shop.lego.com

Založil Darth, 04.05.2012, 00:20:09

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 3 Hosté prohlíží toto téma.

starbuilder

#1560
Citace od: tromblion kdy 05.01.2022, 15:09:47
Kdyby teď Lego chtělo případně zaslat sety zpátky, bude to problém, to jim pošlem rozdělané a postavené stavebnice? O lidech, kteří to obratem otočí na bazaru ani nemluvím. Uvidíme, nějakého vyjádření se asi dočkáme.  :)

Přesně tak. Taky si myslím, že teď už je blbost, aby to chtěli posílat zpátky, když už asi většina zásilek byla doručena. Navíc to začali odesílat až v pondělí a o problému věděli zřejmě už v sobotu, takže by téměř jistě stihli zastavit zásilky a vyrozumět zákazníky.

Citace od: tromblion kdy 05.01.2022, 15:09:47
Nevím teda, jestli byla chyba jen v českém obchodě nebo i těch zahraničních.

Chyba byla téměř jistě jen na českém obchodu nebo jsem to alespoň jinde neviděl a nikde ani nezaznamenal zmínku o tom.

Citace od: tromblion kdy 05.01.2022, 10:17:07
Zajimalo by mě, co měli v objednávce ti, kterým byla objednávka zrušena (jestli to bylo třeba 50 stavebnic).

Ty o někom takovém víš? Protože všem, co znám to nezrušili.

Citace od: MLT kdy 05.01.2022, 15:32:09
Jak jste spokojeni s kvalitou balení a stavem setů od cca listopadu ???

U mě vše v naprostém pořádku. Krabice byly dobře zabalené a nijak poškozené ani promáčknuté.

tromblion

Citace od: MLT kdy 05.01.2022, 15:32:09

Osobně ale mám podobnou zkušenost několik let zpátky, by´t to nebylo vůbec takto markantní a sleva cca 20 až 30% z již zlevněného zboží, a to v Pompo a i ve Sparkysu. Prostě chyba, ve Sparkysu tehdy šlo "kumulovat" ty jejich občasné slevové kody i na již zlevněné zboží.


Tak na eshopu Sparkys je kombinace kuponů takové veřejné tajemství.  :D  Často mají 20% slevu, na které jde uplatnit dalších 20% sleva z kola štěstí. K tomu 15% zpátky ve formě dukátků na další nákup a jako bonbónek 3-20% zpátky za platbu kartou u Airbank.  :D  U Sparkys mi ale objednávka nebyla nikdy zrušená. Bohužel téměř vždycky přijdou poníčené krabice. Jednou jsem i zkoušel měnit, ale vyměněná přišla ještě v horším stavu.

Citace od: MLT kdy 05.01.2022, 15:32:09
Jak jste spokojeni s kvalitou balení a stavem setů od cca listopadu ???
Začali používat jiné krabice, i lepící páska je nějaká BIO či co.... a já jsem loni řešil několik případů, že krabice byly totálně pomačkané, ta perforace neudrží váhu dalších krabic při přepravě, lepící páska praská a sety chodí celkem dost v mizerném stavu.
když jsem to někdy začátkem prosince řešil přímo s řidičem DPD, tak mi ukázal dalších x balíků pro jiné záakzníky co měl na autě a vše bylo v podobném stavu.

Tuhle změnu jsem taky zaregistroval, krabice se mi po cestě údajně otevřela a na depu DPD mi to "zkontrolovali" a omotali izolepou.  :D  Nic nechybělo, ale krabice uvnitř byla pomačkaná. Dřív jsem bral oficiální shop jako záruku toho, že mi samotné krabice Lega přijdou v bezvadném stavu, ale to už teď úplně neplatí.

Citace od: starbuilder kdy 05.01.2022, 15:39:25
Ty o někom takovém víš? Protože všem, co znám to nezrušili.
Někdo to tady psal a na facebooku v příspevcích návštěvníků stránky Lega se taky někdo zmiňuje.

ditetemnaporad

Ke kvalitě balení: původní krabice, které měly dva díly - spodní a víko, byly z hlediska pevnosti a nosnosti rozhodně lepší. To, že i v nich občas přišla stavebnice poškozená, je jiná věc, většinou věc logistiky balení stavebnic do hanojské věže s tou nejmenší dole :) Nové krabice se snáze bortí a trhají. Zhruba každá třetí mi přijde po stranách rozervaná, i když obsah je většinou v pořádku.

