi vrátil peniaze aj z bonusom za čakanie.
Čo som rád, lebo neboli to veľké peniaze ale mrzel ma ten prístup. Ktorý sa vysvetlil a napravil.
Čiže kľudne zmením aj feedback na Bricklinku, nech nemá v budúcnosti problém s fungovaním obchodu.


A ešte  by som rád doplnil poďakovanie MiPovi.
Ktorý si odo mňa vyžiadal zoznam neposlaných dielikov od Walhalla a z vlastných zdrojov mi poslal tie ktoré našiel a mal. A nechcel a ani nechce za to nič. Vážim si to a si myslím,že je to človek s LEGO srdcom na pravom mieste.

Veľká vďaka.  ;) ;D