(Vlastní) Stavba Truck Trialového speciálu

Založil eNTy, 26.04.2010, 21:12:24

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

eNTy

#30
Jojo máš pravdu. Sice je ten nárazník velmi pevný, což je cílem toho pravidla, ale stejně ho ještě předělám, ať tam je nějaký beam. Tvarově se mi tam ty nové panely hodily, toť vše.

EDIT: když tak koukám na Marekenovu kačenu, tak sice má nárazník dle pravidel, ale o jeho pevnosti vážně pochybuju. To pravidlo je záhodnou přepsat, má-li být cílem pevnost nárazníku.

Mareken

Citace od: eNTy kdy 02.05.2010, 11:28:13
Jojo máš pravdu. Sice je ten nárazník velmi pevný, což je cílem toho pravidla, ale stejně ho ještě předělám, ať tam je nějaký beam. Tvarově se mi tam ty nové panely hodily, toť vše.

EDIT: když tak koukám na Marekenovu kačenu, tak sice má nárazník dle pravidel, ale o jeho pevnosti vážně pochybuju. To pravidlo je záhodnou přepsat, má-li být cílem pevnost nárazníku.
Ano, vím že vypadá chatrně, ale dokážu za něj zvednout celou kačenu aniž by se urval. Na nárazník jsem taky dojel, vůbec mi tam nesedí.
Moje bs galerie Hledejte pod "Mareken"

eNTy

Tak jak jsem uklízel díly po stavbě, měl jsem tam pěknou kopu různých lime. Chvíli jsme si s klukem hráli a výsledkem je další stroj do naší "Lime" stáje, malá motorka.

Bery

Dont worry, dont cry, smoke ganja, and fly! :DDD

Shmade

#34
Motorka je fakt povedená, bych nikdy neřek, že takovýdle kola budou vypadat dobře na motorce. Jezdit bych na ní ale nechtěl, asi by podemnou lehla jak velbloud.  ;D
Zkoušel si jezdit s těma velkejma kolama na bugyně? Nebo je to jen na focení a výstavku?

eNTy

Nojo, bohužel to s těma malejma tlumičema nejde pořádně upevnit, a ty velký jsou na ty kola moc velký.
Velký kola na bugyně jsou z nedostatku menších, asi by to moc nejelo, kór když tam teď vzadu není diferenciál (oba mám v Zetrosu).

eNTy

Večer jsem zkompletoval pořádný řídící panel. Teď už je to snad vše.



KLR


Shmade

huste, na co je ten displej? napětí? proud?

peter

Podle číslovky odhaduji napětí akumulátoru.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

eNTy

Je to napětí. Používám LiPolku z buginy, která se nesmí vybít pod určité mezní napětí (2.5V na článek) jinak se nenávrátně chemicky poškodí. Normálně to hlídá ESC (regulátor), který LiPo pozná a odpojí při mezním poklesu napětí. Tady samozřejmě nic takového nemám, motory berou proud přímo z baterky. Tak jsem si na eBay koupil tenhle malej hlídač, co se píchne do balancer portu a průběžně informuje o stavu baterek.
Jinak baterka má 5000mAh a mohl bych na ní s autem jezdit odhadem přes 5 hodin, takže to zas tak potřeba není. Ale za $3,50 včetně poštovného jsem neodolal.

tRilobit

Oh, todle mě celkem dostalo...A ten řídící panel...smekám.
Na to existuje jediná odpověď : "No L0L :D"

eNTy

Tak auto je připravené na závodní víkend, představuji Zetros Evo II

Fotky




Shmade

Hezky si jedeš ty barvičky. :) Nějaký zásadní změny, nebo jen karoserie?

eNTy

Citace od: Shmade kdy 17.06.2010, 15:09:05
Nějaký zásadní změny, nebo jen karoserie?

Ač byly v plánu větší technické změny, z nedostatku času jsem je odložil na příště. Víceméně jsem jen prohodil lime za orange  :)