Pásky: BIO pásky o něco hůře drží, takže se občas stane, že přijde přelepená od dopravce. To je ale zároveň způsobeno tím, že nový typ krabice umožní vsunout ruku pod její vrchní díl (pro dopravce je rychlejší chytit takto krabici jednou rukou než dvěma za dno), čímž dojde k odlepení pásky.

DPD: Doposud jsem neměl ani tak problém s poškozením, jako spíš s nedoručováním na základě nekompletnosti dat k zásilce. Následně TLC tvrdilo, že za to může DPD. DPD tvrdil opak.

Mike150

Mel jsem spadeno na lego se Sonicem takze jsem ciste nahodou prisel 1.1 na "vyprodej" 🙂 Udelal jsem objednavku a neco prislo, ale prisel mi email, ze sety ktere nejsou na sklade prijdou pozdeji. V bance jsem.mel donedavna celou castku jako nezauctovanou. Nyni zauctovana je, ale jen za sety co mi prisli. Chci se zeptat jak to bude s tim zbytkem zda budou chtit plnou castku nebo se to proste zrusilo?

ditetemnaporad

Nemá náhodou někdo informaci o dostupnosti 42129 LEGO Technic 4x4 Mercedes-Benz Zetros Trial Truck? Na několika jazykových mutacích oficiálního LEGO shopu je označený jako vyřazený výrobek.

racco42

Citace od: ditetemnaporad kdy 10.01.2022, 10:14:08
Nemá náhodou někdo informaci o dostupnosti 42129 LEGO Technic 4x4 Mercedes-Benz Zetros Trial Truck? Na několika jazykových mutacích oficiálního LEGO shopu je označený jako vyřazený výrobek.

No je v katalogu na H1 2022 (aspoň teda v české verzi), takže bych nečekal že ho vyřadí. Ale logika v marketingu vždycky nefunguje.

skipper


Strider

#1567
V Legu je globální dovolená, covid, nebo nemají materiál:
Ideas: 21 položek na e-shopu, z toho k mání jen 3
Creator Expert: 27/5
Technic: 33/16

ditetemnaporad


ditetemnaporad

#1569
Kdo nestihnul nákup VIP mincí minulý rok, omezené množství by mělo být od zítra k dispozici.

https://www.stonewars.de/news/lego-sammelmedaillen-neuauflage/

MLT

Citace od: ditetemnaporad kdy 10.01.2022, 10:14:08
Nemá náhodou někdo informaci o dostupnosti 42129 LEGO Technic 4x4 Mercedes-Benz Zetros Trial Truck? Na několika jazykových mutacích oficiálního LEGO shopu je označený jako vyřazený výrobek.

Tak já dostal info přímo od "zdroje" že set 42129 byl definitivně a zcela neočekávaně vyřazen z výroby, tak jako set 42114.... Tak nevím  >:(

Anatyt

Skôr som nachylný veriť tomu, že ho prerábajú - čo by bol správny krok. Až na ten HUB so skrutkami.

ass

Citace od: Mike150 kdy 10.01.2022, 06:39:33
Mel jsem spadeno na lego se Sonicem takze jsem ciste nahodou prisel 1.1 na "vyprodej" 🙂 Udelal jsem objednavku a neco prislo, ale prisel mi email, ze sety ktere nejsou na sklade prijdou pozdeji. V bance jsem.mel donedavna celou castku jako nezauctovanou. Nyni zauctovana je, ale jen za sety co mi prisli. Chci se zeptat jak to bude s tim zbytkem zda budou chtit plnou castku nebo se to proste zrusilo?

Toto by mě taky zajímalo, blokaci na kartě mám do 15.1., ale odeslání má být až do 60 dní.

ass

Tak já už mám všechny položky, co byly na doobjednávku, zrušené, jak jste na tom vy?

Mike150

Tak uz mi dosla zprava:

Vážený zákazníku,

je nám to opravdu líto, ale objednávku, kterou jste nedávno uložili na LEGO.com (T384672668), jsme museli zrušit.

