(Vlastní) LTR Závodní speciál pro 2. LTR Závod

Založil TomB, 16.05.2009, 18:14:54

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

TomB

Zdravím všechny příznivce Technicu, a nejenom je, ale všechny :).
Představuji Vám Závodní speciál, se kterým se zúčastním 2. LTR závodu :-*.
Hned co sem se vrátil domů, začal sem přemýšlet, o podobě nového auta....
Moje stodváca okamžitě letěla do organizérů, a já se snažil skloubit něco nového....
Moje první idea byla jednoznačná....
TATRA.
Pokusy vytvořit 4x4 Tatru byly sice úspěšné, leč vůz byl opravdu velmi vachrlatý.....
Hodně totž přeskakoval ozuby na kyvných polonápravách... ::).
Skusil jsem se pořádně zamyslet, a skusil jsem vytvořit bugynu....
Velmi jsem se inspiroval u Peterovýho monstra, a snažil se vtvořit něco podobného.
Mým výsledkem je celkem odolný bugino - pick - up ve žluté barvě :).
Vůz pohání 2 buggy motory, napojéné jen na zadní nápravu, ta je odpružena, stejně jako náprava přední.......
Jakékoliv připomínky vítam..

PS. Takhle děravý je to proto, ře jsem se snažil dostat na co nejnižší váhu, stejnak vůz budu muset ještě zatížit :), aby splňoval limity.. :).

[příloha smazaná administrátorem kvůli své velikosti]
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

TomB

Tak dnes jsem poprvé zažil, co to znamená do 2 buggy motorů píchnout autobaterku z náklaďáku ;D ;D.(200A)
Auto jelo jako zběsilý, a dosahoval jsem rychlosti rychlejší než můj sprint(60m/11,34s)
Jo a je to taky poprvé, co mi zabrala proudová ochrana v Motorech :)
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

peter

Myslím, že těmi 200Ampéry to rozhodně nebylo. Baterka v náklaďáku má nejčastěji 24V. Pokud to byl nějaký menší, tak tam byla klasická 12Voltová. Takže motory jely rychle proto, protože jsi je připojil na vyšší napětí ::)
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

TomB

200A tato baterka DOKÁŽE dodat.
Otázkou ovšem zůstává, kolik si motory vezmou.
Myslím že takových 5 A při rozjezdu do kopce je adekvátní, takže do motorů šlo těch opravdových 5A, namísto z BB, kde baterky dokáží(teď opravdu střílím) dodat pouze 2A.
=o 150% procent větší výkon, což je IMHO opravdu hodně, navíc 24V dokáže Motory opravdu pořádně prohnat(ó díky posvátná pojistko).
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

vasek

Tada Tome to bych si nedovolil ani ve snu, do těchto těžko dnes již sehnatelných motorů pustit 24 V.  :o

TomB

No jo no, ale pěkně to svištělo ;D ;D, Ale znova to asi už neudělám, anebo si seženu Autobaterku s napětím 12V, to by asi šlo.
>:D Každopádně by si ale měl vědět, že mám doma upravené trafo, které dává až 30V(ale boužel děsně málo Ampér :'() >:D
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

vasek

#6
Já měl strach do nich pustit 12V, teď už se nebojím ;D. Dík žes to vyzkoušel první.

Michal Moučka

Citace od: peter kdy 17.05.2009, 18:09:17
Myslím, že těmi 200Ampéry to rozhodně nebylo. Baterka v náklaďáku má nejčastěji 24V. Pokud to byl nějaký menší, tak tam byla klasická 12Voltová. Takže motory jely rychle proto, protože jsi je připojil na vyšší napětí ::)
Jen pro upřesnění, 24 V má palubní síť, ale baterie tam bývají dvě 12 V. A těch 200 A - nemá to být náhodou 200 Ah - kapacita ? 200 A max. proud dávají malé baterky pro velké motorky.  ;)  Velké z náklaďáků dávají kolem 1000 A.

Papiňák

Mám takovej nápad... Co zkusit naklonit osu ramen, tak o 20-30°, jako to mají RC-truggy? Kola by se pak mohla mírně pohybovat dozadu. Možná by to pomohlo, na videu z LTR to vypadalo, že přední kola dostávají od kamenů slušný rány, takhle by to nebylo tolik namáhaný.

TomB

Na závodě kola dostávaly opravdu pěknou čočku, ale když se koukneš na podobně odpružené vozy, třeba na Peterovo Monstrum, tak tam to pěkně pruží, a přední náprava zase tak moc zabrat nedostává.
Toto auto je totiž odpruženo skoro stejně.
Jo a ještě malinkej Tunning na autě:
Zadní náprava byla zhlédnutá jako amatérská, a proto jsem ji přestavil na stejnou jako vepředu, akorát že poháněnou :).
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

Papiňák

Kouknul jsem na spomalený záběry, pár pěkných ran Monster schytal.. hlavně na nějakých šutrech nebo při skocích. Za pokus by to stálo...

TomB

#11
OK, nějak to zkusím sešmolit, ale kladné výsledky nezaručuju :).

EDIT: Operace se zdařila, ramena jsou pootočena asi o 45°, bohužel fotky dodat nemůžu, foťák je totálně vybitej......
Každopádně je to docela dost spolehlivý, a taky jsem dosáhl ackermannova efektu, a nejen mírného.... :).
Zátěžové testy(= házení na zem z 50cm) to také úspěšně prošlo >:D :D.
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!

TomB

Zde jsou slíbené fotky, omlouvám se za tu rozmazanou.... :-[ ;).
Složení mých příspěvků:
54% sarkasmu, 13% rozumování, 3% nepravdivých informací a 30% destilovaného trolismu!