(Vlastný) nákladný vagón Eas

Založil Cavelon, 20.11.2005, 22:19:32

Předchozí téma - Další téma

0 Uživatelé a 1 Host prohlíží toto téma.

Drobuliatko

Jasne, ze to nie je z Lega. :D Na tej fotke co si sem dal je pekne vidno, ze to je len nejaka pocitacova animacia. :D

Cavelon

Nie je to animácia (nehýbe sa to :) ), ale je to urobené v CADe a teda to nie je fyzicky poskladané z kociek. Vyzerá to pekne, ale kým to človek nemá v ruke poskladané, tak ťažko môže posúdiť súdržnosť dielikov, jazdné vlastnosti apod. A otázna je aj dostupnosť jednotlivých dielikov...

peki

#62
Citace od: Cavelon kdy 01.12.2013, 10:21:25
.. je to urobené v CADe a teda to nie je fyzicky poskladané z kociek. Vyzerá to pekne, ale kým to človek nemá v ruke poskladané, tak ťažko môže posúdiť súdržnosť dielikov.......

Jasně, ale zrovna v té modré jsou dílky dostupné. CAD má nějakou kontrolu na spojování (nebo toto téma není o Legu? ), takže v tom bych také problém neviděl. Podvozek jízdní vlastnosti - to je věc druhá. 3 x plate 12 studů + cca 2 bricky na přesah = 36-38 studů = délka Maersk lokomotivy (pro vagon není ideální, muselo by se promítnout i do návrhu kolejiště při poloměru zatáček atd.) Šířka vagónu také není 6 studů ale 8.

Na tomto (cizím) řešení EASu je pro mne zajímavé "pouze" vyřešení dvířek, protože umožňuje barevnou kombinaci bez existence rámu okna/dveří. To mne vůbec nenapadlo. Vlastni tělo vagonu je stavěno SNOT tedy +- postup jako u tebe (Cavelon) nebo u mne (modifikoval jsem tvůj postup a SNOT použil trochu jinak)



Mrknul jsem v rychlosti na BL - mohl by jít postavit třeba v Reddish Brown ( trans base bych nahradil pomoci plates)

pryb

Že je to render jsem si samozřejmě všimnul. :) Ale i rendery se obvykle dělají taky, aby to v reálu fungovalo, nebo aspoň drželo pohromadě.
Aktuální projekt - třídička.
Youtube kanál