Při aktualizaci našich cen začátkem roku došlo k tomu, že ceny některých LEGO stavebnic byly, bez našeho úmyslu, uvedeny na naší webové stránce ve zjevně nesprávně nízké ceně. Tato chyba byla nyní opravena s tím, že dále vyšetřujeme příčinu jejího vzniku, abychom se jí do budoucna mohli vyvarovat. Veškeré objednávky ovlivněny touto chybou byly zrušeny.

Blokovaná částka na vašem účtu bude odstraněna a peníze nebudou strženy.

S pozdravem,

Zákaznický servis LEGO®

spilnerjr

Dostal jsem stejný mail. Dle informaci od ostatních - zjevně poslali lidem pouze ty položky skladem a předobjednávky nám zrušili. Škoda...

Stimpi

Mě ještě ne, maj tam pomatený ceny, tak jim to system asi nevyhodil jako chybu...

Pool

Někde na FB jsem zahlédl diskuzi, kde si lidé hromadně stěžovali, že jim ty Lega za směšně nízké ceny zaslali, ale po nějakém čase jim ještě na účtu od nich strhli další peníze. Tak nevím kolik je na tom pravdy, ta diskuze tam o tom byla dost zmatená, ale doporučuji všem zkontrolovat, jestli vám ještě něco dodatečně nestrhli.

Stimpi

Něco jsem tam zahlédl, ale pokud nešla platba přes PayPal, tak by nemělo jít strhnout dodatečnou platbu ... to uvidíme až budou řešit moji objednávku (mám autorizováno něco jiného, než se pak objevilo v objednávce). Jinak už prý ruší objednávky, ale mají bordel v číslech,  ve zrušení je jiné číslo objednávky ... docela hlína.

Pool

Citace od: Stimpi kdy 10.01.2022, 17:53:36
Něco jsem tam zahlédl, ale pokud nešla platba přes PayPal, tak by nemělo jít strhnout dodatečnou platbu ... to uvidíme až budou řešit moji objednávku (mám autorizováno něco jiného, než se pak objevilo v objednávce). Jinak už prý ruší objednávky, ale mají bordel v číslech,  ve zrušení je jiné číslo objednávky ... docela hlína.

Tak to se podle mě pleteš, já když u nich nakoupím sety a dílky, tak mi první strhnout sety a za měsíc až pošlou i dílky, tak strhnou i dílky. Navíc u těch dílků stále hýbají s cenami, takže mnohdy strhnou ve výsledku jinou částku, než jsem odsouhlasil při objednání. Což je samozřejmě nelegální a přímo trestné, že uzavřenou kupní cenu nemohou jednostranně dodatečně měnit. Ale většinou to je o pár haléřů a v můj prospěch, tak jsem to zatím s nimi nikdy neřešil ;D. Ale každopádně technicky vám ještě něco strhnout mohou, i když legální to už není.

Stimpi

Strhavaji postupne a nemohou strhnout vic nez si autorizoval. Mene samo mohou ;)

Mike150

Tak ja jsem z toho zmatenej. Prisel email ohledne zruseni  ted mi prijde zase tohle 😀

Zdravíme Michal,

děkujeme za tvou objednávku na LEGO.com. Položka nebo položky uvedené níž však momentálně nejsou skladem a jejich doručení nám bude trvat trochu déle. Omlouváme se za zpoždění.

Pokud byla objednávka uhrazena kreditní kartou, provedeme nyní autorizaci, ale platba nebude stržena do odeslání položek, které nejsou skladem. V tu chvíli od nás obdržíš samostatné e-mailové oznámení.

Omlouváme se za případné potíže, které ti toto zpoždění může způsobit. Pokud se obáváš, že tvoje objednávka nedorazí včas, a chceš níže uvedené položky změnit nebo zrušit, obrať se na nás na telefonním čísle 800 143 483.

S pozdravem
Tým LEGO® Zákaznického servisu

Stimpi

Taky mi to prislo

ass

A v přehledu objednávek se ty objednávky tváří jak?

Mike150

No ja je tam nemam protoze jsem je delal bez registrace 😀😀

MLT

Přijde mi to celé nějaké divné..... až podezřelé.....

10 dnů jim trvalo, aby z nich něco takto nic neříkajícího "vypadlo" ???
Píší zde, že chyba byla NYNÍ opravena..... neopravili to hned následující den ??? tedy alespoň větší část.
proč se vůbec nezmiňují o objednávkách, které Vám již byly odeslány, nebo byly odeslány částečně ??? přemýšlejí a zvažují co s tím dále.... ????

