quarterly AFOL survey (čtvrtletní AFOL dotazník/průzkum ) v AN

Založil peki, 21.09.2012, 11:15:07

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

peki

Jan mne porrosil o publikování a zodpovězení dotazníku našimi AFOly Průzkum potrvá do 5.října.

Mělo by to být na 10 min.

Děkuji

STARHAWK

Dik za uverejnenie (inou cestou by som sa o dotazniku asi nedozvedel). Vzdy rad zodpoviem LEGO survey. Je to naozaj len na par min.
Len LEGO nejak ignoruje BrickLink, lebo v zozname pouzivanych stranok pre jednu z otazok vobec nefiguruje.

Ondra

Koukám že už i lego nedokáže žít bez sociálních sítí, když po mě chce vědet co a kde dělám na internetu  :P .

FilipS

Citace od: Ondra kdy 21.09.2012, 17:22:41
Koukám že už i lego nedokáže žít bez sociálních sítí, když po mě chce vědet co a kde dělám na internetu  :P .
To je současný marketing, být na sociálních sítích prakticky nic nestojí, proto je snaha být na co nejvíce z nich. S nadsázkou se dá říct, že i kdyby jim to prodalo jeden výrobek, vyplatí se to. (To poslední se týká hlavně menších firem.)

Ondra

Guerillový marketing holt teď zažívá největší rozmach.Trochu mě mrzí že se lego už neptá jak jsem spokojený se stávající produkcí, co bych chtěl vidět za sety nebo co bych vytknul.Hlavně že je zajímá jestli mám knihu ksichtů a a co na ni dělám  ::) .

peki


peki

Jan mne porrosil o publikování a zodpovězení Q4 dotazníku našimi AFOly. Průzkum potrvá do pátku 21.12.2012

Mělo by to být na 10 min.

Děkuji

Ondra

Tenhle dotazník byl hodně kvalitní a doporučuji všem ho vyplnit  ;).

William


peki

Opět nový kvartální dotazník. Prosím o vyplnění.
====================================
We want your help to understand how we can best support and improve the LEGO fan community.
To learn more about the adult LEGO fan community, we distribute a survey 4 times a year. The surveys help us understand what you and your fellow AFOLs are engaged in, what you think of your LEGO hobby, and how you perceive the LEGO brand. Survey results guide our team at the LEGO Group as we work to better support of the fan community.  As such, the surveys help us decide where to spend our time and money.


..............Chce pomoci pochopit jak nejlépe podporovat a rozvíjet Lego fan komunitu. Abychom se o AFOLech dozvěděli více děláme 4 krát do roka dotazníkovou akci. Dotazník nám (LEGo) pomáhá zjistit čemu se vy (AFOLové) věnujete, co si myslíte o vašem Lego koníčku, jak vnímáte značku Lego. Vaše odpovědi pmáhají Legu zlepšovat podporu Lego komunit a umožňují nám lépe určit kam a čmu věnovat čas a finanční prostředky......
====================================


Anglicky

Německy

peki

Citace od: peki kdy 05.04.2013, 12:37:17
Opět nový kvartální dotazník. Prosím jménem Jana o součinnost při vyplnění.

Anglicky

Německy

díky

peki

Výsledky předchozího průzkumu
========================
Dear LEGO® fan community,
In March 2014, the LEGO Community Engagement and Events team reached out to the AFOL community to get a pulse of the community, a regular quarterly activity. Due to an increased emphasis on reaching fans in their native languages, the survey program expanded this quarter to include Dutch, Hungarian, and Polish, in addition to Chinese, Korean, English, French, German, Spanish, Portuguese, Italian, and Russian. A total of 5073 AFOL and 633 TFOL (Teen Fans of LEGO) completed the survey. Nearly a quarter (23%) hailed from North America, and the next largest group were from Asia (21%). Western and Eastern Europe held the next largest segments of respondents. Consistent with past surveys, about 10% of respondents were women. The bulk of respondents are between the ages of 25-44, and more than half have been involved with the LEGO hobby for three years or less.
AFOL and TFOL are quite engaged in the LEGO Hobby. Though half build as a mainly solitary exercise, two in five AFOL participate in both a social and solitary way. The most popular activities: speaking with other fans they know personally and commenting or talking about LEGO 'stuff' online. Sharing MOCs, attending LUG gatherings, and attending larger fan events have fewer participants. In fact, half of AFOL respondents belong to a LUG, and LUG membership among AFOL respondents from different regions varies greatly.
Finally, familiarity of LEGO Community Engagement and Events run programs varies as well. The most well-known program among AFOL and TFOL is LEGO CUUSOO, the online site where fans can propose product ideas that get considered by The LEGO Group. Less well-known are the LUG Support program, Rebrick.com, the Event Support Program, and LCBP (the LEGO Community Building Program).
With kind regards,
The LEGO Community Events & Engagement Team
May 8, 2014
===================

nový dotazník

anglicky

německy

Prosba od Jana o součinnost.

Díky