Autor Téma: dotaz na podmínky pořádání akcí  (Přečteno 202 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Artezs

  • A je to
  • Trade Count: (0)
  • bažant
  • **
  • Příspěvků: 48
  • Pohlaví: Mužské
dotaz na podmínky pořádání akcí
« kdy: 21.06.2021, 16:47:16 »
Ahoj všem, trochu mimo mísu, ale nenašel jsem jinou kolonku, do které bych mohl napsat svůj dotaz: Je nutné mít na výstavu lega ze své vlastní soukromé sbírky nějaké potvrzení nebo schválení od Lega? Případně musí to projít jejich právním oddělením a udělit licenci? Mě na zákaznickém centru říkali, že stačí, když dodržím Fair play, které uvádí na stránkách. Díky :-) 

Offline peter

  • Trade Count: (22)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 3569
  • Pohlaví: Mužské
  • Jiný už nebudu
    • ARTpeter.net
Re:dotaz na podmínky pořádání akcí
« Odpověď #1 kdy: 22.06.2021, 08:25:01 »
Nepotřebuješ nic. Jediné co je potřeba dodržet, tak podmínky organizátora dané výstavy/akce.
Další výtvory a informace najdete na mém webu ARTPeter.net, v galerii na Brickshelf.com a mém YouTube kanále.

Offline peki

  • Globální moderátor
  • Trade Count: (18)
  • furťák
  • *****
  • Příspěvků: 7270
  • Pohlaví: Mužské
Re:dotaz na podmínky pořádání akcí
« Odpověď #2 kdy: 22.06.2021, 08:59:02 »
Nepotřebuješ nic. Jediné co je potřeba dodržet, tak podmínky organizátora dané výstavy/akce.

No ještě je potřeba dodržet obecné podmínky/pravidla společnosti Lego viz odkazZDE

Na jakékoliv dotazy je vlákno zde které se jmenuje :Když něco nevím, tak se zeptám
« Poslední změna: 22.06.2021, 09:01:03 od peki »

Offline Artezs

  • A je to
  • Trade Count: (0)
  • bažant
  • **
  • Příspěvků: 48
  • Pohlaví: Mužské
Re:dotaz na podmínky pořádání akcí
« Odpověď #3 kdy: 22.06.2021, 14:00:06 »
Děkuji moc za pomoc, snad to bude stačit. :-)