Skutečně se jednalo o zjevně nesprávnou cenu ???

Nenapadlo nikoho z Vás, že se může jednat o "dobrý" marketingový tah ???
Podseknu totálně ceny, druhý den si je opravím, objednávky budu celý týden expedovat s touto chybou, pak to najednou zjistím, vše ne vykryté zruším a ............ a za další týden či pár dnů (už to budu mít promyšlené) začnu požadovat doplacení ceny zboží do plné (MOC) ceny (ideálně i té nové-vyšší) či jeho vrácení (samozřejmě budu doufat, že se mi nebude vracet zboží, ale dostanu zaplaceno).
A pokud mi to vyjde, tak budu "vysmátý" a budu mít vyděláno na x-měsíců do předu.... vyprodaný sklad za maloobchodní ceny bez jakékoli slevy. Sen každého prodejce.

Pevně věřím, že je to jsou jen moje hluboké a černé myšlenky, že toto nenastane a nikomu z Vás to neudělají.

Já bych to v tom případě nepovažoval za zjevnou chybu, ale za novoroční krátkodobý výprodej.....

SATISFAKCE : Doufám, že to co Vám bylo již dodáno a Vámi zaplaceno, že Vám za kupní cenu skutečně zůstane. Byla by to taková dobrá satisfakce za ty jejich výprodeje, akční a promo nabídky, VIP karty k Falconu atd. kdy několik dlouhých let vlastně nic není, jen taková kamufláž  :)


Citace od: Mike150 kdy 10.01.2022, 15:52:19


Vážený zákazníku,

je nám to opravdu líto, ale objednávku, kterou jste nedávno uložili na LEGO.com (T384672668), jsme museli zrušit.

Při aktualizaci našich cen začátkem roku došlo k tomu, že ceny některých LEGO stavebnic byly, bez našeho úmyslu, uvedeny na naší webové stránce ve zjevně nesprávně nízké ceně. Tato chyba byla nyní opravena s tím, že dále vyšetřujeme příčinu jejího vzniku, abychom se jí do budoucna mohli vyvarovat. Veškeré objednávky ovlivněny touto chybou byly zrušeny.

Blokovaná částka na vašem účtu bude odstraněna a peníze nebudou strženy.

S pozdravem,

Zákaznický servis LEGO®

Axis

Citace od: ass kdy 10.01.2022, 20:36:20
A v přehledu objednávek se ty objednávky tváří jak?

Např. já ji mám jako doobědnáno. Kamarádovi přišlo to samé a znovu se mu daly peníze do blokace. Mají v tom bordel nonplus ultra...

ditetemnaporad

Citace od: MLT kdy 10.01.2022, 21:07:44
Přijde mi to celé nějaké divné..... až podezřelé.....


Asi za vším vidím jenom "Mír a láska zvítězí", ale nedomnívám se, že TLC má potřebu použít naznačený "business plán". Řekl bych, že se pouze jednalo o jejich klasický bordel v rámci správy e-shopu a možná to i padnulo do dovolených, takže reakce přišla pozdě. Nikdo také nevidí do složitosti jejich informačního systému, kde nemusí být jednoduše dohledatelné, jaká objednávka byla v pořádku a která ne. Chyba se stala. Teprve způsob řešení ukáže, jaký je TLC formát.

A pro zajímavost, ve VIP odměnách mají novou rubriku "Sběratelské sady" s komentářem: "Právě pro tebe stavíme nové odměny. Brzy zveřejníme další podrobnosti!". Snad se to nebude týkat pouze mincí :)

Stimpi

Citace od: MLT kdy 10.01.2022, 21:07:44
Skutečně se jednalo o zjevně nesprávnou cenu ???
Nenapadlo nikoho z Vás, že se může jednat o "dobrý" marketingový tah ???

Souhlasím s tebou, je to možná přitažené za vlasy, ale podle toho jak se chovají...
Nekterým lidem včera třeba rušili objednávky ... mě ne ... mám v ní už některé nové ceny... ty se asi rušit nemusí...




Matthes_CS

Mince stále ještě v nabídce. Kolega říkal, že by je ode mě vzal, ale když zjistil, že na každou minci by musel udělat objednávku, tak se mu to líbit přestalo.