8421

Založil VojtaJ, 09.07.2008, 23:15:08

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

VojtaJ

Tak jsem se stal nedávno šťastným majitelem jeřábu 8421 a musím říct, že tenhle "modýlek" se legu fakt povedl. Už jen těch dílků :o!! Samotná stavba byl taky zážitek.
Jsem zatím spíše začátečník, tak že jsem se pokusil jen o pár drobných úprav.
Asi o 5 cm jsem prodloužíl max. vysunutí ramene, tak že celková výška jeřábu je teď asi 70 cm. Trochu jsem zpevnil vedení první vysouvací části ramene po té pevné, tak že to teď běží o něco hladčeji a na pneu ovladač jsem napojil i odchod vzduchu z pístů, čímž se znatelně zlepšila citlivost ovládání při spouštění ramena. Jako poslední jsem nahradil originál lego lanko solnější nití, protože origoš lanko bylo moc tuhé. Teď to sice nevypadá tak pěkně, ale funkčnost je mnohem lepší.
Ještě se pokusím zapracovat na zdvojení pístů, protože ta jedna dvojice, co tam je, stačí jen tak tak. Jen nemám ty speciální díly, kterými jsou písty spojené, tak že bych to musel udělat tak, jako to bylo na starším jtechnic jeřábu 8460, což by ale neměl být moc velký problém.
Jinak se omlouvám jako začátečník za příspěvek, který je skoro o ničem. Uvítám jakékoliv nápady na vylepšení tohohle krasavce.

Jamesek

Příspěvek je OK. Zkus ty svoje úpravy nějak zdokumentovat (fotka, nákres) aby jsme viděli co jsi vlastně provedl .. ;)

TomB

Citace od: VojtaJ kdy 09.07.2008, 23:15:08
Tak jsem se stal nedávno šťastným majitelem jeřábu 8421 a musím říct, že tenhle "modýlek" se legu fakt povedl. Už jen těch dílků :o!! Samotná stavba byl taky zážitek.
Jsem zatím spíše začátečník, tak že jsem se pokusil jen o pár drobných úprav.